Tøj fra da i var små..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

Guldet

novalfrida skriver:

Det er sjovt når ens egne børn kan bruge det man selv har gået i som barn...

Her er der desværre ikke blevet gemt noget..

Ja det er lidt sjovt og se sin egen pus i noget tøj man selv, har haft på.. ! selv havde jeg gemt min konfirmationskjole, til den dag jeg fik en datter eller søn. Idag er den syet om til en dåbskjole..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Nåååh hvor sejt!!!!! Jeg har kun 1 flyverdragt i scotstern. Den er SÅ retro og SÅÅÅÅ sej ;-) Glæder mig til at bruge den til vinter. 

Glæder mig til engang at se dit babytøj i brug, søde :-)

Anmeld

30. juli 2010

Guldet

Min mor har desværre ikke gemt så meget fra da jeg var barn... men lidt er der da.

Disse to trøjer bla.

ihh hvor er de skønne de striktrøjer..! har selv en til Laura.. fra jeg var lille.. og skønne billeder

Anmeld

30. juli 2010

Guldet

Astasmor skriver:

har fået en masse tøj fra da mig og min søster var små og asta har brugt rigtig meget af det.

her lige nogen billeder af tøjet

skønne billeder.. er helt vild med striktrøjen på det første billede.. og hvor er din datter skøn..

Anmeld

30. juli 2010

Guldet

Solajma skriver:

Min mor havde desværre lånt alt mit babytøj ud til en "veninde", desværre så hun det bare aldrig igen

Ej øv..

Anmeld

30. juli 2010

Guldet

Alexis skriver:

Har selv en lysegul og hvid hækle/stirkket sommerkjole i mit skab som jeg passer godt på til den dag jeg måske får en datter

Kommer fra en familie af super dygtige håndarbejdskvinder, så det er bare fedt.

ihh .. de lyder smukke..

Anmeld

30. juli 2010

Guldet

kitty skriver:

Vi har ikke børn endnu, men mit børnetøh har været gemt på loftet, og jeg har selv gået det igennem og har gemt det jeg tænker vi kan bruge. Jeg glæder mig til at få det i brug!

Søde billeder, allesammen!

ihh det kan jeg godt forstå.. det betyder bare noget, når det er noget man har gemt så længe,. det gør det i hvert fald for mig..

for at det snart bliver din tur til at blive moar..

Anmeld

30. juli 2010

Guldet

charlottekri skriver:

jeg sagde også til mig selv at min datter skulle bruge mine gamle kjoler, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til det... især ikke med den ene, for den købte min bedstemor til mig i spanien, da hun var dernede på hendes sidste rejse (en rejse hun tog som noget af det sidste hun vile nå...) den er håndsyet med håndbroderede blonder... tænk nu hvis der skete noget med den

åh det kan jeg godt forstå, når det betyder så meget.. så er det med at passe på det..

Anmeld

30. juli 2010

charlottekri

LAURAS MOR skriver:

åh det kan jeg godt forstå, når det betyder så meget.. så er det med at passe på det..

min mor synes at jeg er pylret for hun har kunnet skylle både kakaomælk og jordbær af i håndvasken, men tør ikke helt tro på hende

Anmeld

30. juli 2010

Guldet

charlottekri skriver:

min mor synes at jeg er pylret for hun har kunnet skylle både kakaomælk og jordbær af i håndvasken, men tør ikke helt tro på hende

Hihi.. Men godt du passer på den.. så sker der ihvert fald ikke noget med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.