madplan ja eller nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: laver du/i madplan

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.594 visninger
24 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

moniquesmor

laver i madplan og hvorfor vælger i madplan og jer der ikke gør hvorfor så ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

B&J

vi laver madplan til en ja nogle gange kan vi skibbe lige den også føre den på næste ugen men på den måde spare vi faktisk over 400-500kr om månede

Anmeld

28. juli 2010

Kloster

Hej.

Jeg har stemt "ja". Men jeg gør det ikke lige nu - her i ferien. Der er vi meget impulse.

Men til dagligt, laver jeg madplan.

Jeg har en metaltavle i køkkenet, hvor jeg skriver op for en hel uge. Jeg skriver for hver dag, hvad vi skal, mine arbejdstider, fødselsdage i ugen og aftensmad.

Det er til stor gavn for hele familien. Jeg laver den hver søndag aften og den er meget vigtig for os alle.

Vi er 5 pers i familien og det i sig selv er noget af et pudslespil. Min mand går til hundetræning 2 x ugl + konkurrencer i nogle weekender. De store drenge går til fodbold 2 x ugl + kamp i mange weekender. Den lille går ikke til noget før sommerferien, men vil gerne gå til fodbold efter ferien og jeg løber jo.

Alt ialt skal det hele tilpasse efter at jeg arbejder hver 2. weekende, fødselsdage, aftaler, legekammerater, skole-kom-sammen osv osv osv.

Så den tavle er guld værd for os!!

VH Kloster

Anmeld

28. juli 2010

Svane83

Jeg ville egentlig gerne lave madplan hver uge, men hold op hvor er jeg dårlig til det.

Jeg får det lavet en gang imellem, men jeg er simpelthen så dårlig til at finde på hvad vi skal have og så glemmer jeg det og alle mulige andre dårlige undskyldninger.

Men jeg vil meget meget gerne lave madplan

Anmeld

28. juli 2010

Thildesmor

Vi har lavet madplan fra den 1 i den her måned til igår.. og ja vi har faktisk kun brugt 1800 på mad, synes det er vildt, og der har der altså også været pizza med i to gange  lavdede madplanen for at se hva vi egentlig kunne leve for

Og klart den da også skal laves for næste måned også.

Knus Anette

Anmeld

28. juli 2010

LilyMarleen

Det er langt billigere at lave mad-plan end at finde på og købe div ting og sager hver eneste dag! V spare i hvertfald mange penge om måneden på det. Vi er 2 mand (snart 3 ) Vi handler for ca 500,- om ugen, og vi lider bestemt ingen nød af hverken det ene eller det andet. Jeg syntes faktisk vi lever godt og sundt.  Og det er inkl. kattemad, grus, og div. Husholdning. Som feks. Shampoo, tandpasta, toiletpapir, opvaskemiddel osv.

Anmeld

28. juli 2010

JacobsMoar

Jeg laver for 4 uger af gangen.. Er ikke klar over hvor meget vi sparer på det, men vi sparer ihvetfald.. Og så er det fantastisk rart ikke at skulle tage stilling til maden hver dag.. Og er der er en dag hvor vi ahr lyst til noget andet, så bytter vi bare med en anden dag.. Er der en dag hvor vi ikke er hjemme alligevel bliver det bare i fryseren og kommer med på næste madplan..

- Handler også så vidt muligt kun en gang om ugen !!

Anmeld

28. juli 2010

LilyMarleen

Svane83 skriver:

Jeg ville egentlig gerne lave madplan hver uge, men hold op hvor er jeg dårlig til det.

Jeg får det lavet en gang imellem, men jeg er simpelthen så dårlig til at finde på hvad vi skal have og så glemmer jeg det og alle mulige andre dårlige undskyldninger.

Men jeg vil meget meget gerne lave madplan

Et word dokument er elskværdigt- Det bruger vi, uge efter uge, både med indkøbs seddel, og retterne, og hvis vi ikk ka komme på noget, kigger vi lige ½ år op, også står der feks : Lakse lassange, som jeg ikk lige havde tænkt på. -

Anmeld

28. juli 2010

twinboys

Ja da...

Man lever sundere...

Ved hvad man skal have

Handler kun det man skal bruge

Sparer tid og penge...

Alle i familien ved hvad vi skal have at spise

Alle kan starte op på maden, da de ved hvad vi skal have

Majbritt

Anmeld

28. juli 2010

sbs78

Ja vi laver også madplan. Det gør hverdagen meget nemmer + man spare penge. Vi handler ind til en uge af gangen. Vi har et madbuget på 1500 om ugen, men som regel bruger vi mindre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.