Så gik der et år...til dem der gider...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2010

mor-til-vanessa

Eva. skriver:

Ja, det er det...også dne eneste plastikoperation de udfører som ikke kræver at man har fysiske gener...men meld dig ind, så kan du jo bare have det billigste indtil du skal bruge det...

ok tak for det eva. var rart at vide

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Svei

mor-til-vanessa skriver:

ok tak for det eva. var rart at vide

knus

Det var så lidt... og ja, det er nemlig en meget god måde gennem Danmark, som ikke alle er klar over...

Anmeld

24. juli 2010

Low

Jeg har lige tilmeldt mig 'danmark'  her igår faktisk men det var gruppe 5 som ikke dækker sådan nogle ting. Skal man være medlem i den gruppe i et år før man kan skifte over til den gruppe som dækker det? Eller hvordan hænger det sammen?

Anmeld

24. juli 2010

Koen.

Hold op hvor er det godt lavet, man kan jo stort set ikke se ar eller noget

Anmeld

24. juli 2010

Svei

Low skriver:

Jeg har lige tilmeldt mig 'danmark'  her igår faktisk men det var gruppe 5 som ikke dækker sådan nogle ting. Skal man være medlem i den gruppe i et år før man kan skifte over til den gruppe som dækker det? Eller hvordan hænger det sammen?

Er ret sikker på du kan melde dig til udvidet med det samme og så kan du få det gjort om et år..

Anmeld

24. juli 2010

Svei

lillespurv19 skriver:

Hold op hvor er det godt lavet, man kan jo stort set ikke se ar eller noget

Tak...ja, hun er super dygtig hende Anna og arret ser man ikke uden man ved det...

Anmeld

24. juli 2010

Heidimed lea

hej med dig... tænkte på om jeg må se dine billeder,, jeg står nemlig selv  og skal indstilles til en operation af maveskinnet

kunne være godt og se andres resultater.

hilsen Heidi

Anmeld

24. juli 2010

L-Mortil3

Man må virkelig sige det er blevet flot!

Helt sikkert noget man kunne overveje når man var færdig med børn og gerne ville af med det løse + evt et par strækmærker

Anmeld

24. juli 2010

saxa

Eva. skriver:

Så blev min mave og fedtsugninger lige et år....og jeg fik taget billeder....arret kan ses lige over trussekanten på de billeder jeg har lagt ind. Skal lige fedtsuges lidt mere og have rettet arret ude i siden, her til okt og så er det vidst fint med mig. Resten må jeg selv stå for med motion.

Til dem der gider at se, er koden til albummet: mave

Ved godt nogle af billeder ligger ned og forstår ikke hvorfor og kan ikke rette dem...hmm...træls. Men m an kan nok godt se dem alligevel.

Hoold da op - er det allerede et år siden?!? Sikke da som tiden flyver.. Og resultatet er bestemt ikke blevet ringere..  Ihh altså, kan kun sige som altid " Hot Mama"

Piiiift hvor er du lækker..

Anmeld

24. juli 2010

Koen.

Eva. skriver:

Tak...ja, hun er super dygtig hende Anna og arret ser man ikke uden man ved det...

Det er godt man ikke kan se det, så er du jo bekiniklar i den her varme
Er glad for at se et godt resultat, for min mave er altså ikke noget der bliver vist offenligt efter jeg har født! Så skal os ordnes, men først når jeg er færdig med at producere små Tanja`er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.