så kommer der et indlæg hvor jeg krænker mit maveindhold od over hele siden....arrrk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2008

Rasmine

Æv Sloggi.
Sikke noget crap.

Jeg troede egentlig at når børnene var så gamle, at så blev DE spurgt om hvad DE ville?
Det må virkelig være en træls ting at have i baghovedet, og jeg kan sagtens forstå din frustration.

ØV!
-Eksmænd altså!
>(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2008

Sille

øv sloggi.. for fanden noget lort.. men altså kan de tvinge ungerne vil at se ham hvis ikke de vil?????? Og når de er så store????

Anmeld

2. juli 2008

Mikkelmusen

puuuh, jeg har tænkt og tænkt på det her under madlavning og spisningen...

Jeg ved bare stadig ikke hvad jeg skal sige. Men du ved jo (som du altid siger til mig) at jeg er her hvis du har brug for det.(L)(L)(L)(H)

Anmeld

2. juli 2008

Tikki

ej for en i h........! Det er sgu ikke særlig fedt. Men hende krampen i amtet må have misforstået noget, for når børnene er så store SKAL de høres om, hvad de ønsker og deres udsagn skal med i en vurdering. Der er lavet en ny omformulering af samværsloven, hvor det nu er børnenes ret til at se deres forældre, mens det førhen hed forældrenes ret til at se børnene.......dvs. det nu er børnene der kommer mere i fokus frem for forældrene, men det lyder ikke som om hun er så opdateret. Jeg har siddet på forældretelefonen ved Børns Vilkår, hvor man som rådgiver bliver grundigt opdateret om den slags - langt over 50% af samtalerne handler om samvær og skilsmisse nemlig.

Nå, ved ikke om det gav mening, men en stor krammer herfra i hvert fald (H)- sgu da latterligt at man skal kæmpe med sådan noget hø :@

Anmeld

2. juli 2008

Nadi

Åh Slogs, jeg forstår sgu godt du er vred. Men jeg håber du kan holde Christian ude af alt det her indtil der er noget endegyldit, så han bliver ved med at være en glad dreng, de er sgu de sødeste ;)

Hvis ikke amtet fatter noget som helst så kender jeg osgå nogle fyre, så kommer der sgu en hel røvfuld gutter hjem til dig, nej man skal ikke prøve på noget med en fra Juli-gruppen!!

(H)

Anmeld

2. juli 2008

ka li ja

ja jeg håber virkelig heller ikke christian finder ud af noget. før i med sikkerhed ved at faren har ret!!
held og lykke med det slogs

Anmeld

2. juli 2008

Sille(smil)

Hej Slog

Argh hvor bliver jeg vred på den mand>( Min far gjorde lidt det samme da jeg var barn, men fik ikke noget ud af det fordi min mor mandede sig op og fik ham til at trække anmodningen tilbage.

Håber virkelig ikke at det bliver til noget med det samkvem, for det lyder som en vildt dårlig løsning for alle parter.

Jeg krydser fingre for at du får noget fornuftigt ud af sagsbehandleren?

En masse varme tanker herfra(L)

Sillesmil

Anmeld

2. juli 2008

Plysbjørnen

hm sur bagdel, kors hvor jeg føler med dig...

Håber ski at han slipper for at skulle der op, når han ikke har set ham i så mange år... Men det undre mig ikke at det åndsvage retssystem gør at han bliver tvunget til det... Men krydser fingre for jer...

Betina1978 (H)

Anmeld

3. juli 2008

birgittemarie

Hej igen. Må sige som Mikkelmusen, at jeg også har tænkt og tænkt og ingen fornuftigheder har at tilføje til den omgang røvsuppe, den nar har plantet dig i.

Men det lyder opløftende, det Jeanette skriver om børns rettigheder frem for forældrenes i hvert fald! Og det kunne da også lige passe andet! Man kan sgu da ikke tvinge børn til samkvem med sådan en uansvarlig skid!
Men åh for helvede, jeg føler med dig, at du nu skal igennem alt det bøvl med amtet, fordi det fjols lige pludselig skal spille med musklerne. Nu er du simpelthen nødt til at sige til dig selv, at du fandeme ikke vil lade ham ødelægge dit bryllup og så tage det brev og lægge det ned i en skuffe, som du først åbner efter brylluppet igen! Og så skal du tro på, at han aldrig får ret til at tvinge DINE drenge til at være sammen med sig og det er jeg sikker på, at du - hvis det ikke fuldstændigt giver sig selv, når du taler med en forstandig sagsbehandler på amtet - nok skal få overbevist dem om, så der ikke kommer mere ud af den sag.

Men åh, hvor gør din historie mig bare så lykkelig over, at jeg ikke fik børn med mit svin af en eksmand. Jeg kan levende sætte mig ind i præcis hvor rædselsfuldt det må være at kunne blive ved med at skulle konfronteres med sådan en satan og at han oven i købet har en andel i dem, man elsker aller højest på jorden. Nøj, hvor må det bare være RØVSNAPS!!

Så modtag min dybeste, dybeste medfølelse, kære du og forsøg så alt, hvad du kan ikke at lade ham ødelægge dit bryllup!!

Knus fra Birgitte, som desværre ikke kender nogen, der kan eliminere ham, men måske kunne forestille mig, at vi på en eller anden måde kunne spille vores eksmænd ud mod hinanden, så de kunne udslette hinanden 8D Se, det kunne være fedt...

Anmeld

3. juli 2008

Loggidut

Åh piger altså....i er så søde, når jeg har ordnet alt det jeg skal nå i dag, så kommer jeg lige med et lidt mere roligt indlæg, og med svar på nogle af jeres indlæg...

i er bare så dejlige, og hvor er det skønt at lukke puteren op så tideligt, og finde alle jeres dejlige svar!

i er nogle knage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.