Alvin & Violas sved-hytte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

*A*

SUPER flot mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Har snydt lidt. Billederne er taget et par timer før 34+0

Jeg er nået til en kæmpe milepæl:Nu kan de små trække vejret selv. De er sådan set klar til verden, men alt tyder på, at de bliver derinde.

Om en uge får jeg tid til PKS. Det bliver højst sandsynligt d. 20. august (mine forældres bryllupsdag.. ). Dvs. om allerhøjst 4 uger sidder jeg med mine børn i armene - det er slet ikke til at fatte!

Jeg er kamp træt konstant. Får ikke den der sammenlagte søvn, men det skal jeg vel bare vænne mig til.

I får lige tre billeder.

Wauw, hvor er du fin. Dorthe fortalte godt lidt om at der stadig var tvivl om de gad at blive derinde, helt til de skulle... SPÆÆÆÆNENDE at du snart har dine bebser i hænderne og tænk, bare at vi er så langt

Anmeld

25. juli 2010

Faith

Nøj en smuk mave!

Hvor er det bare fuldstændig vanvittigt at du snart skal opleve den samme lykke som jeg oplevede for snart en måned siden!!! Jeg siger dig du kommer til at opleve nogle følelser du slet ikke troede eksisterede i dig. Det er så vildt og stort at man tror man drømmer.

Hvor er det dejligt at de har besluttet at blive derinde dine små troldebørn. Og hvis du så kunne få dem til verden på dine forældres bryllupsdag..... Det ville sku da være stort.

Anmeld

25. juli 2010

smokin

Karina, den ser godt nok tung ud - men hold op du bærer den flot! Men kan sku ærlig talt godt forstå hvis du er lidt træt af den i den her varme!

Anmeld

25. juli 2010

Enayia

KaMa skriver:

Har snydt lidt. Billederne er taget et par timer før 34+0

Jeg er nået til en kæmpe milepæl:Nu kan de små trække vejret selv. De er sådan set klar til verden, men alt tyder på, at de bliver derinde.

Om en uge får jeg tid til PKS. Det bliver højst sandsynligt d. 20. august (mine forældres bryllupsdag.. ). Dvs. om allerhøjst 4 uger sidder jeg med mine børn i armene - det er slet ikke til at fatte!

Jeg er kamp træt konstant. Får ikke den der sammenlagte søvn, men det skal jeg vel bare vænne mig til.

I får lige tre billeder.

Haha "svedhytte" den var go!

Rigtig flot hytte du har =) Smuk smuk smuk

Anmeld

25. juli 2010

Maise

super flot mave, ja husker atr hver dag er en kamp til sidst. det har du lykkelig glemt når du sidder med dem i dine arme og vræler over om det virkelig kan være dine små skønne børn. du har så meget at glæde dig det - MOAR

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.