Jer der ikke kendte kønnet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

Schelderup

Hvor er det bare dejlige historier!!! Og jeg er så GLAD for, at vi til scanningen i tirsdags modstod fristelsen om at få kønnet at vide. Glæder mig som bare pokker til den lille kommer ud - og vi så der endelig finder ud af om det er en pige eller en dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

LotteN

VI kendte heller ikke til kønnet og der var meget forskellige meninger om hvad der gemte sig derinde.

Min mor var sikker på det var en dreng. SÅ de første par gange hun omtale Lærke, ligeefter hun var kommet ud, blev det til "han".
Ellers synes jeg bare det var vildt spændende og ligge der og ikke ane hvilket køn det er, før JM har tænkt sig at fortælle det

Jeg ville helt klart gøre det igen næste gang, men der er kæresten ikke helt enig, så vi skal lige have diskuteret lidt til den tid

Anmeld

29. juli 2010

LIZO

med liam vidste vi det ikke.. vi blev ikke spurt til scanningen. og vi havde ikek snakket om det inden.. vi var begge sikkere på det var en dreng.  ved fødslen hørte jeg godt lars sagde dte var en dreng. men tror ikke helt jeg opfattet det før 5 min efter. hvor jeg lige måtte ligge pakke ham ud og se det selv

her anden gang ville jeg gerne vide det. men måtte ikke.. lars ville overraskes.  hende der scannes og spurte og sagde nej.. men hun satte på scanner på og hvem lå med helt spredte ben og blotte sig.. så det var meget tydligt at se at vi ikke skulle ha en dreng mere.. ja det var lige før liam kunne se det ( han var 4 år der)  ikke særlig prinsesse agtigt

den dag jeg blev sat i gang gik vi begge lidt i panik ude på sygehuset.. hva nu hvis det var en dreng. alt var jo lyserrødt og tøjet hun skulle ha på hjem var lyserrødt..  selvom der ikke var nogle tvivl efter vi så scanningen... så det var en super fed oplevelse at hun så kom ud og vi fik bekræftet at det var en pige

Anmeld

29. juli 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi valgte bevist begge gange ikke, at vide kønnet og det har vi ikek fortrudt en eneste gang.

1. gang kom babyen op på maven og min mand så med det samme, at det var en dreng

2. gang kom babyen op på maven og jeg måtte spørge min mand flere gange, hvad det var. Han sagde først, det er en dreng - nej - det er navlestregen - det er en pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.