Jeg bliver nødt til at kommente dette emne.
Jeg er lidt chokeret over at flere af jer ikke mener at de unge mødre (dem der er i programmet) ikke klarer det særligt godt. - Hvad ligger der til grund for denne holdning?
Synes ikke at man kan pege på et eneste barn i den serie, som ikke skulle trives godt. Ja, mange af dem gør tingene anderledes, end hvad man selv ville gøre - og ja, mange af dem, har heller ikke opfundet den dybe tallerken. Men hvis det er indbegrebet af at være dårlig forælder, ja så er der godt nok mange af slagsen.
Mie - som ser de unge mødre med glæde!
jeg har set et par gamle afsnit hist og her, men det jeg har set er ikke positivt og jeg var tit og ofte chokeret. fordi der var et par der paa tv rog i samme vaerelse som baby og sagde 'ja vi plejer som regel at gaa ud

og saa var der ogsaa et par af modrene som var meget interesseret i deres nye kareste end deres baby og saa saa jeg ogsaa en del raaben og banderi jeg nogenside har set fra en mor. saa det er derfor min mening er saledes.'ja,desvarre er der mange foraeldre som ikke burde vare det. og ja, born af uegnede foraldre kan imod alt forventning klare sig godt.
Anmeld