Puha jeg er dårlig...:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

Dingdong

Hej Piger.

Er jeg bare den eneste der har så meget kvalme at min appetit bare forsvinder....??

Jeg har virkelig svært ved at klemme mad ned, og hver gang jeg åbner køleskabet kan jeg bare mærke hvordan det hele bare vender sig i mig...

Jeg er så bange for ikke at give mit barn næring nok, da jeg virkelig næsten ikke kan spise noget eller tænke på mad! Den smugle jeg får ned er ikke specielt sund da jeg slet ikke kan overskue at tænke på eller lave mad og min kæreste er stadig på ferie og kommer først hjem om lidt over en uge... kunne ellers godt lige bruge hans hjælp.

Er der andre der har haft ligende problem? og hvad gjorde i for det?? Jeg prøver selvfølgelig at tvinge mig selv til at få noget mad i løbet af dagen, men tror bare stadig ikke at det er nok

Hilsen Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Maria-s

Hejsa,

hvor langt er du henne?

Jeg er 8+6 i dag og har samme problem som dig. Total mad-lede (og  elsker ellers normalt mad!) og kan overhovedetr ikke lave mad. Og lidt et problem da kæresten tit arbejder om aftenen så jeg selv står for mad. Det betyder for mig at maden tit består af en rugbrød med smør eller ost. Havregryn eller en eller anden fryse-færdigret som jeg tror ikke vil komme op igen.. og desværre ikke sund mad, da alt med syre herunder grøntsager ikke fungere i min mave PT. Men jeg tror ikke du skal være nervøs. Hva jeg har læst rigtig mange skrive herinde, så skal baby nok ta det baby vil have..

Anmeld

30. juli 2010

Dingdong

Hejsa.

Jeg vil tro jeg er i slutningen af uge 7, men jeg ved det desværre ikke helt præcis, da min mens aldrig rigtig nåede at komme iorden inden jeg blev gravid... Jeg var til en akut scanning for snart 3 uger siden, da min læge troede at jeg evt. var blevet gravid udenfor min livmoder... Heldigvis var alt fint!, og hende der scannede mig mente at jeg var ca 5 uger henne på det tidspunkt, men jeg fik aldrig rigtig fat i det helt præcise da jeg var ret meget ude af den den dag, så det eneste jeg fokuserede på var at alt var ok...

Men rart at høre jeg ikke er den eneste der har problemer med mad lige pt... Jeg tager desværre også ofte de nemme løsninger, da jeg slet ikke orker at stå og skære og hakke til salat og grøntsager, men er dog god til at spise en del frugt på arbejde, men helst frugt der er meget vandet som melon og ferskner

Anmeld

30. juli 2010

AnneBJ

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.