Laulund87 skriver:
Låner lige den her tråd til at stille dig et spørgsmål
Jeg skal ind og have fjernet min galdeblære den 8. september og er da lidt nervøs.
Kom du hjem samme dag og hvor ondt havde du?
Jeg kom ned på sygehuset kl 07.00, skulle opereres som den første kl 08.00.. skulle svare på nogle spørgsmål og fik en lille bøtte piller.
Kom ned ca. 08.15 og blev opereret, derefter kørt på opvågning hvor jeg lå i 1-1½, kom derefter op på stuen. Jeg reagere så desværre ikke helt optimalt på narkosen, kan ike tåle morfinen, så havde lidt kvalme, men kl 15.00 var jeg frisk nok til at kører hjem..
Fik en masse smertestillende med hjem, der var til 5 dage, men tog dem kun torsdag(hvor jeg blev opereret), fredag og indtil lørdag eftermiddag, derefter ville jeg ikke tage dem længere. Kunne nok godt have taget dem en dag eller to mere, men jeg havde taget smertestillende stort set siden jeg havde født, fordi jeg havde en meget uheldig omgang med galdesten der sad blokeret, gulsot, bygspytsbetændelse, så ville ikke tage mere end højest nødvendigt...
Selve fjernelsen af galdeblæren var det mindst skræmmende og mest "behagelige" ved hele denne omgang, så det er ikke noget du skal frygte.. 
Anmeld