21+4 VS 10+0! Hold da op en forvandling!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

mybaby-girl

VNB skriver:

Ja som overskriften siger så er maven i FULD GANG med sin dejlige forvandling! Har taget billedet (21+4) her i morges, og jeg kom efterfølgende til at sidde og sammenligne med et billede jeg tog da jeg var 10+0!

Der er vist ikke noget at sige til at jeg kan mærke at maven er tungere, og jeg lige pludselig har lidt bøvl med at vende mig i sengen

Vægten siger lige præsis + 5 kg.... Hvilket jeg er fuldt ud tilfreds med når jeg lige om lidt er 5 mdr henne

Fin mave du har dig der  

Knus 28+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

otlitrom

Ja, hold da op, der er sket noget Men den er fiiiin

Anmeld

1. august 2010

VNB

sofie85 skriver:

Det er dejligt når man kan se en forskel Og fin mave du har søde...

Har du virkelig kun taget 5 kg på? Jeg tror faktisk at jeg har taget mere på hihi!

tak smukke, og i lige måde! Der sker der også ting og sager hos dig kan jeg se

ja lige præcis 5 kg, vejede mig imorges. men det sidste kg er kommet på ret hurtigt.... så tror (desværre) det går stærkt fra nu af.... men gør nu heller ikke det store. håber bare jeg kan holde det på ca 15 kg max! hvor meget har du da taget på???

Anmeld

1. august 2010

VNB

mybaby-girl skriver:

Fin mave du har dig der  

Knus 28+5

mange tak!  og i lige måde!

Anmeld

1. august 2010

VNB

kitty skriver:

Ja, hold da op, der er sket noget Men den er fiiiin

1000 tak søde!

ja der er bare sket meget! Synes først rigtig jeg ligger mærke til det når jeg sammenligner billeder... selvom jeg jo selvfølgelig også godt kan både se og mærke det i hverdagen.

håber alting går godt?

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

VNB skriver:

1000 tak søde!

ja der er bare sket meget! Synes først rigtig jeg ligger mærke til det når jeg sammenligner billeder... selvom jeg jo selvfølgelig også godt kan både se og mærke det i hverdagen.

håber alting går godt?

Du ser jo også mavsi hver dag. Det er bare dejligt at det går så godt for Jer!!

Det går ok. Har lige oprettet en tråd, det er vist nemmere end jeg spammer dit glade indlæg, med en fin struttende

Knus

Anmeld

1. august 2010

VNB

kitty skriver:

Du ser jo også mavsi hver dag. Det er bare dejligt at det går så godt for Jer!!

Det går ok. Har lige oprettet en tråd, det er vist nemmere end jeg spammer dit glade indlæg, med en fin struttende

Knus

okay så skynder jeg mig lige ind og lurer din tråd

og endnu engang mange tak for de søde ord!

Anmeld

1. august 2010

B&J

VNB skriver:

Mange mange tak!  hehe ja jeg tror også den rigtig hygger og guffer i sig derinde! En luksus 1-værelses med all inklusive!

hihihhi ja de små banditter de hygger sig og alt er dejligt

Anmeld

1. august 2010

sofie85

VNB skriver:

tak smukke, og i lige måde! Der sker der også ting og sager hos dig kan jeg se

ja lige præcis 5 kg, vejede mig imorges. men det sidste kg er kommet på ret hurtigt.... så tror (desværre) det går stærkt fra nu af.... men gør nu heller ikke det store. håber bare jeg kan holde det på ca 15 kg max! hvor meget har du da taget på???

Jeg har ikke helt styr på hvor meget jeg vejede inden jeg blev gravid, for der havde jeg også tabt mig lidt, men fra jeg var til JM da jeg var 13 uger henne og til jeg vejede mig igen da jeg var ca 19 uger henne, der havde jeg taget 5 kg på Så det må jo være lidt mere end 5 kg jo.

Glæder mig til at blive vejet igen når jeg skal til JM, det skal jeg om 2 uger Kan ikke veje mig herhjemme nemlig, for vægten er pakket ned da vi skal flytte... Men håber også at det bliver mellem 10-15 kg

Anmeld

1. august 2010

VNB

sofie85 skriver:

Jeg har ikke helt styr på hvor meget jeg vejede inden jeg blev gravid, for der havde jeg også tabt mig lidt, men fra jeg var til JM da jeg var 13 uger henne og til jeg vejede mig igen da jeg var ca 19 uger henne, der havde jeg taget 5 kg på Så det må jo være lidt mere end 5 kg jo.

Glæder mig til at blive vejet igen når jeg skal til JM, det skal jeg om 2 uger Kan ikke veje mig herhjemme nemlig, for vægten er pakket ned da vi skal flytte... Men håber også at det bliver mellem 10-15 kg

jamen det er da næsten det samme så

det eneste vigtige er jo at bebserne har det godt og får hvad de skal have. så må mødrene slås med kiloene bagefter

Vi skal først til 2. jordemoder besøg den 17/9. tror det ligger så sent pga ferie.... men blir spændende at komme til igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.