34+0 (gider altså faktisk ikke mere...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

LinLin

NR3ønskebarn skriver:

Hehe jeg fik da lidt strækmærker/tigerstriber på maven men det var under navlen.. De er blevet meget fine så er ikke utilfreds med det Men jeg har ikke fået nye strækmærker med den her graviditet.. Strækmærkerne er fra min nr 2 graviditet.. Men damn de gjorde ondt da de kom... Fordi det jo er underhuden som sprækker...

Jeg har også en 7-8 stykker helt nederst på maven fra David - de er blevet ok pæne i løbet af de 3-3½ år der gik inden jeg blev gravid igen - men vil nok blive ked af det hvis jeg fik dem midt på maven... Men hvis de gør er der jo ikke noget at gøre ved det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Dansker I Holland

Mor til David skriver:

Jeg har også en 7-8 stykker helt nederst på maven fra David - de er blevet ok pæne i løbet af de 3-3½ år der gik inden jeg blev gravid igen - men vil nok blive ked af det hvis jeg fik dem midt på maven... Men hvis de gør er der jo ikke noget at gøre ved det

Næh man kan desværre ikke gøre så meget ved det hehe... De hører med til graviditet selvom ikke alle får dem

Anmeld

29. juli 2010

mrsMary

hmm, har haft det på samme måde siden day one! Er nu 37+3 med nr. 2......det skal bare overståes! Og gerne SNART!!!!!

Men du har jo prøvet det før :-)

Du har da en fin mave! det er jo ozze nr. 2 og så er de 'ballonen' lettere at udvide. Er selv 175 cm høj 'med god plads', som JM sagde, og har KÆMPE mave.

Anmeld

29. juli 2010

LinLin

NR3ønskebarn skriver:

Næh man kan desværre ikke gøre så meget ved det hehe... De hører med til graviditet selvom ikke alle får dem

Hvis det er helt forfærdeligt må man jo spare op til at få dem fjernet...

Anmeld

29. juli 2010

LinLin

mrsMary skriver:

hmm, har haft det på samme måde siden day one! Er nu 37+3 med nr. 2......det skal bare overståes! Og gerne SNART!!!!!

Men du har jo prøvet det før :-)

Du har da en fin mave! det er jo ozze nr. 2 og så er de 'ballonen' lettere at udvide. Er selv 175 cm høj 'med god plads', som JM sagde, og har KÆMPE mave.

Var nu også stor sidst... Blev faktisk sendt til scanning fordi min læge synes den var FOR stor...

Men man kan da heldigvis se en ende på det nu

Anmeld

29. juli 2010

Dansker I Holland

Mor til David skriver:

Hvis det er helt forfærdeligt må man jo spare op til at få dem fjernet...

Det er rigtigt Smiler..

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

Mor til David skriver:

Tak Navlen er nærmest ikke-eksisterende, når man kører hånden over maven - meget underlig følelse...

hehe.. min er stadig indad...

Anmeld

30. juli 2010

3xM

hold op sikke en fin mave, er i uge 33+4 og den er lille ifht. er 158 høj/lille...

om morgen er jeg næsten helt fladmavet..

har taget pt. 4-5 kg på afhængig af om jeg vejer morgen eller aften...

og passer eget tøj perfekt endnu

med marcus tog jeg godtnok 20 kg. på så sikke en forskel ide graviditeter

Anmeld

30. juli 2010

Anne85

Hvor er du smuk

Anmeld

30. juli 2010

B&J

ej hvor en fin dejlig rund mave...... glæder mig til du skriver du har født den dejlige baby inden i det er som en kæmpe pakke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.