Din bedste chili con carne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
Ranarupta skriver:

Mange, mange tak skal du have!

Nu skal jeg bare have manden med på sidelinien

Hvilken én, synes du selv er bedst?

Tailgate chili Den skal bare spises med tortillschips of en klat cremefraise på toppen. Og så kan du servere flutes til. Jeg plejer at lave cornbread , det er lidt sød, og giver ekstra smag til retten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

A.

min kæreste laver verdens bedste chilli hemmeligheden ligger i at man skal lade en stor chilli trække i par timer evt 1 døgn og man skal huske putte 70% mørk chokolade i..og chilli skal altid lavet en dag før den skal spises og serveres med creme fraiche

Anmeld

28. juli 2010

Sakris

Mussen2 skriver:

Har en super en, har slev lige lavet en ordentlig portine, så der er til fryseren.

Ca 500 gr oksekød, 1 løg, en rød eller gul peberfrugt, 1 squash, 2 ds. hakkede tomater,  1 groftrevet gulerod, hvidløg, 1 ds bønner i chililage,  en halv dåse bønner i saltlage ( det kan være røde, brune, hvide - bare bønner). desuden vand og chili.

Kød svitses og finthakket løg tilsættes og svitses med.

Tilsæt peberfrugter i små tern, groftrevet gulerod og groftrevet squash. Steg i 10 min.

Tilsæt tomater, 1 dl. vand, 2 fed presset hvidløg, finthakket chili (kan evt erstattes af tørret chili) samt bønnerne saltlagen skal IKKE med.

Koges i en halkv timed under låg.

Tilsæt evt.mere vand og smag til med salt og peber

YUMMI

Den skal jeg helt sikkert prøve på fredag!

Anmeld

28. juli 2010

Mussen2

Sakris skriver:

Den skal jeg helt sikkert prøve på fredag!

Den er også nem og super god. God fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.