21+4 VS 10+0! Hold da op en forvandling!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.508 visninger
23 svar
0 synes godt om
1. august 2010

VNB

Ja som overskriften siger så er maven i FULD GANG med sin dejlige forvandling! Har taget billedet (21+4) her i morges, og jeg kom efterfølgende til at sidde og sammenligne med et billede jeg tog da jeg var 10+0!

Der er vist ikke noget at sige til at jeg kan mærke at maven er tungere, og jeg lige pludselig har lidt bøvl med at vende mig i sengen

Vægten siger lige præsis + 5 kg.... Hvilket jeg er fuldt ud tilfreds med når jeg lige om lidt er 5 mdr henne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

MM1987

Hvor er det altså en smuk mave søde...

Og hvor går det altså stærkt...

Anmeld

1. august 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Hvor er det altså en smuk mave søde...

Og hvor går det altså stærkt...

1000 tak søde!

Er også MEGET stolt af den hihi  Og ja det går heeeelt vildt stærkt! Nogle gange står jeg bare og stirrer på maven i spejlet i laaaang tid, og tænker, "derinde ligger vores lille baby og vokser" det er så dejligt og syrealistisk

hvordan går det med jer?

Anmeld

1. august 2010

MM1987

VNB skriver:

1000 tak søde!

Er også MEGET stolt af den hihi  Og ja det går heeeelt vildt stærkt! Nogle gange står jeg bare og stirrer på maven i spejlet i laaaang tid, og tænker, "derinde ligger vores lille baby og vokser" det er så dejligt og syrealistisk

hvordan går det med jer?

Ja det må det virkelig være... Men også rigtig dejligt - kan lige se mig selv gøre det samme... Hmm, men vores spejl er lidt smalt - måske man skulle anskaffe et bredere

Det er en længere smøre, så har skrevet en PB til dig

Anmeld

1. august 2010

oo

wow ja! der sker ting og sager  giv det 10 uger til, så tænker du "hvis jeg blir større, tipper jeg forover"

Anmeld

1. august 2010

VNB

Tjuhl skriver:

wow ja! der sker ting og sager  giv det 10 uger til, så tænker du "hvis jeg blir større, tipper jeg forover"

hahahahaha  det punkt er du nået til nu eller???

Men ja jeg tænker også nogle gange på at det da blir HELT vildt når maven blir endnu større... kan slet ikke forstå at mit skind kan strække sig så meget, og at min ryg osv slet ikke beklager sig... MEN ved godt at det også sagtens kan ændres i takt med at maven blir endnu større! uha....

Anmeld

1. august 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Ja det må det virkelig være... Men også rigtig dejligt - kan lige se mig selv gøre det samme... Hmm, men vores spejl er lidt smalt - måske man skulle anskaffe et bredere

Det er en længere smøre, så har skrevet en PB til dig

ja et bredt spejl kan klart anbefales

oki får lige læst din PB!

Anmeld

1. august 2010

B&J

dejligt baby bule.... der hygger den sig rigtigt godt der inde

Anmeld

1. august 2010

VNB

B&J skriver:

dejligt baby bule.... der hygger den sig rigtigt godt der inde

Mange mange tak!  hehe ja jeg tror også den rigtig hygger og guffer i sig derinde! En luksus 1-værelses med all inklusive!

Anmeld

1. august 2010

sofie85

VNB skriver:

Ja som overskriften siger så er maven i FULD GANG med sin dejlige forvandling! Har taget billedet (21+4) her i morges, og jeg kom efterfølgende til at sidde og sammenligne med et billede jeg tog da jeg var 10+0!

Der er vist ikke noget at sige til at jeg kan mærke at maven er tungere, og jeg lige pludselig har lidt bøvl med at vende mig i sengen

Vægten siger lige præsis + 5 kg.... Hvilket jeg er fuldt ud tilfreds med når jeg lige om lidt er 5 mdr henne

Det er dejligt når man kan se en forskel Og fin mave du har søde...

Har du virkelig kun taget 5 kg på? Jeg tror faktisk at jeg har taget mere på hihi!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.