Pige, Drenge og neutral tøj str. 80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.920 visninger
31 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

4xGreve

Pæn, vedligeholdt tøj som man næsten ikke kan se er brugt.

Kom med et bud - Køber betaler forsendelse...

Mvh Stina Og Daniella

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

JustAnotherName

Pæn, vedligeholdt tøj som man næsten ikke kan se er brugt.

Kom med et bud - Køber betaler forsendelse...

Mvh Stina Og Daniella

Det øverste foto, længst til højre. En mørke-blå skjorte?
Den er beregnet til pige, er den ikke? Og er den sådan "gennemsigtig" i det, eller er det så kraftigt stof, at man ikke kan se undertøjet igennem striberne?

Hvad mærke er det? Og må jeg se et bedre/tydligere foto kun af den?
Og sidst, men ikke mindst - hvad forestiller du evt. at ville have for den?

Anmeld

30. juli 2010

4xGreve

JustAnotherName skriver:

Det øverste foto, længst til højre. En mørke-blå skjorte?
Den er beregnet til pige, er den ikke? Og er den sådan "gennemsigtig" i det, eller er det så kraftigt stof, at man ikke kan se undertøjet igennem striberne?

Hvad mærke er det? Og må jeg se et bedre/tydligere foto kun af den?
Og sidst, men ikke mindst - hvad forestiller du evt. at ville have for den?

Det er til en pige og den er af noget krafitigt lækkert stof... vi har brugt den en gang og nåede desværre aldrig at bruge den mere end det før hun var vokset fra den...

Hvad vil du give? jeg skal nok lige få taget nogen fler billeder af den imorgen også smider jeg dem i en PB til dig er det iorden?

Anmeld

30. juli 2010

JustAnotherName

WiitrioeN skriver:

Det er til en pige og den er af noget krafitigt lækkert stof... vi har brugt den en gang og nåede desværre aldrig at bruge den mere end det før hun var vokset fra den...

Hvad vil du give? jeg skal nok lige få taget nogen fler billeder af den imorgen også smider jeg dem i en PB til dig er det iorden?

Super 

Anmeld

31. juli 2010

4xGreve

JustAnotherName skriver:

Super 

Da jeg ikke er plus medlem bliver jeg lige nød til at gøre det den her vej over... men som lovet så er der lige nogen ekstre billeder... Håber de giver et godt nok billede af den 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. juli 2010

JustAnotherName

WiitrioeN skriver:

Da jeg ikke er plus medlem bliver jeg lige nød til at gøre det den her vej over... men som lovet så er der lige nogen ekstre billeder... Håber de giver et godt nok billede af den 

Tak for besværet. Hvad havde du forestillet dig af pris ??
Det er svært for mig at byde (f.eks. 20 kr. pp.) uden at risikere at støde dig, for jeg ANER jo intet om, hvad den er værd eller har kostet fra ny?!

Anmeld

31. juli 2010

4xGreve

JustAnotherName skriver:

Tak for besværet. Hvad havde du forestillet dig af pris ??
Det er svært for mig at byde (f.eks. 20 kr. pp.) uden at risikere at støde dig, for jeg ANER jo intet om, hvad den er værd eller har kostet fra ny?!

altså det er ikke den billigste trøje men vil bare gerne af med tøjet så hvad siger du til 25kr + fragt?

Anmeld

31. juli 2010

JustAnotherName

WiitrioeN skriver:

altså det er ikke den billigste trøje men vil bare gerne af med tøjet så hvad siger du til 25kr + fragt?

Jeg mangler ikke rigtigt ....egentligt. Syntes bare den så sød ud.
Jeg vil ikke give ret meget, hvis det er.... Men hvad koster fragt?
Mit maks er 30 kroner i det hele.
For mine piger har MASSER af tøj. Og ellers gør jeg også ret gode kup f.eks. i mødrehjælpens genbrug, hvor de har masser af flot børnetøj til 10-15 kr. pr. del.

Det er helt ok hvis din mindstepris er 25+ ....så er der nok en anden, som gerne vil give det  ...Og jeg syntes bestemt heller ikke,at det er meget at bede om - det er slet ikke dét

Anmeld

31. juli 2010

4xGreve

JustAnotherName skriver:

Jeg mangler ikke rigtigt ....egentligt. Syntes bare den så sød ud.
Jeg vil ikke give ret meget, hvis det er.... Men hvad koster fragt?
Mit maks er 30 kroner i det hele.
For mine piger har MASSER af tøj. Og ellers gør jeg også ret gode kup f.eks. i mødrehjælpens genbrug, hvor de har masser af flot børnetøj til 10-15 kr. pr. del.

Det er helt ok hvis din mindstepris er 25+ ....så er der nok en anden, som gerne vil give det  ...Og jeg syntes bestemt heller ikke,at det er meget at bede om - det er slet ikke dét

altså jeg kan ikke klare det for 30 kr i det hele for så dækker det jo ca. kun fragt... (ved ikke lige hvad fragt koster?

Anmeld

31. juli 2010

JustAnotherName

WiitrioeN skriver:

altså jeg kan ikke klare det for 30 kr i det hele for så dækker det jo ca. kun fragt... (ved ikke lige hvad fragt koster?

Jeg vil GÆTTE på, at det kan sendes i en A5-kuvert for 12 kroner.
Men accepterer at det er for lidt. Og kan også godt forstå dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.