Nu bliver jeg altså lige nød til at høre ang veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.266 visninger
26 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

LilyMarleen

Hvordan startede jeres veer.. Blev de tiltagende efterhånden, altså startede de blidt ud, og jo flere veer i havde jo værre blev de. Eller var det bare lige på og hårdt fra starten af ?

Marlene 40+2 som godt kan være i tvivl omkring om det er start veer hun har lige nu. Som godt nok er ret lange, med korte pauser imellem. Samt vedvarende mens smerte i lænden og mavse..

På forhånde tak for de svar der evt kommer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

MaleneG

mine startede som milde mens smerter om morgen, dog regelmæssige med ca. 10 min i mellem, og så tog det stille og roligt til hen af dagen, og omkring kl 22-23 kunne jeg kysse gulvtæppet, bare for at slippe for smerten.

Anmeld

29. juli 2010

SpunkenJo

Man kan helt sikkert være lidt i tvivl i starten, men pludselig er begynder de at blive temmelige regelmæssige, og så er man klar over der er noget i gærde.....
- Det ku godt lyde sådan for dig. Krydser for det ikke går i sig selv igen, inden det rigtig kommer igang

Anmeld

29. juli 2010

LilyMarleen

MaleneG skriver:

mine startede som milde mens smerter om morgen, dog regelmæssige med ca. 10 min i mellem, og så tog det stille og roligt til hen af dagen, og omkring kl 22-23 kunne jeg kysse gulvtæppet, bare for at slippe for smerten.

Jeg syntes godt nok at det er fustrende at der ikke bare er en fasit liste over hvad der skal ske!..

Anmeld

29. juli 2010

Mette Jensen

tror helt sikkert der snart er en lille bebs som kommer ud  Ved min den første gik vandet inden veerne kom, men med nr 2 startede det lige så stille kl 15 og kl 01.58 om natten kom hun til verden  Så begynd du bare så småt at pakke tasken og Held og lykke

Anmeld

29. juli 2010

NoName

LilyMarleen skriver:

Hvordan startede jeres veer.. Blev de tiltagende efterhånden, altså startede de blidt ud, og jo flere veer i havde jo værre blev de. Eller var det bare lige på og hårdt fra starten af ?

Marlene 40+2 som godt kan være i tvivl omkring om det er start veer hun har lige nu. Som godt nok er ret lange, med korte pauser imellem. Samt vedvarende mens smerte i lænden og mavse..

På forhånde tak for de svar der evt kommer..

Er nok ikke den rigtige til at svare, da jeg blev sat i gang på sygehuset, vil bare sige at jeg hepper på dig... og puster støv afsted til dig....

Anmeld

29. juli 2010

MaleneG

LilyMarleen skriver:

Jeg syntes godt nok at det er fustrende at der ikke bare er en fasit liste over hvad der skal ske!..

ja kan godt huske det. men et eller andet sted er det jo også en del af spændingen

Anmeld

29. juli 2010

LilyMarleen

SpunkenJo skriver:

Man kan helt sikkert være lidt i tvivl i starten, men pludselig er begynder de at blive temmelige regelmæssige, og så er man klar over der er noget i gærde.....
- Det ku godt lyde sådan for dig. Krydser for det ikke går i sig selv igen, inden det rigtig kommer igang

Mange tak, det håber jeg godt nok også!.. Det er sgu træls med al den tvivl, og mixet signaler konstant..

Anmeld

29. juli 2010

LilyMarleen

noname skriver:

Er nok ikke den rigtige til at svare, da jeg blev sat i gang på sygehuset, vil bare sige at jeg hepper på dig... og puster støv afsted til dig....

Iiihh mange tak for det..

Anmeld

30. juli 2010

SpunkenJo

LilyMarleen skriver:

Mange tak, det håber jeg godt nok også!.. Det er sgu træls med al den tvivl, og mixet signaler konstant..

Ja, man ka blive godt rundforvirret

hvordan står det til nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.