TV : De unge mødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2008

FrejaJ

Jeg ser serien og følger med .. Jeg var til et møde med produceren inden serien startede.
Han tilbød mig og min veninde at være med i serien men vi sagde begge nej tak.
Vi havde luret hvad han var ude på.. Nemlig at fremstille unge mødre som "dårlige" mødre. Han havde mere travlt med alle de dårlige ting der sker i ens liv end alle de gode og de succeser man har..
Jeg krummer også tæer nogle gange over det jeg ser Meen.. tit blæser serien bare de mindste ting op..
jeg syntes at man skal huske på at de fleste unge som ældre- der bliver mødre går igennem de samme ting og forandringer.
Vi vil jo alle sammen det samme- de bedste for vores børn.
Jeg syntes ikke programmet skulle have heddet de unge mødre---
de styrker bare folk dumme fordomme om hvordan man er som ung mor.
Det er jo ikke kun unge mødre der kan være egoister eller være ved at for tvangsfjernet deres barn.. Eller går fra hinanden osv..
Jeg er ret sikker på at de har nogle bestemte typer med for at løfte deres seertal!
Men der er helt sikkert nogle piger der også skal have ros, fordi de bare klare det så flot!

Freja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2008

twinboys

Helt enig... De viser nemlig også kun de dårlige sider... Selvfølgelig findes der unge mødre der klarer sig bedre end de " gamle mødre " jeg tror faktisk ikke at det er alderen det kommer an på... Tror heller ikke at alle er parate til at være mødre, men når først den lille eller de små kommer til verden vokser man med opgaven... Man kan ikke vide om man er klar før de er her...
Mvh mor som ikke føler sig gammel...

Oliver & Alexander 5år...

Anmeld

1. juli 2008

smokie

Jeg ser også serien syntes den er rigtig god på mange områder og tror også at den kan hjælpe mange nye "unge mødre" jeg har også været ung mor engang og syntes da selv at jeg klarede det meget godt men selvfølgelig vokser man med opgaven det tror jeg alle gør om man er ung eller gammel.....
Jeg har ikke nogen favoritter som sådan syntes nogen mærkelige og andre er søde og tror da helt sikkert at de alle lære med tiden...

jeg ser den hver dag jeg lagde mærke til at en skrev noget om nye afsnit er der nogen der ved hvornår de starter?

(H) En lille fan

Anmeld

1. juli 2008

Plysbjørnen

Helt klart viser de dem ikke fra den bedste side, men man seriøs må man nok også lige tænke sig om en ekstra gang når man ved der er kamera på... Sådan at man ikke umiddelbart kommer til at fremstå som en dårlig mor...

For valget om hvordan man opfører sig foran kameraet er trods alt ens eget det er ikke producenten...

Betina1978

Anmeld

1. juli 2008

Mie A

Jeg bliver nødt til at kommente dette emne.
Jeg er lidt chokeret over at flere af jer ikke mener at de unge mødre (dem der er i programmet) ikke klarer det særligt godt. - Hvad ligger der til grund for denne holdning?
Synes ikke at man kan pege på et eneste barn i den serie, som ikke skulle trives godt. Ja, mange af dem gør tingene anderledes, end hvad man selv ville gøre - og ja, mange af dem, har heller ikke opfundet den dybe tallerken. Men hvis det er indbegrebet af at være dårlig forælder, ja så er der godt nok mange af slagsen.

Mie - som ser de unge mødre med glæde!

Anmeld

3. juli 2008

FrejaJ

Jeg syntes at der er mange der klare sig godt.. Og jeg er nok selv lidt dømmende men.. når man konstant ryger børnene lige op i hovedet, Snakker nedladende om deres x, eller om deres børn mens børnene er til stede..Og der er mange flere ting jeg kan nævne men det er lidt svært når man skal skrive om det.. Det ikke helt ok! Der er en pige med i serien som bare overlader hele opgaven til sin mor og kun har travlt med sig selv. Hun skulle nok have tænkt sig bedre om..
Der er flere ting som jeg ikke bryder mig om der sker. men jeg kan også sige når der sker noget godt! Sopm jeg også skriver tidligere tror vi alle har samme udgangspunkt, at vi alle mødre, fædre- elsker vores børn og vil dem de bedste.. Så kan man diskutere hvad der er det bedste for børn.. Men der er jo selvf ikke nogen tvivl om alle forældrene fra serien elsker deres børn.. (L)

Anmeld

3. juli 2008

Kvindemin

Lige præcis Eva :) - Lige hvad jeg ville have sagt. Ser det nu også, er selv meget ung mor. Men man er da mere eller mindre blind, hvis man ikke kan e hvad pruducerne vil med det program. Det skal siges 'ikke alle er sådan'. :) Hm, STELLA (jeg tør godt nævne navne). >(

Anmeld

3. juli 2008

charlottekri

jeg må melde mig enig med christinap!!!! hvem i alverden kan dog finde på at ville flytte og efterlade sit barn hos bedstemoderen?? altså i det hele taget bare tænke tanken?? godt for hende (og barnet!!!) at hun ombestemte sig

Anmeld

14. november 2008

Lauraa_Pii

Jeg har gået i mødregruppe med Malou fra hedensted...
Og vil helst ikke udtale mig om hvad jeg synes om den sag, men ikke ligefrem noget super duper...
Synes helt bestemt nogle klare det vildt flot eftersom nogle ikke er ret gamle, hvor i mod nogle bare er for dumme at høre og se på...
Føler også meget det er blevet lidt en ny trend her i Horsens at være ung mor... Men sådan noget kan vel også blive en mode...
Eller så lægger man måske bare mere mærke til dem ind før...

Anmeld

14. november 2008

Miamaja

twinboys skriver:

Helt enig... De viser nemlig også kun de dårlige sider... Selvfølgelig findes der unge mødre der klarer sig bedre end de " gamle mødre " jeg tror faktisk ikke at det er alderen det kommer an på... Tror heller ikke at alle er parate til at være mødre, men når først den lille eller de små kommer til verden vokser man med opgaven... Man kan ikke vide om man er klar før de er her...
Mvh mor som ikke føler sig gammel...

Oliver & Alexander 5år...

det synes jeg nemlig ogsaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.