Så gik der et år...til dem der gider...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2010

Kamelia

Eva. skriver:

Så blev min mave og fedtsugninger lige et år....og jeg fik taget billeder....arret kan ses lige over trussekanten på de billeder jeg har lagt ind. Skal lige fedtsuges lidt mere og have rettet arret ude i siden, her til okt og så er det vidst fint med mig. Resten må jeg selv stå for med motion.

Til dem der gider at se, er koden til albummet: mave

Ved godt nogle af billeder ligger ned og forstår ikke hvorfor og kan ikke rette dem...hmm...træls. Men m an kan nok godt se dem alligevel.

Wow Eva hvor er det bare flot. Kan ikke liiige se at der mangler noget, men du er da en rigtig lækker sild!!

Kamelia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Svei

Kamelia skriver:

Wow Eva hvor er det bare flot. Kan ikke liiige se at der mangler noget, men du er da en rigtig lækker sild!!

Kamelia

Tak... hvor er du sød...der skal bare lige justeres lidt, billeder er taknemmelige...

Anmeld

24. juli 2010

Svei

lillespurv19 skriver:

Det er godt man ikke kan se det, så er du jo bekiniklar i den her varme
Er glad for at se et godt resultat, for min mave er altså ikke noget der bliver vist offenligt efter jeg har født! Så skal os ordnes, men først når jeg er færdig med at producere små Tanja`er

Jeps...er helt klar, næsten... og ja, kan godt forstå du venter, det er meget fornuftigt..

Anmeld

24. juli 2010

Svei

saxi skriver:

Hoold da op - er det allerede et år siden?!? Sikke da som tiden flyver.. Og resultatet er bestemt ikke blevet ringere..  Ihh altså, kan kun sige som altid " Hot Mama"

Piiiift hvor er du lækker..

Tak.....ja, det er et helt år siden, vildt som tiden går faktisk..

Anmeld

24. juli 2010

smokin

du er bare en hot mamma!

Anmeld

24. juli 2010

Svei

Zette skriver:

du er bare en hot mamma!

Tak søde Zette...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.