Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og sig endelig til hvis der kommer mere til salg i str 80 og derefter..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Christina.78 skriver: Og sig endelig til hvis der kommer mere til salg i str 80 og derefter..
det skal jeg gøre... og har du fået min PB?
I Str. 80 Har jeg også 2 Kjoler et par addidas bukser i blå med grønne striber, et addidas sæt i sort med hvide striber (addidas kan man godt se er brugt) en lysserød boddy og et par overalls knickers med hallo kitty fra H&M
og har forresten også en sort kjole som er str. 92 men jeg vil nok bruge den som 86
Kunne jeg evt få lov at få at vide hvilke mærker de forskellige stykker tøj er, glemte jeg helt at spørge om..ved at dragten på billede 2 til venstre er H&M, men hvad med det andet på billede 2 og 3 ?????????
dragten længst til v. på billede 2 er solgt
Hej
Hvilken størrelse er de grønne tullebukser med brune kanter på det sidste billede?
Knus
lotchen skriver: Hej Hvilken størrelse er de grønne tullebukser med brune kanter på det sidste billede? Knus
det er en str. 80
WiitrioeN skriver: det er en str. 80
Arh ja, jeg så det lige i overskriften, da jeg havde sendt beskeden Jeg vil gerne byde 40 incl. porto.
Du skal bare sende det som B-post, så er det lige lidt billgere
lotchen skriver: Arh ja, jeg så det lige i overskriften, da jeg havde sendt beskeden Jeg vil gerne byde 40 incl. porto. Du skal bare sende det som B-post, så er det lige lidt billgere
Hvad siger du til 50kr?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128