Komsammen på Fyn i Okt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Susan1978

Skal vi bestille noget mad udefra igen eller skal vi hver især ta lidt med til fælles sammenskudsgilde ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Fines mor

Skal vi bestille noget mad udefra igen eller skal vi hver især ta lidt med til fælles sammenskudsgilde ?

Jeg tænker vi hver især tager lidt med, for sidste gang var der en masse besvær med penge frem og tilbage!

Ud over det, så tænker jeg at det bliver mange penge for en fam. hvis de skal købe kuverter til 4 pers. eller mere;-)

Så hvis vi laver et fælles bord med eks. en ret til det antal man er i familien, så bliver det vel godt? Man skal så selv medbringe egne drikkevarer, og jeg laver gerne kaffen.

Anmeld

6. august 2010

Susan1978

Fines mor skriver:

Jeg tænker vi hver især tager lidt med, for sidste gang var der en masse besvær med penge frem og tilbage!

Ud over det, så tænker jeg at det bliver mange penge for en fam. hvis de skal købe kuverter til 4 pers. eller mere;-)

Så hvis vi laver et fælles bord med eks. en ret til det antal man er i familien, så bliver det vel godt? Man skal så selv medbringe egne drikkevarer, og jeg laver gerne kaffen.

Det lyder som en god ide..

vi kan jo lave en slags plan, hvor man skriver på hvad man fx gerne vil tage med, så kommer alle ik med lasagne..   ikke forstået sådan at nogen på forhånd skal bestemme hvad der skal tages med og man skriver sig på, men bare en liste hvor man lige skriver hvad man har planer om at tage med..

Anmeld

6. august 2010

Fines mor

Susan1978 skriver:

Det lyder som en god ide..

vi kan jo lave en slags plan, hvor man skriver på hvad man fx gerne vil tage med, så kommer alle ik med lasagne..   ikke forstået sådan at nogen på forhånd skal bestemme hvad der skal tages med og man skriver sig på, men bare en liste hvor man lige skriver hvad man har planer om at tage med..

Det var også min plan,for vi gider ikke spise 100 pølsehorn og 30 pizzaer *G* jeg forslog at du kunne lave en kage, og folk kunne betale for udgifterne til den;-)))

Anmeld

6. august 2010

Susan1978

jeg kan også bare tage kage med som vores ret..

men så skal vi jo kunne spise af jeres andres

Anmeld

6. august 2010

Fines mor

Susan1978 skriver:

jeg kan også bare tage kage med som vores ret..

men så skal vi jo kunne spise af jeres andres

Det lyder som en god ide, for jeg syntes jo rettens skal være til fælles bord - a la buffet ;-)))

Anmeld

8. august 2010

holbøll

Jeg tror også at drenge og jeg gerne vil med i år, hvis jeg ikke har fået noget arbejde med weekender vagter inden. Jeg bliver 99 % sikker raskmeldt d. 6/9  og skal så til at være arbejdsløs og arbejdssøgene. Det bliver sgu helt skræmmende. Jan ved jeg at han helt sikkert skal arbejde.

Men synes det lyder godt med at vi tager hver vores ret med.

Knus Carina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.