så kommer der et indlæg hvor jeg krænker mit maveindhold od over hele siden....arrrk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
24 svar
0 synes godt om
2. juli 2008

Loggidut

Nu kom posten fandme her til morgen!
Med et brev fra statsamtet...hallo...statsamtet>(

og Christians biologiske far har søgt om samkvem!
Det er sørme da også i orden, hvis ikke lige det var fordi:

og så advarer jeg jer, luk ned hvis i ikke gider have en forfærdelig lang smørre

Da drengene var små, var det mig der søgte om fastsættelse af samkvemmet...jeg knoklede røven ud af bukserne for at drengene skulle have lov at se deres far!
Jeg lavede op og ned på weekenderne for hans skyld, og jeg fragtede dem frem og tilbage...og stadig med samme resultat...havde han hentet dem, blev de sendt hjem efter få timer...og meget oftere hentede han dem slet ikke.

Jeg skaffede så drengene et møde med en børnesagkyndig rådgiver på amtet, meget sød dame der snakkede med mine drenge alene, og jeg fik ros i stor stil, ja og nød det sgu også!
Dengang var beskeden til Kent (christians far) at enten overholdte han aftalerne, eller også blev der ikke mere samkvem, bare det fortæller lidt om hvad drengene blev trukket igennem...så tog han dem ud til overnatning en enkelt gang mere, og det var den 12 marts 2004, den dag kasper blev 12 år!

siden har der ikke været noget samkvem, vi har haft ro, og har vi hørt noget fra ham, så har vi bedt ham gå på amtet, og søge om samkvem.

intet har han fortaget sig...og har drengene mødt ham, har de valgt at vende om og gå en anden vej, de gider ham ikke.
fødselsdage og andet...vi høre intet...

sjovt nok, så dumper det her brev ind ad døren i dag...og jeg blev bare så underlig over det...hvad fanden vil han lige med det?

Vil han komme og hente en knægt på 16 og en knægt på 12, som han ikke har set i 4 år?

well, jeg ringede så på amtet for at få en fornuftig snak med en derfra...og så får jeg self. den mest umulige krampe af dem alle i røret!

hun kunne da ikke se noget galt i at han ønskede samkvem...slet ikke da, og hvad en rådgiver havde lovet for 4 år siden, kunne man da ikke tage for gode varer...så jeg skulle nok bestrebe mig på at der blev samkvem??? WHAAAAAT >(

AJ jeg er bare så rasende...og nu går den grimme kælling fandme op i mig, og jeg kan love jer for hun ikke er flink!

dahm, jeg fik så lige fortalt hende madammen, at jeg ikke havde i sinde at tage fri fra mit arbejde, 4 dage efter jeg er startet op efter barsel, for at sidde med en stodder som pludselig har ondt i røven over at være ensom!

og jeg fik hende også fortalt at de kunne starte en høring op af mine knægte...for de havde vist også nogle ting de gerne ville sige.

Jeg ved Christian knækker hvis han skal med sin far...det går helt galt! og kan de ikke forstå det nede på amtet, så finder jeg fandme den ledeste stodder til at fjerne sådan en papand fra mine børn....ark, jeg er rasende.

jeg ved fandme godt det handler om det er kommet ham for ørene at vi skal giftes, og så skal han lige mande sig op...sådan en idiot!

aj sorry...jeg er bare virkelig så pist of, over jeg skal sidde der kort tid efter mit bryllup, og egentlig være lykkelig på den ene side, men rasende på den anden...og han kan dælme bare vente sig...lol...for Christian kommer til at hedde jensen, lige som vi andre...så kan han få den og tænke på.

aj sorry, jeg er bare så vred...at amtet kan være så dum at hoppe på en skæv/høj/påvirket stodders dummebreve,...ark...aj jeg må hellere cutte nu og gå ned og tyre nogle nye æbler over i naboens have...bare for at komme af med min afmagt!

fååårk....hader bare den idiot!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2008

Nadi

Ej for pokker Loggi! Jeg har lige et par spørgsmål, så jeg bedre kan forstå det hele. Håber det er okay? Men Kent er kun Christians far og ikke Kasper's (?) Er han misbruger af en eller anden art?? Ametet kan ikke andet end at høre drengene i hvad de vil, det kan ikke passe andet. Og hvis du siger han er en skæv/høj/påvirket stodder så må amtete sgu da også ta højde for det! Lige sådan på sidde rumpe så tror jeg absolut ikke at han kommer langt med det samvær! Eller det håber jeg ihvertfald ikke. Og som du selv skriver så tror jeg måske også bare at det er fordi han lige er kommet i tanke om at han er ensom... Held og lykke med det hele, vil gerne have en update når der sker noget mere i sagen. -Nadia

Anmeld

2. juli 2008

ka li ja

skal han ekskluderes(?) jeg kender nogen!!!!

aj sloggi, kan fansme godt fortå dig. man tænker jo selvfølgelig på hvad fjolset vil ha ud af det, for an rigtig familie blir det sgu aldrig!! har han sagt noget om hvorfor han pludselig gør som han gør? eller snakker i slet ikke sammen mere?
har du snakket med ungerne om det?
er du i tvivl om hvorvidt christians psyke kan klarer det? eller hvordan?

hold kæft en stodder!!!!!!!!!>(

jeg syntes du er sej, sloggi. og du skal efter min mening holde ham fra ungerne hvis du er det mindste i tvivl om hvorvidt de kan klarer dt!! og det skal de selvfølgelig også ha i hovedet på kommunen. der er jo ingen der har brug for at flere unge end højest nødvendigt, skal til psykolog. hvis man da selv kan gøre noget for det!!!

er han dranker???

