Tøj fra da i var små..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

Miamaja

JustAnotherName skriver:

Min mor havde både gemt det fedeste RETRO baby-sengetøj 
Og også en del tøj fra dengang jeg var lille.

På billederne her er det også min "1-års kjole" der går igen.
Jeg havde den på for 28 år siden. Og nu har begge mine piger haft den på, da de fyldte 1 år. Det er der da ét eller andet specielt over....

Og jeg passer også selv meget godt på kjolen. Måske mine piger engang får døtre, som skal fejre deres 1-års fødseldag i den, dét ved man jo aldrig

Foto 1 = Mig i 1982
Foto 2 = Bianca i 2008
Foto 3 = Celina i 2010

eeej, hvor er det sodt og din mor har god smag - det er virkelig et godt stk toj at gemme paa. Og sikke du ligner dine smukke born!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Har selv en lysegul og hvid hækle/stirkket sommerkjole i mit skab som jeg passer godt på til den dag jeg måske får en datter

Kommer fra en familie af super dygtige håndarbejdskvinder, så det er bare fedt.

Anmeld

30. juli 2010

novalfrida

Det er sjovt når ens egne børn kan bruge det man selv har gået i som barn...

Her er der desværre ikke blevet gemt noget..

Anmeld

30. juli 2010

Stepmom87

Min mor har gemt 2 eller 3 stykker tøj og et dynebetræk fra jeg var barn, men det får C altså IKKE på.. Nu er jeg fra slutningen af 80erne og det var ikke det kønneste tøj de havde dengang..

Anmeld

30. juli 2010

Guldet

JustAnotherName skriver:

Jeg havde den på for 28 år siden. Og nu har begge mine piger haft den på, da de fyldte 1 år. Det er der da ét eller andet specielt over....

Og jeg passer også selv meget godt på kjolen. Måske mine piger engang får døtre, som skal fejre deres 1-års fødseldag i den, dét ved man jo aldrig

Foto 1 = Mig i 1982
Foto 2 = Bianca i 2008
Foto 3 = Celina i 2010

ih sikke nogle søde billeder.. og rigtig sød kjole..!  Det er virkelig noget specielt når det er en man selv har haft som barn ..

Anmeld

30. juli 2010

Guldet

Lullaby skriver:

Nej min mor har smidt alt ud desværre

Øv det var trist..

Anmeld

30. juli 2010

Guldet

Stepmom87 skriver:

Min mor har gemt 2 eller 3 stykker tøj og et dynebetræk fra jeg var barn, men det får C altså IKKE på.. Nu er jeg fra slutningen af 80erne og det var ikke det kønneste tøj de havde dengang..

hihi.. nej det var ikke altid det kønneste tøj..men synes stadig det er sødt, at hun har gemt det..

Anmeld

30. juli 2010

otlitrom

Vi har ikke børn endnu, men mit børnetøh har været gemt på loftet, og jeg har selv gået det igennem og har gemt det jeg tænker vi kan bruge. Jeg glæder mig til at få det i brug!

Søde billeder, allesammen!

Anmeld

30. juli 2010

lisbethita

JustAnotherName skriver:

Foto 1 = Mig i 1982
Foto 2 = Bianca i 2008
Foto 3 = Celina i 2010

EJ hvor er det et fedt billede....af jer begge!! SEJT!!!!!!!!! 

Anmeld

30. juli 2010

lisbethita

kitty skriver:

Vi har ikke børn endnu, men mit børnetøh har været gemt på loftet, og jeg har selv gået det igennem og har gemt det jeg tænker vi kan bruge. Jeg glæder mig til at få det i brug!

Søde billeder, allesammen!

Nåååh hvor sejt!!!!! Jeg har kun 1 flyverdragt i scotstern. Den er SÅ retro og SÅÅÅÅ sej ;-) Glæder mig til at bruge den til vinter. 

Glæder mig til engang at se dit babytøj i brug, søde :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.