Så gik der et år...til dem der gider...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.660 visninger
25 svar
0 synes godt om
24. juli 2010

Svei

Så blev min mave og fedtsugninger lige et år....og jeg fik taget billeder....arret kan ses lige over trussekanten på de billeder jeg har lagt ind. Skal lige fedtsuges lidt mere og have rettet arret ude i siden, her til okt og så er det vidst fint med mig. Resten må jeg selv stå for med motion.

Til dem der gider at se, er koden til albummet: mave

Ved godt nogle af billeder ligger ned og forstår ikke hvorfor og kan ikke rette dem...hmm...træls. Men m an kan nok godt se dem alligevel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Maddox

Hvor er resultatet bare blevet flot - Du er da ihvertfald en rigtig  YUMMY MOMMY..!!! 

Anmeld

24. juli 2010

Svei

Solajma skriver:

Hvor er resultatet bare blevet flot - Du er da ihvertfald en rigtig  YUMMY MOMMY..!!! 

Takker.... i hvert fald er jeg ovenud tilfreds....selvfølgelig er jeg en gammel kone der har tre unger, men synes selv kroppen nu passer bedre til mig end før...

Anmeld

24. juli 2010

moniquesmor

ej hvor er det blive godt

Anmeld

24. juli 2010

Guldet

ser bare rigtig godt ud!

Anmeld

24. juli 2010

mor-til-vanessa

har lige været inde og kigge. det er da blevet vildt flot.

hvad koster det??? måske man selv skulle få det gjort. synes ikke min bule gider forsvinde ligegyldigt for sundt jeg spiser og hvor meget jeg træner

Anmeld

24. juli 2010

Svei

mor-til-vanessa skriver:

har lige været inde og kigge. det er da blevet vildt flot.

hvad koster det??? måske man selv skulle få det gjort. synes ikke min bule gider forsvinde ligegyldigt for sundt jeg spiser og hvor meget jeg træner

Hvis du er medlem af Danmark, så betaler de stort set det hele...jeg fik lavet en mini abdominal plastisk...den kostede 27.000kr og Danmark betalte de 23.000kr. De kan give op til 25.000kr og maks 85% af beløbet...du skal bare være medlem et år og have tegnet den udvidede operationsdækning.

Og tak.. er også vildt glad for det...tør at gå i svømmehallen igen...

Anmeld

24. juli 2010

Low

Hvor er det bare blevet godt .

Anmeld

24. juli 2010

mor-til-vanessa

Eva. skriver:

Hvis du er medlem af Danmark, så betaler de stort set det hele...jeg fik lavet en mini abdominal plastisk...den kostede 27.000kr og Danmark betalte de 23.000kr. De kan give op til 25.000kr og maks 85% af beløbet...du skal bare være medlem et år og have tegnet den udvidede operationsdækning.

Og tak.. er også vildt glad for det...tør at gå i svømmehallen igen...

okay det var da vildt de gør det. kan være man skal være medlem så

er i hver fald rigtig flot

Anmeld

24. juli 2010

Svei

mor-til-vanessa skriver:

okay det var da vildt de gør det. kan være man skal være medlem så

er i hver fald rigtig flot

Ja, det er det...også dne eneste plastikoperation de udfører som ikke kræver at man har fysiske gener...men meld dig ind, så kan du jo bare have det billigste indtil du skal bruge det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.