Nu bliver jeg altså lige nød til at høre ang veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

sweetypie

Med mit første barn startede de stille og roligt med en svag kilden i lænden...som stille og roligt tog til.

Med mit andet barn skulle jeg have pks, men fik plukveer som føltes stramt og ømt og tog pusten fra mig mens de varede...kan ikke rigtig sige hvor jeg havde mest ondt, i maven! måske fordi jeg mest var bange for min livmoder skulle sprænge, hvilke var grunden til jeg var sat til pks. Måtte nemlig ikke få veer! Typisk...Det gik heldigvis fint, de fik stoppet veerne og ugen efter fik jeg mit ks og lille datter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

mariamiss6

LilyMarleen skriver:

Hvordan startede jeres veer.. Blev de tiltagende efterhånden, altså startede de blidt ud, og jo flere veer i havde jo værre blev de. Eller var det bare lige på og hårdt fra starten af ?

Marlene 40+2 som godt kan være i tvivl omkring om det er start veer hun har lige nu. Som godt nok er ret lange, med korte pauser imellem. Samt vedvarende mens smerte i lænden og mavse..

På forhånde tak for de svar der evt kommer..

Jeg har oplevet begge de situationer du beskriver....

Første gang var starten meget blid, og det var noget langvarigt, før det blev rigtig hårdt, og jeg til sidst fødte...

2. gang der vågnede jeg op nærmest i smertehelvede, og fødte mindre end 5 timer senere

Så begge dele er muligt...

Men som du forklarer det der, vil jeg bare sige held og lykke. regner ikke med at høre fra dig imorgen

Anmeld

30. juli 2010

B&J

mit sage bare bang også kom smerten og den forsvandt ikke igen før jeg havde født men min krop kig også i chok for kastede op men jeg slet ikke har gjorde hele min tid igennem og begyndte af ryste helt vildt... så kom i et dejlig bad også ind i en seng... så kunne jeg ligge der i 16 timer... lyder bare så voldtsomt men helt ærligt det er bare de bedste værste 16 timer i mit liv jeg fik jo verdens dejligste dreng...

Anmeld

30. juli 2010

millesofie

LilyMarleen skriver:

Hvordan startede jeres veer.. Blev de tiltagende efterhånden, altså startede de blidt ud, og jo flere veer i havde jo værre blev de. Eller var det bare lige på og hårdt fra starten af ?

Marlene 40+2 som godt kan være i tvivl omkring om det er start veer hun har lige nu. Som godt nok er ret lange, med korte pauser imellem. Samt vedvarende mens smerte i lænden og mavse..

jeg vågnede kl 2.20 om natten med den første ve og var helt i tvilv om det nu var en ve, jeg havde nemlig haft dårlig mave (ja undskyld) så havde haft de der jav smerter i mavsen hele den forgående dag

men efter nr tre var jeg ikke i tvilv længere

jeg synes de var lidt mildere i starten men ikke meget, de kommer jo bare tættere på hinanden senere og på det tidspunkt har man haft ondt noget tid og er mere opmærksom på smerten 

puster lidt ve støv din vej så bebs kommer snart

Anmeld

30. juli 2010

LilyMarleen

LilyMarleen skriver:

Jeg har haft de hersens smerter (veer) Eller hvad der er, konstant siden igår, de er konstante, og til tider kan jeg mærke at der bliver værre, også stillner det af igen, hvor den konstante smerte vedbliver. Jeg bliver sgu helt i tvivl om der egentligt er noget i vejen, eller om det er helt normalt.

Nu har jeg været i bad, tændt sterinlys og taget uldsokker på, også tror jeg at jeg vil "hyg" på sofaen. Og afvente om der sker mere eller om det her bare har lyst til at fortsætte med at gøre ondt hele tiden..

Tak for alle jeres svar, hvad skulle man dog gøre uden baby.dk

Anmeld

30. juli 2010

Svane83

********** en masse vestøv til dig!

Anmeld

30. juli 2010

MaleneG

LilyMarleen skriver:

Jeg har haft de hersens smerter (veer) Eller hvad der er, konstant siden igår, de er konstante, og til tider kan jeg mærke at der bliver værre, også stillner det af igen, hvor den konstante smerte vedbliver. Jeg bliver sgu helt i tvivl om der egentligt er noget i vejen, eller om det er helt normalt.

Nu har jeg været i bad, tændt sterinlys og taget uldsokker på, også tror jeg at jeg vil "hyg" på sofaen. Og afvente om der sker mere eller om det her bare har lyst til at fortsætte med at gøre ondt hele tiden..

spændende spændende.. hvis du evt, har en varmepude til enten at lægge på maven eller lænden så er det guld værd.

Anmeld

30. juli 2010

lollandpigen

LilyMarleen skriver:

Har det fuldstændig på samme måde som dig... Igår hele dagen havde jeg rigtigt ondt og veer med 20 min mellemrum og rigtigt mange plukveer....

I morges da jeg vågnede var der intet......  og har stadig intet at mærke andet end min mave er meget hård.....

Tror dit er begyndende veer men de går måske i sig selv igen....

Krydser for at dine bliver værre og værre......

Anmeld

30. juli 2010

mybaby-girl

LilyMarleen skriver:

Er det blevet til mere ?? Det er så spændende at føgle med

Knus 28+3

Anmeld

30. juli 2010

Muffinmus

de startede som hårde plukveer, men alligevl lidt anderledes. Men lidt kraftigere i styrke..

Og lige i starten første gang var jeg i tvivl, men ikke ret længe godt nok:-)

Og ja, de første timer hver gang har været helt rolige, hvor man kan spise og se lidt tv, men de næste er rædselsfulde kramper med de vildeste menssmerter man slet ikke kan forestille sig:-)NICE!, Ej, man voerlever dem, men for fucks sake de gør nas.

Ingen smerte jeg nogensinde har oplevet har lignet en vesmerte på nogen måde styrkemæssigt.

Men som sagt det første stykke tid er ok, der kan man puste sig ud af dem time for time...

Mine kom nærmest rullende ind over maven, sådan på et par sekunder.

Første gang forblev de uregelmæssige, men kunne så helelr ikke føde ham selv.

Anden gang var der 5 min i mellem fra start, men de var stadig stille og til at holde ud ved lidt pusteri.

Begge gange er det med KRAFTIGE onde plukveer inden, du ved dem man er tvivl om det er veer,m men når man får de rigtige veer, ja så finder man ud af det bare var trælse plukveer:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.