Nu bliver jeg altså lige nød til at høre ang veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

ved min datter stratede de kl 6 om morgen vågnede og havde en voldsom mens-smerte min mand ringde på fødegangen for at hører om det mon kunne være da jeg kun var i 36+0 og jeg skulle op og tjekkes.. men gik først i aktiv fødsel kl 13... var IKKE I TVIVL OM jeg havde veer med hende ømmer mig bare tanklen... kl 22.40 var hun født..

Min søn gik det møj lettere (40+3½time).. fik ret mange plukveer efter min eksamen så fik slappet en del af resten af dagen fordi eksamen var vel overstået. kl 18 fik jeg den ene pluk ve efter den anden.. nå ja tænkte jeg ikke videre over.. kl 21 lå jeg mig hend og slappe af igen. havde puttet min datter så ville selv lige slappe lidt af.. kl 23 vågnede jeg ved veerne begyndte at spænde så lå og pustede lidt under dem men de kom med en del tid i mellem så jeg viste der kunne være læææænge endnu (og havde hele tiden den der tanke DET BLIVER VÆRRE ENDNU - kl 2 skrev jeg med min søster og hun fik mig til at ringe på FG hvilket jeg gjorde.. hun sagde jeg skulle sove så meget jeg kunne. kl 2.30 gik jeg i et MEGET VARMT bad og kl 3 vækkede jeg mand og barn og fik pakket det sidste mens de vågnede kl 3.27 (lige uden for sygehuset) fik jeg den første presse ve. 3.32 havde jeg den dejligste dreng oppe på maven.. Så veerne for mit vedkommende var MEGET forskellige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Pige2009

Mine veer startede som lette menssmerter i mave og lænd og der var ca. 5 min imellem fra starten af. De tiltog hurtigt både smerte. og tidsmæssigt Jeg fødte 5 timer og 3 kvarter efter første ve

K.h. Linda

Anmeld

3. august 2010

LilyMarleen

Tak for jeres svar alle sammen!

Jeg har følt at jeg blev nød til at lægge baby.dk/google.dk på hylden, i hvertfald til at jeg havde født, da jeg hele tiden analyserede en hver lille forandring. Jeg tænkte at hvis jeg nu lod vær med at kigge herind hele tiden, så kunne det være at jeg kunne slippe tankerne lidt, men jeg har ikke helt kunnet lade vær med at gå herind og lure alligevel. Men har derfor undladt at svare på dette indlæg.

De dersens mens-ve-agtige smerter har kun taget til i løbet af tiden, og helt gået i stå. Også vendt tilbage om natten! Igår begyndte slimproppen af gå, der er kommet lidt her og der, og nogen gange som små vandpytter i trusserne. Jeg er på stregen til at blive vanvittig over at gå med alle de signaler også at der bare ikke sker en skid! Nu er jeg 41+0. Og jeg har så godt som indstillet mig på at vi bliver forældre om en uge. Og at jeg må leve med de her smerter indtil da!..

Det var bare en lille update fra en Baby.dk-holiger-man! Som åbenbart ikke kan holde sig væk. Men som er en smuuugle trist over at blive overhalet indenom konstant.  :-)

Kram Marlene

Anmeld

3. august 2010

Sabsy

LilyMarleen skriver:

Hvordan startede jeres veer.. Blev de tiltagende efterhånden, altså startede de blidt ud, og jo flere veer i havde jo værre blev de. Eller var det bare lige på og hårdt fra starten af ?

Marlene 40+2 som godt kan være i tvivl omkring om det er start veer hun har lige nu. Som godt nok er ret lange, med korte pauser imellem. Samt vedvarende mens smerte i lænden og mavse..

På forhånde tak for de svar der evt kommer..

Jeg havde tiltag til veer (dvs. veer med 10mins mellemrum) i 5 dage før der skete noget..

Held og lykke og en masse veeeeeeeeeeeee-støv!!

Anmeld

3. august 2010

N&J

Mine rigtige veer, startede som en lyn fra en klar himmel (havde haft lidt sammentrækninger/plukveer tidligere, som gjorde lidt ondt, men ikke noget at tude over) mine sad omme i min lænd, og føltes bare ja meget slemme, tror nærmest at man kunne have taget en kniv derom og så rodet rundt med den og så havde det stadig ikke gjort lige så ondt.. men heldigvis er det jo ikke alle det gør lige ondt på.. 

jeg gik 10 dage over tid.. 

Anmeld

3. august 2010

MarieMor

LilyMarleen skriver:

Tak for jeres svar alle sammen!

Jeg har følt at jeg blev nød til at lægge baby.dk/google.dk på hylden, i hvertfald til at jeg havde født, da jeg hele tiden analyserede en hver lille forandring. Jeg tænkte at hvis jeg nu lod vær med at kigge herind hele tiden, så kunne det være at jeg kunne slippe tankerne lidt, men jeg har ikke helt kunnet lade vær med at gå herind og lure alligevel. Men har derfor undladt at svare på dette indlæg.

De dersens mens-ve-agtige smerter har kun taget til i løbet af tiden, og helt gået i stå. Også vendt tilbage om natten! Igår begyndte slimproppen af gå, der er kommet lidt her og der, og nogen gange som små vandpytter i trusserne. Jeg er på stregen til at blive vanvittig over at gå med alle de signaler også at der bare ikke sker en skid! Nu er jeg 41+0. Og jeg har så godt som indstillet mig på at vi bliver forældre om en uge. Og at jeg må leve med de her smerter indtil da!..

Det var bare en lille update fra en Baby.dk-holiger-man! Som åbenbart ikke kan holde sig væk. Men som er en smuuugle trist over at blive overhalet indenom konstant.  :-)

Kram Marlene

havde i fredags også regelmæssige plukveer fra kl 2 om eftermiddagen til kl 11 om aftenen ,, og var da også et smut forbi FG da jeg troede det faktisk var ved at være tid men blev pænt sendt hjem igen med at par panodiler og beskeden om at der absolut intet var sket .. og det var de samme smerter som du beskriver jeg havde .. 

håber der snart sker noget med dig , har ikke gået lige så lang tid over som du har endnu og jeg ved hvor træls jeg synes det hele er for tiden så kan kun forestille mig hvordan du må ha' det ..

så  alt hvad jeg har til at det snart bliver din tur !!! og sender også lige en ordentlig storm af vestøv afsted til dig !! 

håber der snart kommer gang i noget men ellers tror jeg det er en god indstilling at have at der ikke sker noget før man bliver sat i gang , så kan man da i det mindste kun blive positivt overrasket ..

Anmeld

3. august 2010

Ansemusen

Jeg blev sat igang med stikpiller og veerne begyndte lige så stille. I starten var de slet ikke slemme og senere gjorde de SÅ sindssygt ondt at jeg slet ikke kunne holde dem ud!

Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.