TV : De unge mødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2008

Lullaby

Min mand har nedlagt veto mod det så jeg ser det desværre ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2008

JasminsMoar88

Mie A skriver:

Jeg bliver nødt til at kommente dette emne.
Jeg er lidt chokeret over at flere af jer ikke mener at de unge mødre (dem der er i programmet) ikke klarer det særligt godt. - Hvad ligger der til grund for denne holdning?
Synes ikke at man kan pege på et eneste barn i den serie, som ikke skulle trives godt. Ja, mange af dem gør tingene anderledes, end hvad man selv ville gøre - og ja, mange af dem, har heller ikke opfundet den dybe tallerken. Men hvis det er indbegrebet af at være dårlig forælder, ja så er der godt nok mange af slagsen.

Mie - som ser de unge mødre med glæde!

hellt enig

Anmeld

6. december 2008

Miamaja

Jeg bliver nødt til at kommente dette emne.
Jeg er lidt chokeret over at flere af jer ikke mener at de unge mødre (dem der er i programmet) ikke klarer det særligt godt. - Hvad ligger der til grund for denne holdning?
Synes ikke at man kan pege på et eneste barn i den serie, som ikke skulle trives godt. Ja, mange af dem gør tingene anderledes, end hvad man selv ville gøre - og ja, mange af dem, har heller ikke opfundet den dybe tallerken. Men hvis det er indbegrebet af at være dårlig forælder, ja så er der godt nok mange af slagsen.

Mie - som ser de unge mødre med glæde!

jeg har set et par gamle afsnit hist og her, men det jeg har set er ikke positivt og jeg var tit og ofte chokeret. fordi der var et par der paa tv rog i samme vaerelse som baby og sagde 'ja vi plejer som regel at gaa ud og saa var der ogsaa et par af modrene som var meget interesseret i deres nye kareste end deres baby og saa saa jeg ogsaa en del raaben og banderi jeg nogenside har set fra en mor. saa det er derfor min mening er saledes.'ja,desvarre er der mange foraeldre som ikke burde vare det. og ja, born af uegnede foraldre kan imod alt forventning klare sig godt.

Anmeld

26. december 2008

...

Ja jeg har set De unge mødre. Og jeg bliver forarget over rigtig mange af dem. Men kan også sagtens se at nogle af dem er vokset med opgaven.

Anmeld

15. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

Tynen skriver:

Jeg er virkelig hooket på den serie. Har set samtlige afsnit, så jeg må vel betegnes som en fan :$

Men hold da op hvor er der mange episoder hvor jeg bare tænker: Så tag dig dog sammen!!
Nævner ingen navne, men der er specielt en der går igen :S

Jeg er dog skide træt af at Louise og Ronnie ikke er med mere!
Elsker dem simpelthen.
Camilla med Oliver er da også bare et hit!

Jeg kan næsten ikke vente til den nye sæson starter.
Glæder mig til at se Glennies bryllup og så kommer der jo en med fra Viborg (C)

Jeg er dog lidt i tvivl om hvor vidt alle os andre unge mødre bliver stemplet pga. den serie.
Ordene "Ung mor" er ligefrem en skændsel i andres øjne.

helt enig med dig.. syntes også at det er en fantastisk serie og har set alle afsnit...ja, der er bestemt også nogen som sku tage sig sammen, syntes der er nogen stykker som udstiller sig selv på det groveste.. men der er da nogen af dem (som du siger) som klare sig godt.. reklamerne fra de nye afsnit med hende den unge på 15 år, hvor hendes veninder sidder der og siger hvor sej hun er.. hallooo spørgsmålet er lige hvor sejt det er???håber hun klare sig godtvi får se!! er så spændt

Anmeld

15. februar 2009

A.

det er egenlig syndt for dem at de bliver vist på den måde tv viser kun det de vil..man skal huske at ikke altid er det sådan men på den anden side så ved piger godt hvordan de bliver vist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.