Lidt ynke-indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2008

Mikkelmusen

næh jeg vågnede bare i morges og var fyldt med luft +o( men jeg stinker ikke :D

pyller, tja... men jeg har været glad nok idag og vi har været ude og se på geder i lalandia, og filuca synes det var mægtig skæg af hive dem i halen 8D

så jeg ved sgu ikke om der er noget i gære. Måske er der en burger der gærer i min mave???:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2008

ivfmarie

heheh... det må være den sprængfarlige cocktail af ged og burger der rumler... :S

Anmeld

2. juli 2008

Sille

Mikkelmusen skriver:

hvor er i søde allesammen. Det trøster mig lidt. Jeg synes bare det var så svært at læse at freja kunne "sige" alt muligt. Men jeg kan da godt se jeg bare er pyller. For ja hun kan jo alt muligt andet. Filuca vil godt nok heller ikke sove, og vi vågner 4,30 hver morgen for at få en flaske og sove videre til 5,30. Men hun kan gå og hun æder ALT!!!

Så tak tøser (L), og håber i vil bære over med mig, og jeg vælger så lige ikke at undskylde mit indlæg ... kalaha ;)

Godt at du har fået det sådan.. for som jeg skrev er det jo ikke en konkurrence.. og mit indlæg var ik beregnet på at jeg skulle blære mig med det.. men kunne huske at mange andre havde skrevet om ting de små kunne sige og var nysgerrig..

(H)

Anmeld

2. juli 2008

Mikkelmusen

ivfmarie skriver:

heheh... det må være den sprængfarlige cocktail af ged og burger der rumler... :S

+o(+o(

Anmeld

2. juli 2008

Mikkelmusen

Sille skriver:

Mikkelmusen skriver:

hvor er i søde allesammen. Det trøster mig lidt. Jeg synes bare det var så svært at læse at freja kunne "sige" alt muligt. Men jeg kan da godt se jeg bare er pyller. For ja hun kan jo alt muligt andet. Filuca vil godt nok heller ikke sove, og vi vågner 4,30 hver morgen for at få en flaske og sove videre til 5,30. Men hun kan gå og hun æder ALT!!!

Så tak tøser (L), og håber i vil bære over med mig, og jeg vælger så lige ikke at undskylde mit indlæg ... kalaha ;)

Godt at du har fået det sådan.. for som jeg skrev er det jo ikke en konkurrence.. og mit indlæg var ik beregnet på at jeg skulle blære mig med det.. men kunne huske at mange andre havde skrevet om ting de små kunne sige og var nysgerrig..

(H)

(L)(L)(H)(H)

Anmeld

2. juli 2008

Plysbjørnen

Laura kan heller ikke snakke, og jeg er temmelig sikker på at hvis jeg tog en bog frem med dyr ud over PeterPlys for at vise hende hvad det er ville hun tro jeg var idiot...
Er sikker på hun ved hvem Plys, Tigerdyret og Grisling er, men så er det vist også slut...
Betina1978

Anmeld

3. juli 2008

birgittemarie

Kunne ellers være spændende, om der var andet i gære end geden og burgeren... (L)

Men søde Mikkelmusehoved. Nova Maria siger også kun ting som mamam og da da og så lige nan og kan heller ikke gå endnu andet end rundt om ting og hvis vi holder hende i hånden, så jeg vil også bare tilslutte mig råbekoret af folk, der siger: Hun bruger bare sine kræfter på noget andet 8D
Det, NM bruger hovedparten af sin koncentration på er hærg og ødelæggelse (L) Hun elsker at rive ting i stykker, fare afsted på sine små knæ med plastikposer og andre uartigheder, som hun ikke må komme i nærheden af og at smide fjernbetjeninger, telefoner, lygter, bestik og glas på gulvet. Det kan få hende til at juble og skrige af grin...

Men op med hovedet, smukke, alt er fuldstændigt som det skal være (H)

Knus fra Birgitte

Anmeld

3. juli 2008

Loggidut

ha ha....i har med garanti ret...kalaha og ivf...
og trængslen til at fornye sig...den er der også, der er sgu nok boller i ovnen hos hende!

Anmeld

3. juli 2008

Plysbjørnen

Forsøger jeg på at gå med Laura altså støtte hende så hun bare skal flytte fusserne, ja så løfter man da bare benene helt så mor hun bær i stedet for det er da meget sjovere...

Betina1978

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.