Anmeld

2. juli 2008

Loggidut

ja for udeforstående kan jeg godt se det er lidt kringlet, men...kaspers biologiske far er død, og da jeg i sin tid boede sammen med kent, var han der jo som far for kasper, derfor skrev jeg i et notat til amtet, at når de fastlagde christians samkvem, ville jeg gerne at kasper fulgte med på samme måde, mest fordi idioten skulle forstå at jeg ikke havde i sinde at fjerne børnene fra ham...det har jeg jo heller ikke endnu...men hvorfor pokker skal han lige komme og vælte alt det vi har slidt for med christian, hans dårlige mave, og hans altid dårlige humør...nu er han en glad dreng, og har ro om ørene...og pludselig det her...

aj hvor er jeg bare vred.

ja han har taget stoffer...hvilket også var en af grundene til jeg skildte mig af med ham...først utroskab, og så det med stofferne...han har arbejdet i gaden i aalborg...og så behøver jeg vist ikke sige mere om den sag...men sådan noget er amtet ligeglade med...totalt, for det kan ikke bevises.

men lad os nu se, når ham der skal behandle sagen kommer tilbage fra sygsom, så må jeg ringe ned til ham og snakke med ham...for hende krampen var sørme da ikke for klog!

Anmeld

2. juli 2008

Loggidut

ja kalaha...nu har jeg jo ikke snakket med ham i over 4 år...så jeg aner ikke hvordan hans tilstand er...

men læs mit indlæg oven over...især den med gaden..den fortæller lige som alt!

nej han skal ikke excluderes...lol...men jeg ville ønske han kunne forstå, at det kun er ham der ønsker det her, og ikke børnene...altså Kasper vil grine når jeg fortæller ham det, og nej ingen af dem ved noget endnu, for christian sover hos en kammy og kasper er hos kærsten!

Nej Kasper er slet ikke bange for at fortælle hvad han mener, og det vil han heller ikke være her...og Christian...ja han er et kapitel for sig selv, for han har alt for lang tid føjet vi voksne, i stedet for vi accepterede han også havde en mening...hans mening nu er at han elsker Michael, og ikke har lyst til at have andre "fædre", og det ved jeg, for vi snakkede og har snakket lang tid med børnene om en mulig adoption, altså at mich adopterede drengene så alle var lige herhjemme.

Anmeld

2. juli 2008

ka li ja

ååhhh for helvede hvor er dt bare noget lort!!!

min søster har haft det meget meget svært(mave, psyke) siden mine foældre blev skit, så jeg ved hvor hårdt det kan tage på unger!!!. og det er altså 17 år siden, og hun er stdaig syg!!!
så jeg ville nok vente med at sige noget til christian, indtil jeg vidste med 100%sikkerhed at han mente det!! og vidste hvad hans planer med ungerne var. jeg ville ikke bekymre ungerne unødigt!!
forstår du mig?

nej hvor er han bare en kæmpe lort at han smider det i fjæset på dig. og så især nu!!!! og stakkels unger!!

ps, håber michel får dem allesammen, han virker sgu så reel:)

Anmeld

2. juli 2008

ivfmarie

Holy crapp, Sloggs... Aner ikk hva jeg ska sige.
Jeg holder med dig, og min mund er lukket med syv segl hvis der pludselig dukker en strandvasker op i havnen i Nr.sundby! 8(

Stort kram og tanker fra Marie

Anmeld

2. juli 2008

Loggidut

suk, den går nok ikke ivf...jeg har så tit bedt ham hoppe i fjorden og glemme at svømme...men han er sgu en flyder...lige så irreterende som de lorte der flyder oven på og ikke vil rykkes ud!

Anmeld

2. juli 2008

birgittemarie

Nøj for en lorte situation, kære Sloggs >(

Jeg er nødt til at reagere gennemtænkt senere, for lige nu skal jeg lige have ordnet alt muligt, mens ormen sover.

Så bare lige en hurtig trøstekrammer indtil videre!!

Knus fra Birgitte

Anmeld

2. juli 2008

Mikkelmusen

jeg kender også et par gutter hvis det er ;)

nej altså for pokker loggi, jeg er lige nødt til at tygge på den, og så skriver jeg senere. For det var da en ordenlig omgang. :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.