Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
VNB skriver: jamen det er da næsten det samme så det eneste vigtige er jo at bebserne har det godt og får hvad de skal have. så må mødrene slås med kiloene bagefter Vi skal først til 2. jordemoder besøg den 17/9. tror det ligger så sent pga ferie.... men blir spændende at komme til igen.
jamen det er da næsten det samme så
det eneste vigtige er jo at bebserne har det godt og får hvad de skal have. så må mødrene slås med kiloene bagefter
Vi skal først til 2. jordemoder besøg den 17/9. tror det ligger så sent pga ferie.... men blir spændende at komme til igen.
Man skal bare sørge for at spise sundt og få mad med næring/vitaminer Selvom man jo har lidt lyst til lækkerier
ja det er sent, men det er nok pga ferie..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sofie85 skriver: Man skal bare sørge for at spise sundt og få mad med næring/vitaminer Selvom man jo har lidt lyst til lækkerier ja det er sent, men det er nok pga ferie..
lige præcis, har vist aldrig levet så sund og korrekt som jeg gør lige nu, både motionerer og spiser efter det de kloge anbefaler selvom jeg nu også tit har givet ind for min trang til søde sager.. det skal der altså også være plads til! og hvis man ikke må som hungrende gravid - hvornår må man så???
ja det er lidt træls at det lige falder i ferien... men regner med at de har styr på det.
Smuk mave du har... :) Garanteret masser af spark... :)
MoarJ skriver: Smuk mave du har... Garanteret masser af spark...
Smuk mave du har... Garanteret masser af spark...
ih mange tak skal du have!
Og ja du kan tro der er masser af spark hver eneste dag! Det er en meget meget aktiv lille krabat der ligger derinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128