TV : De unge mødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.451 visninger
25 svar
0 synes godt om
1. juli 2008

FrejaJ

Tænke på om I havde set de unge mødre og hvilke tanker I har omkring serien? (?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2008

Monique

Hej

Jeg har set det en del, og sys ikk rigtig der er noget ved det. :D

Anmeld

1. juli 2008

twinboys

Hej jeg krummer nogle gange tæer... Nogle af de unge mødre og fædre burde få noget mere hjælp, bliver helt forskrækket på den måde de sommetider bærer deres barn på... Eller når de pludselig går fra puslebordet, og bebsen ligger der alene...
Og vildt som de alle går fra hinanden eller slet ikke kender deres barns far...Og den måde de lever på... Men men det er jo ikke alle der er sådan og heldigvis for det...
Ønsker jer alle en dejlig dag...
Majbritt

Anmeld

1. juli 2008

Tynen

Jeg er virkelig hooket på den serie. Har set samtlige afsnit, så jeg må vel betegnes som en fan :$

Men hold da op hvor er der mange episoder hvor jeg bare tænker: Så tag dig dog sammen!!
Nævner ingen navne, men der er specielt en der går igen :S

Jeg er dog skide træt af at Louise og Ronnie ikke er med mere!
Elsker dem simpelthen.
Camilla med Oliver er da også bare et hit!

Jeg kan næsten ikke vente til den nye sæson starter.
Glæder mig til at se Glennies bryllup og så kommer der jo en med fra Viborg (C)

Jeg er dog lidt i tvivl om hvor vidt alle os andre unge mødre bliver stemplet pga. den serie.
Ordene "Ung mor" er ligefrem en skændsel i andres øjne.

Anmeld

1. juli 2008

EliasNoah

Jeg må indrømme at jeg også ser det:D

Der er specielt et par og 2 pige som jeg krummer tær over mht hvordan de passer deres børn.

Jeg er simpelthen så vild med Camilla og Oliver. De er da skønne.

Simon og Sofie har arbejdet samme sted som jeg, så det er mega sjovt at se dem sådan på tv... vi er på ingen måde venner. Jeg kan huske min mand og jeg mødte dem tilfældigt i Kvickly og min mand arbejde i samme afdeling som dem. De sagde stolt at de lige var bleve gravide... Vi var mundlamme må jeg indrømme.. men det er jo deres valg.

Men jo... jeg følger da helt sikker med.

Glennie og manden er så søde syntes jeg.

Knus en ung-mor-seer:D

Anmeld

1. juli 2008

Nadi

Jeg må også indrømme at jeg er rimelig hookede på den serie! Og jeg må sige at Tynen siger alt de jeg vil sige :(

Det er en fed serie, men jeg synes ikke den viser "sandheden" for synes der har været mange som ikke klare det særlig godt og der er mange som er gået fra hinanden. Synes ikke rigtig der er en solstråle historie. Og derfor tror jeg også at det måske kaster en skygge over det at være "ung mor", men synes sgu jeg gør det meget godt alligevel. Og så må gamle koner med fordomme være gamle koner med fordomme!

Men jo fan af serien og gør mig mange tanker som der slet ikke er plads til her :$ :P

-Nadia

Anmeld

1. juli 2008

SaNiNa

ser det når jeg husker det... så nogle perioder ser jeg det meget andre ser jeg det næsten ikke...

Syntes det er skræmmende sammetider at se det...

Anmeld

1. juli 2008

Christine

Jeg ser det og synes det er god underholdning. Desværre giver det begrebet ung mor en lidt uheldig klang. Sådan en er jeg selv og min søn er 3 mdr. Jeg ammer ham fuldt og passer ham altid selv, har kun været væk fra ham 3 gange 5 timer (hvor jeg malkede ud) fordi jeg var til 3 eksaminer, som jeg lige har fået at vide er bestået. Så baby og 1. års jura blev klaret på samme tid og han lider bestemt ikke overlast! Det er altså ikke alle unge mødre der ikke er "gode nok". Jeg tror bare at folk der er villige til at udstille sig på tv på den måde måske er af en bestemt kaliber... Men det er bare en teori og nogle af dem klarer det da også fint :) Der findes jo også ældre mødre der slet ikke kan finde ud af mor-rollen.

Anmeld

1. juli 2008

Honningblomst

Jeg så den engang, men synes godt nok det er det mest ligegyldige program og hvor er det tydeligt hvorfor det laves og hvilke signaler producerne ønsker at sende.
Knus Eva..ung mor engang og heldigvis uden nogen form for sammenligning med dem de ønsker at vise...Hvorfor overhovedet deltage i et sådan program...hmm...

Anmeld

1. juli 2008

Plysbjørnen

Jeg ser stort set alle afsnit, dvs går ikke så meget op i det nu her hvor det er genudsendelser... Men ellers sidder jeg troligt for an fjernsynet... Synes faktisk det er helt okay program, men man kan godt høre at det ikke er alle de unge piger der har opfundet den dybe tallerken... Men de fleste klare det helt okay...

Betina1978

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.