madplan ja eller nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2010

mor_sabina

Eva. skriver:

Jeg gør ikke, da det slet ikek passer til mit temperament og vores hverdag herhjemme...jeg aner ldrig hvor mange vi er til at spise, om vi gider lave varm mad, hvad jeg har lyst til og hvad drengene har lyst til osv...så nej, det gør jeg ikke og kommer aldrig til det igen....gjorde engang da vi var meget fattige mig og min x, men jeg fandt det kun irriterende...

Det er klart også nemmere med små børn tror jeg, min mor sagde nemlig det samme da jeg begyndte: ja jeg vidste sgu aldrig hvor mange vi var til spisning.

Men nu med en lille på armen synes jeg det er skønt at man ikke skal bruge krudt på at tage stilling til aftensmaden og handle.

Og så laver jeg altid madplan med mad jeg kan li og synes lyder spændende, så må mændene jo spise det der er på bordet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

SHERO

Jeg gør ikke, har overvejet det flere gange, har prøvet det flere gange, men eftersom det kun er mig selv (og trolden stadig spiser grød) så ender jeg altid med at smide en masse mad ud, for så kommer jeg lige sent hjem, eller så har jeg ikke lige lyst til, eller så er jeg ikke lige sulten, og så går det i vasken...

Bruger mange penge på mad, handler stort set hver dag. Det er møg dyrt, men men, kan slet ikke det andet. Laver alligevel mad så der er til 2-3 dage af gange, spiser det samme 2 dage i træk og fryser den 3 ned....

Anmeld

28. juli 2010

Ansemusen

Har stemt 'andet'. Har prøvet nogle gange, men det går aldrig. Har altid lyst til noget andet når så vi endelig står og skal lave aftensmad. Jeg kan slet slet ikke forudse hvad jeg har lyst til en uge frem. Men det kan da godt være at vi bliver nødt tild et med tiden når Thias bliver gammel nok til at spise med!

Anmeld

28. juli 2010

roenlund

Jeg gør det i perioder, men jeg synes det er så svært at finde på...

Jeg "plejer" at finde på ca 4 ting til 5 hverdage så ligger jeg mig ikke fast på hvad er til hvilke dage så kan jeg spise det jeg har lyst til... og så bliver det rester eller noget andet den sidste dag... lørdag og søndag sætter jeg ikke noget på da der meget tit sker andre ting som gør at det planlagte ikke lige bliver til noget...

Anmeld

28. juli 2010

Svei

mor_sabina skriver:

Det er klart også nemmere med små børn tror jeg, min mor sagde nemlig det samme da jeg begyndte: ja jeg vidste sgu aldrig hvor mange vi var til spisning.

Men nu med en lille på armen synes jeg det er skønt at man ikke skal bruge krudt på at tage stilling til aftensmaden og handle.

Og så laver jeg altid madplan med mad jeg kan li og synes lyder spændende, så må mændene jo spise det der er på bordet

Ja, det er nok rigtigt....her spises der jo ikke nødvendigvis klokken atten og tit er der venner osv...og så er jeg bare slet ikek vild meda t lave mad...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.