Tøj fra da i var små..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.991 visninger
33 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

Guldet

Min mor havde gemt et par kjoler fra da jeg var barn.. Den første kjole, havde jeg på da jeg blev 1 år.. og den skulle min datter da også have på, på hendes 1 års fødselsdag.. 

den anden kjole er også fra da jeg var barn .. 25 år..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Guldet

30. juli 2010

Lullaby

LAURAS MOR skriver:

Min mor havde gemt et par kjoler fra da jeg var barn.. Den første kjole, havde jeg på da jeg blev 1 år.. og den skulle min datter da også have på, på hendes 1 års fødselsdag.. 

den anden kjole er også fra da jeg var barn .. 25 år..

Nej min mor har smidt alt ud desværre

Anmeld

30. juli 2010

TbCp

Min mor har desværre ikke gemt så meget fra da jeg var barn... men lidt er der da.

Disse to trøjer bla.

Anmeld

30. juli 2010

NinaNymannMadsen

har fået en masse tøj fra da mig og min søster var små og asta har brugt rigtig meget af det.

her lige nogen billeder af tøjet

Anmeld

30. juli 2010

Maddox

Min mor havde desværre lånt alt mit babytøj ud til en "veninde", desværre så hun det bare aldrig igen

Anmeld

30. juli 2010

JustAnotherName

Min mor havde både gemt det fedeste RETRO baby-sengetøj 
Og også en del tøj fra dengang jeg var lille.

På billederne her er det også min "1-års kjole" der går igen.
Jeg havde den på for 28 år siden. Og nu har begge mine piger haft den på, da de fyldte 1 år. Det er der da ét eller andet specielt over....

Og jeg passer også selv meget godt på kjolen. Måske mine piger engang får døtre, som skal fejre deres 1-års fødseldag i den, dét ved man jo aldrig

Foto 1 = Mig i 1982
Foto 2 = Bianca i 2008
Foto 3 = Celina i 2010

Anmeld

30. juli 2010

charlottekri

jeg sagde også til mig selv at min datter skulle bruge mine gamle kjoler, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til det... især ikke med den ene, for den købte min bedstemor til mig i spanien, da hun var dernede på hendes sidste rejse (en rejse hun tog som noget af det sidste hun vile nå...) den er håndsyet med håndbroderede blonder... tænk nu hvis der skete noget med den

Anmeld

30. juli 2010

LinLin

Vi har fået lidt fra da jeg og min lillebror var små, men det var fra midt 80érne og start 90érne, og jeg syntes det var ret grimt, så det er altså ikke blevet brugt

Anmeld

30. juli 2010

LRJ

Solajma skriver:

Min mor havde desværre lånt alt mit babytøj ud til en "veninde", desværre så hun det bare aldrig igen

samme gjorde min mor, undtaget det hun var mest glad for

men har masser fra min mor, som Julie tit har haft på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.