34+0 (gider altså faktisk ikke mere...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.099 visninger
30 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

LinLin

Så nåede vi endnu en "milepæl", idet han gerne skulle kunne trække vejret selv nu

Ville heller ikke gøre noget hvis han kom snart, for jeg gider virkelig ikke vente mere nu. Det er ikke så meget fordi maven er tung, mere fordi jeg med undtagelse af tre uger har været gravid siden september!!!  

-så håber vi har en aftale om max 4 uger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Dansker I Holland

Mor til David skriver:

Så nåede vi endnu en "milepæl", idet han gerne skulle kunne trække vejret selv nu

Ville heller ikke gøre noget hvis han kom snart, for jeg gider virkelig ikke vente mere nu. Det er ikke så meget fordi maven er tung, mere fordi jeg med undtagelse af tre uger har været gravid siden september!!!  

Ej hvor er det en smuk og STOR mave du har Hehe... Kan godt forstå du ikke gider mere snart Det må da være MEGA tungt at slæbe rundt på altså Jeg er sat til den 15 november og sidder allerede og bliver totalt skruk med alle dem som er sat til august og viser billeder af deres lille babyer hehe ...

Knus Sussie 24+3

Anmeld

29. juli 2010

LinLin

NR3ønskebarn skriver:

Ej hvor er det en smuk og STOR mave du har Hehe... Kan godt forstå du ikke gider mere snart Det må da være MEGA tungt at slæbe rundt på altså Jeg er sat til den 15 november og sidder allerede og bliver totalt skruk med alle dem som er sat til august og viser billeder af deres lille babyer hehe ...

Knus Sussie 24+3

Ja den er stor! Er kun 158 cm, så tror det har lidt at sige - fik at vide i sidste uge ved lægen at den sagtens kunne have siddet på een der var tre uger længere henne  Tror bare den er nødt til at vokse meget "udad" når der ikke er så meget plads "opad"

Anmeld

29. juli 2010

Dansker I Holland

Mor til David skriver:

Ja den er stor! Er kun 158 cm, så tror det har lidt at sige - fik at vide i sidste uge ved lægen at den sagtens kunne have siddet på een der var tre uger længere henne  Tror bare den er nødt til at vokse meget "udad" når der ikke er så meget plads "opad"

Hehe ja det kunne jeg godt forestille mig. Jeg er heller ikke så høj Jeg er 163 hihi... Men ja det kunne godt ligne en mave på en som var gået over tid hvilket man jo ikke ligefrem kan sige om dig

Anmeld

29. juli 2010

LinLin

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ja det kunne jeg godt forestille mig. Jeg er heller ikke så høj Jeg er 163 hihi... Men ja det kunne godt ligne en mave på en som var gået over tid hvilket man jo ikke ligefrem kan sige om dig

ÅH! Tænk hvis jeg går over tid!  - SÅ undgår jeg nok ikke strækmærker...  Og VED bare jeg bliver forfærdelig at være sammen med! Nej nej nej... FØR tid tak

Anmeld

29. juli 2010

Dansker I Holland

Mor til David skriver:

ÅH! Tænk hvis jeg går over tid!  - SÅ undgår jeg nok ikke strækmærker...  Og VED bare jeg bliver forfærdelig at være sammen med! Nej nej nej... FØR tid tak

Hehe jeg fik da lidt strækmærker/tigerstriber på maven men det var under navlen.. De er blevet meget fine så er ikke utilfreds med det Men jeg har ikke fået nye strækmærker med den her graviditet.. Strækmærkerne er fra min nr 2 graviditet.. Men damn de gjorde ondt da de kom... Fordi det jo er underhuden som sprækker...

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

Sikke en fin mave  så lige du snakkede om strækmærker går navlen ud af nu så?

Anmeld

29. juli 2010

millesofie

Mor til David skriver:

sådan en flot mave du har

jeps kan også godt huske den sidste tid

men snart kommer pullergøjen

og Tillykke

Anmeld

29. juli 2010

LinLin

Perl skriver:

Sikke en fin mave  så lige du snakkede om strækmærker går navlen ud af nu så?

Tak Navlen er nærmest ikke-eksisterende, når man kører hånden over maven - meget underlig følelse...

Anmeld

29. juli 2010

LinLin

millesofie skriver:

sådan en flot mave du har

jeps kan også godt huske den sidste tid

men snart kommer pullergøjen

og Tillykke

Mange tak - den er i hvert fald rigeligt stor, synes jeg, så håber bare det betyder han også vejer godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.