Alvin & Violas sved-hytte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.791 visninger
25 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

Vial

Har snydt lidt. Billederne er taget et par timer før 34+0

Jeg er nået til en kæmpe milepæl:Nu kan de små trække vejret selv. De er sådan set klar til verden, men alt tyder på, at de bliver derinde.

Om en uge får jeg tid til PKS. Det bliver højst sandsynligt d. 20. august (mine forældres bryllupsdag.. ). Dvs. om allerhøjst 4 uger sidder jeg med mine børn i armene - det er slet ikke til at fatte!

Jeg er kamp træt konstant. Får ikke den der sammenlagte søvn, men det skal jeg vel bare vænne mig til.

I får lige tre billeder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Becks

KaMa skriver:

Jeg er nået til en kæmpe milepæl:Nu kan de små trække vejret selv. De er sådan set klar til verden, men alt tyder på, at de bliver derinde.

Om en uge får jeg tid til PKS. Det bliver højst sandsynligt d. 20. august (mine forældres bryllupsdag.. ). Dvs. om allerhøjst 4 uger sidder jeg med mine børn i armene - det er slet ikke til at fatte!

Jeg er kamp træt konstant. Får ikke den der sammenlagte søvn, men det skal jeg vel bare vænne mig til.

I får lige tre billeder.

Smuk mavse 

Synes altså du er blevet stor 

Anmeld

24. juli 2010

Vial

Tutter skriver:

Smuk mavse 

Synes altså du er blevet stor 

Tak

Ja, jeg er blevet stor. Var hos min nye praktiserende læge i går. Da jeg kom ind sagde hun. Årh, du ligner ikke en, der venter tvillinger..  Gider ikke høre den slags.

Hun var nu vildt god, og da hun målte mit FS mål, så var det 44 cm - dvs. ca. 10 cm længere end ved et barn. Tvillingegravide har omkring 40 eller mere. Så der kunne vi se, at den er stor nok maven.

Det er bare fordi, at den sidder på 181 cm.

Anmeld

24. juli 2010

Becks

KaMa skriver:

Tak

Ja, jeg er blevet stor. Var hos min nye praktiserende læge i går. Da jeg kom ind sagde hun. Årh, du ligner ikke en, der venter tvillinger..  Gider ikke høre den slags.

Hun var nu vildt god, og da hun målte mit FS mål, så var det 44 cm - dvs. ca. 10 cm længere end ved et barn. Tvillingegravide har omkring 40 eller mere. Så der kunne vi se, at den er stor nok maven.

Det er bare fordi, at den sidder på 181 cm.

Irriterende du skal blive ved med og få de kommentarer.. Tror ikke folk tænker på, det faktisk også har noget med højden og gøre 

Anmeld

24. juli 2010

ønskebørn74

KaMa skriver:

I får lige tre billeder.

Hej søde... Hvor er du bare smuk!!!! Og jeg synes at man nu kan se der er to... Utroligt du ikke har fået nogen strækmerker med to derinde... Jeg glæder mig til at høre din FB...

Knus og kram Lene

Anmeld

24. juli 2010

Vial

ønskebarn74 skriver:

Hej søde... Hvor er du bare smuk!!!! Og jeg synes at man nu kan se der er to... Utroligt du ikke har fået nogen strækmerker med to derinde... Jeg glæder mig til at høre din FB...

Knus og kram Lene

Tak

Ja, det er helt vildt. Jeg har ikke fået et eneste strækmærke. Har dog fået en stoor hæmoride, men den skjuler man alligevel lidt bedre.. hahaha.

Hverken min mor eller to søstre har fået strækmærker, så måske det bare ligger til familien

Anmeld

24. juli 2010

Chamomile

Rigtig flot mave du har

Anmeld

24. juli 2010

Tina2

Helt kanon flot tvillingemave!!! Og hvor dejligt du ikke har fået strækmærker!!! Jeg har heller ingen, er gravid for 3. gang og har haft KÆMPE mave begge de andre gange og den her er også pænt stor, men håber jeg slipper igen :-)

Hvor er det vildt, du har dem jo hos dig LIGE OM LIDT!!! Det går stærkt

Anmeld

24. juli 2010

Vial

Chamomile skriver:

Rigtig flot mave du har

Tak - Den opførte sig også pænt, da jeg tog billedet. Tit ligger de sig over i højre side, og så er maven helt skæv. Det ser helt åndsvagt ud.

Anmeld

24. juli 2010

Vial

Helt kanon flot tvillingemave!!! Og hvor dejligt du ikke har fået strækmærker!!! Jeg har heller ingen, er gravid for 3. gang og har haft KÆMPE mave begge de andre gange og den her er også pænt stor, men håber jeg slipper igen :-)

Hvor er det vildt, du har dem jo hos dig LIGE OM LIDT!!! Det går stærkt

Ja, vi er heldige... forhåbentlig

4 uger er INGEN tid, men kan mærke, at tiden går langsomt alligevel. Prøver at nyde freden og få hvilet en masse. Lige om lidt ændrer mit liv sig, som det aldrig har gjort før. Det er så vildt.

Glæder mig allermest til at elske ubetinget højt og frygter allermest, at de vil udfordre den kærlighed med skrig og skrål natten lang.. Der er bare mange ubekendte i det her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.