Heidi B skriver:
Hey
Dejligt du er nået så langt, og flot mave!!! Min eksploderede nærmest de sidste 4 uger.... Og desværre alle mine strækmærker der.
Fedt at få en dato, men samtidig mærkeligt at vide præcis hvornår de kommer. Jeg følte mi lidt snydt kan jeg huske... Vi vidste kønnene og hvad dag de skulle komme. Det eneste vi ikke vidste var hvad de vejede.
Håber du holder ud, og får de dejligste store børn ud!!!
Kh
Jeg havde aldrig turde håbe på, at jeg ville gå så langt.
Det er dog så uvirkeligt, synes jeg. Når jeg ser børn født nu, så er det jo rigtige babyer.. dvs at sådan nogle bor der inde i mig. Meget mærkeligt.
Jeg er vokset rigtig meget i den sidste tid. Har taget 1,9 kilo på den sidste uge (så nu siger vægter +12 kilo). Jeg tror ikke jeg får strækmærker selvom jeg bliver noget større. Ingen i min familie har fået det (heller ikke min mor, da hun ventede tvillinger - hendes mave var KÆMPE). Det er vist meget arveligt betonet.
Du har ret! Man bliver lidt snydt. Forløbet her lever helt op til, at gravide kvinder i dag vil være helt i kontrol. Intet er overladt til fantasien. Jeg ville gerne selv have født dem. Det ville være kæmpe stort. Selvom det lyder lidt dumt, så ønsker jeg, at jeg selv går i fødsel inden PKS (bare en dag eller to). Jeg vil rigtig gerne prøve at mærke veer - og den uventede følelse af, at det er NU!
Vi må se. Det vigtigste er at der kommer to sunde (og store) børn til verden.
Forresten jeg er super glad for sengene. De er nu helt perfekte og stort set klar til babyerne. Har fået pimpet dem med lækre sager. De er så FLOTTE.
Anmeld