Komsammen på Fyn i Okt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

3xM

Fines mor skriver:

Vi er en gruppe fra 2004, som har fulgtes på en anden side på nettet - derfor hedder gruppen 2004/ marts;-)

Vi har mødtes løbende i flere år, sammen med vores børn og mænd.

Så det er sådan det som det går ud på, det hele skal holdes på Midtfyn hos mig. Hvis du har lyst er du naturligvis velkommen.

ihhhh NU bliver jeg jo genert, da jeg jo så ikke har været med fra start.

lød ellers spændende, men så blir det en mødregruppe med lille bebs tror jeg  ikke noget idet, syntes bare det er sent med Marcus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Fines mor

mariaogmarcus skriver:

ihhhh NU bliver jeg jo genert, da jeg jo så ikke har været med fra start.

lød ellers spændende, men så blir det en mødregruppe med lille bebs tror jeg  ikke noget idet, syntes bare det er sent med Marcus

Det giver jeg dig ret i, vi andre har jo set hinanden i næsten 7 år nu;-)) Men det står dig som sagt fri for at deltage;-) Gruppen er ikke lukket. Men selv ungerne elsker at ses, og kan genkende hinanden på billeder ;-)

Anmeld

2. august 2010

3xM

Fines mor skriver:

Det giver jeg dig ret i, vi andre har jo set hinanden i næsten 7 år nu;-)) Men det står dig som sagt fri for at deltage;-) Gruppen er ikke lukket. Men selv ungerne elsker at ses, og kan genkende hinanden på billeder ;-)

ha ha ha det er bestemt også en skøn ide, men når jeg ikke har været med med ham fra start såerhhh nej he he ...men super ide og virkelig flot den holdes i ave så mange år efter...

Anmeld

2. august 2010

tumle81

Jeg tror godt jeg kan den weekend, regner nu med at det bare er mig og ungerne ;-)

Peter starter nemlig med weekend arbejde til efteråret...

Vender lige tilbage når jeg har snakket med souschef i morgen vedr vagtplan osv!!

Knus Kathrina

Anmeld

3. august 2010

Fines mor

tumle81 skriver:

Jeg tror godt jeg kan den weekend, regner nu med at det bare er mig og ungerne ;-)

Peter starter nemlig med weekend arbejde til efteråret...

Vender lige tilbage når jeg har snakket med souschef i morgen vedr vagtplan osv!!

Knus Kathrina

Det lyder bare godt ;-))

Anmeld

3. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi vil gerne Med begge mine piger, til den dag...

Anmeld

3. august 2010

Fines mor

Zafir skriver:

Vi vil gerne Med begge mine piger, til den dag...

Fedt;-))))))))

Anmeld

3. august 2010

Annette

Maria.
Jeg har sådan nogenlunde været med fra start, men der er mange jeg mangler at mødes med ansigt til ansigt.
Så kom du bare frisk, så er jeg ikke helt alene

Knus Annette

Anmeld

3. august 2010

JulieE

Uh... Jeg vil også med.... Men jeg ved altså ikke om jeg kan. Lars har rigtig travlt på det tidspunkt og jeg begynder på weekender vagter fra september. Så jeg aner ikke hvornår jeg har fri... Men kan jeg, så kommer vi, ihvertfald unergen og jeg

Anmeld

3. august 2010

Susan1978

Helle vi kan godt den 9.. ved ik om jannik tager med men mon ikke, han gik ret godt i spænd med Johnny sidst og nu kender han også Thomas jo..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.