Jer der ikke kendte kønnet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.690 visninger
23 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

... inden fødslen!

Fortæl om Jeres oplevelse da I fik kønnet at vide!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Chamomile

Jeg fik kejsersnit, og da jeg hørte hende græde for første gang og lægen sagde "Det er en pige", wow det var en overvældende følelse, tænk jeg var mor til en perfekt lille prinsesse <3 Dejlig overraskelse.

Anmeld

28. juli 2010

Svei

Jeg tænkte begge gange(desværre kendte vi Konrads køn og det tog meget af magien) at selvfølgelig var det en dreng...kunne ikke være andet end lige netop HAM...

Anmeld

28. juli 2010

Margorie

Vi kendte ikke kønnet, men jeg havde hele tiden regnet med at få en pige- fordi jeg ønskede mig en pige og fordi jeg konstant drømte om en pigebaby. Og må sige at jeg blev glad og lykkelig (og en smule lettet) da de sagde PIGE og lagde hende op til mig..
Denne gang ved vi det heller ikke- og vi glæder os rigtig meget til at få vores lille ønskebaby <3

Anmeld

28. juli 2010

B&J

da jeg fik min lille baby op på maven græd jeg helt vildt og havde ikke tid til af se kønnet var bare så stolt over vi havde lavet noget så smuk ind til jordmoren sagde vil du vide kønnet og de sagde det var en dreng åhh så kom tårne igen... det er den bedste oplevelse og mine jordmøder var så glad for jeg ikke viste kønnet da de sagde at mange i dag vil vide kønnet men det var så stor en oplevelse og folk gik altid og spurgte mig kender du kønnet og jeg svare næ.... og vi kunne heller ikke vide det vis vi ville for vores dreng gemte den nemlig.... det sagde de.. også sagde vi blodt det er godt fordi inden skulle vide kønnet  så vores lille dreng holder med os...

Anmeld

28. juli 2010

moniquesmor

jeg kendt ikke kønne på min lille pige men drømt om en lille pige og en dag om natten råbet jeg monique så min kæreste viste lige præsis hvad det skulle hedde hvis det blive en pige..

men alle sagde det ville blive en dreng men have bare en mave fornæmelse, når men da jeg så skulle føde have vi 7 forskellig jordmødre begrund af vagt skift og alle sagde en dreng undtagen den ande sidste hun sagde se hvordan hjerte slår det tyder på en pige  

når men jeg født og alt gik så strækt omkring os og lægen siger tillykke det blive en dreng og kæresten og jeg kiggede på hinanden og jeg tude af glæde når læger, jordmødre og dvs andre mennesker går ud. og faren og jeg snakker om drenge navne.. ind kommer en sygeplejske meget forvirret og siger hvad bliv sagde han en dreng

ja det gjort han.. hmm lad mig se det er jo en lille pige og der begyndet jeg bare og tude

Anmeld

28. juli 2010

JulieE

Vi kendte ikke kønnet hverken første eller anden gang. Synes det var enormt hyggeligt, at gå og vente på en lille overaskelse

Ved den store fik jeg babyen presset ud (havde presseveer i 1½ time) og fik  den op på maven. Mens jeg lå og så ind i et par smukke blå øjne, puttede jordemoderen en dyne om den lille. Første efter et par minutter kom jeg i tanke om, at jeg ikke havde fået at vide om det var en dreng eller pige. Så lettede vi lidt på dynen og fandt ud af vi havde fået en smuk lille dreng

Ved nummer to var Lars lidt hurtigere og så efter da jordemoderen løfte den lille op på maven af mig, og sagde: "Julie, det er en lille pige"

Anmeld

28. juli 2010

lsvendsen

Jeg fødte ved akut kejsersnit, men var vågen under operationen... Vi kunne ikke se noget pga den der skærm, men vi kunne jo høre lægerne snakke sammen... baby kom ud med et stort skrål og så sagde lægen til assistenten "hold lige hendes ben" Neeeeeej sagde jeg så til Kenneth, DET EN PIGE, weeeeee... så kunne jeg høre assistenten sige til lægen: "Hendes?? Det er da en dreng, se tappen!!!" Så kiggede jeg igen på Kenneth og sagde: Neeeeeeeej, det en DRENG.... weeeeee... !!

hehe total forvirring...

men det var en super oplevelse at gemme overraskelsen til sidst :0)

Anmeld

28. juli 2010

LinLin

Jeg vidste ikke "hvad" David var - men jeg var OVERBEVIST om at det var en dreng, vi ventede! Kan ikke forklare det... En del af det "neutrale" tøj jeg købte var til den drengede side - købte overhovedet ikke noget der var bare lidt piget   Så det var sådan lidt "Selvfølgelig ", da jeg så det var en dreng!

Men denne gang ville jeg VIDE det inden fødslen!

Anmeld

28. juli 2010

Dansker i England

Jeg var absolut sikker på, at jeg ventede en dreng, men jeg spurgte jordemoderen hvad det var, da hun var kommet ud, og min mand fortalte det, var det det mest naturlige i verden, at det var en datter, jeg fik, og jeg var så glad at jeg græd en lille smule. (Ville helt sikkert have reageret på samme måde med en dreng).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.