Komsammen på Fyn i Okt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

Fines mor

Susan1978 skriver:

Helle vi kan godt den 9.. ved ik om jannik tager med men mon ikke, han gik ret godt i spænd med Johnny sidst og nu kender han også Thomas jo..

Susan> Jeg tror altså Johnny bliver skuffet hvis ikke Jannik kommer *GGGGG*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Susan1978

Fines mor skriver:

Susan> Jeg tror altså Johnny bliver skuffet hvis ikke Jannik kommer *GGGGG*

ja de to hønisser.. 

Anmeld

4. august 2010

Fines mor

Susan1978 skriver:

ja de to hønisser.. 

Gamle mænd, i nye biler *GGGGGGGGGGGGGG*

Anmeld

4. august 2010

Sofie

Fines mor skriver:

Susan siger vi ikke har lagt os fast på en dato - kun at det blev okt. og ikke uge 42.

SÅ hvad siger i til d. 9 okt???

Hej Piger..

Jamen jeg tror også vi er klar den 9. oktober

Jeg ved ikke heelt med Peter.. og tager han ikke med, tror jeg muligvis at det "kun" bliver Freya & lillesøs og jeg der kommer.. Så kan Peter & Loke lave hyggedag herhjemme..

Men skal s.følig nok finde ud af det, INDEN den 9. okt.

Ved jo ikke helt hvordan det bliver nå+r lillesøs kommer til verden.. men måske er det for meget for mig, at tage afsted alene md alle 3 børn???? Men måske vil Peter også gerne med igen???

Hmmm.....

Kh Sofie

Anmeld

4. august 2010

Fines mor

Sofie skriver:

Hej Piger..

Jeg ved ikke heelt med Peter.. og tager han ikke med, tror jeg muligvis at det "kun" bliver Freya & lillesøs og jeg der kommer.. Så kan Peter & Loke lave hyggedag herhjemme..

Ved jo ikke helt hvordan det bliver nå+r lillesøs kommer til verden.. men måske er det for meget for mig, at tage afsted alene md alle 3 børn???? Men måske vil Peter også gerne med igen???

Hmmm.....

Kh Sofie

Altså hvorfor skulle Peter ikke gerne ville med, de andre mænd hyggede sig gevaldigt sidste gang;-)

Anmeld

4. august 2010

Tina2

Susan1978 skriver:

Helle vi kan godt den 9.. ved ik om jannik tager med men mon ikke, han gik ret godt i spænd med Johnny sidst og nu kender han også Thomas jo..

Selvfølgelig skal Jannik da med, Thomas kommer også

Anmeld

4. august 2010

Susan1978

Sofie skriver:

Hej Piger..

Hmmm.....

Kh Sofie

ja Peter var da også med sidst.. husker da faktisk vi sad nede på gulvet i børnehøjde til sidst..  det var sgi hyggeligt..   

Anmeld

5. august 2010

Fines mor

Susan1978 skriver:

ja Peter var da også med sidst.. husker da faktisk vi sad nede på gulvet i børnehøjde til sidst..  det var sgi hyggeligt..  

Jamen så er der stemt, Peter skal med *GGG*

Anmeld

6. august 2010

Tina2

Susan1978 skriver:

Selvfølgelig skal han da med  Kan I SÅ få sparket de mænd til Fyn, gu' ska' de da med!!!!! :-) Thomas glæder sig altså!

Anmeld

6. august 2010

Fines mor

Tina2 skriver:

Selvfølgelig skal han da med  Kan I SÅ få sparket de mænd til Fyn, gu' ska' de da med!!!!! :-) Thomas glæder sig altså!

HØRT TINA *GGG* De skal med!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.