34+0 (gider altså faktisk ikke mere...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

LinLin

mariaogmarcus skriver:

hold op sikke en fin mave, er i uge 33+4 og den er lille ifht. er 158 høj/lille...

om morgen er jeg næsten helt fladmavet..

har taget pt. 4-5 kg på afhængig af om jeg vejer morgen eller aften...

og passer eget tøj perfekt endnu

med marcus tog jeg godtnok 20 kg. på så sikke en forskel ide graviditeter

Jeg er 34+1 i dag - og er også 1,58 Men har ikke kunnet passe mine almindelige bukser siden midt feb  Den er virkeligt vokset hurtigt denne gang! Har taget knapt 15 kg  - tog 11 på i alt sidst...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

LinLin

Anne85 skriver:

Hvor er du smuk

Tak

Anmeld

30. juli 2010

LinLin

B&J skriver:

ej hvor en fin dejlig rund mave...... glæder mig til du skriver du har født den dejlige baby inden i det er som en kæmpe pakke

- jeg glæder mig også MEGET til at "pakke den ud"

Anmeld

30. juli 2010

B&J

Mor til David skriver:

- jeg glæder mig også MEGET til at "pakke den ud"

Det kan jeg godt forstå det er også en rigtigt STOR og vidunderlig gave

Anmeld

30. juli 2010

Mai-pigen

Mor til David skriver:

Så nåede vi endnu en "milepæl", idet han gerne skulle kunne trække vejret selv nu

Ville heller ikke gøre noget hvis han kom snart, for jeg gider virkelig ikke vente mere nu. Det er ikke så meget fordi maven er tung, mere fordi jeg med undtagelse af tre uger har været gravid siden september!!!  

-så håber vi har en aftale om max 4 uger

Godt nok en fin mavse du har.. Er godt nok "kun" i uge 33, men jeg gider heller ikke mere... Glææder mig til at se hvem der gemmer sig derinde!

Anmeld

30. juli 2010

3xM

Mor til David skriver:

Jeg er 34+1 i dag - og er også 1,58 Men har ikke kunnet passe mine almindelige bukser siden midt feb  Den er virkeligt vokset hurtigt denne gang! Har taget knapt 15 kg  - tog 11 på i alt sidst...

det er godtnok utroligt at der kan være så meget forskel også bare på en selv i 2 graviditer

Anmeld

30. juli 2010

Bayze

Mor til David skriver:

Så nåede vi endnu en "milepæl", idet han gerne skulle kunne trække vejret selv nu

Ville heller ikke gøre noget hvis han kom snart, for jeg gider virkelig ikke vente mere nu. Det er ikke så meget fordi maven er tung, mere fordi jeg med undtagelse af tre uger har været gravid siden september!!!  

-så håber vi har en aftale om max 4 uger

Åhr hvor er du altså bare fin! Når jeg ser dig, så bliver jeg helt vemodig over at min mave er væk, og det er egentlig mærkeligt, for jeg gad godt nok heller ikke mere da jeg var hvor du er nu Hæng i hæng i, du er i mål lige om lidt

Anmeld

30. juli 2010

Mettemus

Jamen du er jo stadig flot - utålmodig eller ej! Du ser simpelthen så super kvindelig ud, rigtig fint billede! Vil gerne begynde og heppe på lille Adam, men måske det er ok at han blir hvor han er lige et par uger mere?

Anmeld

30. juli 2010

LinLin

Bayze skriver:

Åhr hvor er du altså bare fin! Når jeg ser dig, så bliver jeg helt vemodig over at min mave er væk, og det er egentlig mærkeligt, for jeg gad godt nok heller ikke mere da jeg var hvor du er nu Hæng i hæng i, du er i mål lige om lidt

Tak hmmm... Ja ved jo godt at man kommer til at savne den når den så er væk igen, men jeg gider altså ikke vente mere!

Anmeld

30. juli 2010

LinLin

Mettemus skriver:

Jamen du er jo stadig flot - utålmodig eller ej! Du ser simpelthen så super kvindelig ud, rigtig fint billede! Vil gerne begynde og heppe på lille Adam, men måske det er ok at han blir hvor han er lige et par uger mere?

Ja okay, så to-tre uger mere - men SÅ skal han også komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.