Tak for jeres svar alle sammen!
Jeg har følt at jeg blev nød til at lægge baby.dk/google.dk på hylden, i hvertfald til at jeg havde født, da jeg hele tiden analyserede en hver lille forandring. Jeg tænkte at hvis jeg nu lod vær med at kigge herind hele tiden, så kunne det være at jeg kunne slippe tankerne lidt, men jeg har ikke helt kunnet lade vær med at gå herind og lure alligevel. Men har derfor undladt at svare på dette indlæg.
De dersens mens-ve-agtige smerter har kun taget til i løbet af tiden, og helt gået i stå. Også vendt tilbage om natten! Igår begyndte slimproppen af gå, der er kommet lidt her og der, og nogen gange som små vandpytter i trusserne. Jeg er på stregen til at blive vanvittig over at gå med alle de signaler også at der bare ikke sker en skid! Nu er jeg 41+0. Og jeg har så godt som indstillet mig på at vi bliver forældre om en uge. Og at jeg må leve med de her smerter indtil da!..
Det var bare en lille update fra en Baby.dk-holiger-man! Som åbenbart ikke kan holde sig væk. Men som er en smuuugle trist over at blive overhalet indenom konstant. :-)
Kram Marlene
Anmeld