Jeg kan da ikke være den eneste....(brok)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

Svei

SpunkenJo skriver:

Jeg har samme problem... ØV

Jeg er åbenbart bare ikke velpropotioneret som en "hel størrelse"

Min løsning har ofte været toppe/bluser/skjorter/overdele med bindebån i enten talje eller under barmen.
- Så kan man indstille blusen i rette størrelse i taljen, uanset hvor brede skuldre man skulle rende rundt med!

Knus Jo
- som ikke ejer en eneste jakke, der ikke er sprukket indvendig i foret!!!!! Damn you, brede skuldre!!!!

Hihi..jeg har også vildt brede skuldre...i dag sagde min gode ven til mig at jeg godt kunne ligne en der trænede...hmm....gider sgu ikek ligne en mand...

Jeg gad bare godt en kjole som gik ind i taljen uden det er stræk eller fordi jeg selv binder den ind....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Svei

Enayia skriver:

Det er ikke fordi du ikke har "perfekte" mål, for du er sgu en flot pige! Tror mere det er tøjet der har nogle underlige mål, vi er jo alle forskellige

Jeg finder sjældent noget der sidder ordenligt, men nu er min mås også en del bredere end din

Men nej du er bestemt ikke den eneste!

Åhh...du er sød...

Vi må skrive herinde når vi finder noget tøj som sidder godt på os kvinder som har kvindefacon og ikke tøjmål..

Anmeld

24. juli 2010

SpunkenJo

Eva. skriver:

Hihi..jeg har også vildt brede skuldre...i dag sagde min gode ven til mig at jeg godt kunne ligne en der trænede...hmm....gider sgu ikek ligne en mand...

Jeg gad bare godt en kjole som gik ind i taljen uden det er stræk eller fordi jeg selv binder den ind....

Jeg tror jeg har ejet een kjole der ikke sku bindes eller havde stræk.

Det var en Marylin Monroe model, bare i sort. Kan stadig passe den, og har haft den på et par gange. Snittet på den model, passer lige til en kvindekroop som vores.
(Måske er det fordi man binder stropperne oppe i nakken....)

- Jeg har brede skuldre, OG træner pga. mit arbejde. Så her er der dømt BUFF-MAMA!!!

Anmeld

24. juli 2010

Halbschön

NEJ smukke..Du er ikke den eneste!

Jeg er udstyret med nogle ordentlige balloner foran! Så hvis jeg finder noget sidder perfekt omkring maven, så kan mine boobs ikke være der... Finder jeg noget der sidder perfekt om dem, ja så ligner det andet noget der løgn og med masser af udposninger..

JEg frygter det endnu mere når jeg får tabt mig... Da jeg var normaltvægtig sidst, var mine boobs stadig næsten lige så store som nu, så tror ikke det ændrer sig så meget når jeg når derned igen

Anmeld

24. juli 2010

Svei

Renée88 skriver:

NEJ smukke..Du er ikke den eneste!

Jeg er udstyret med nogle ordentlige balloner foran! Så hvis jeg finder noget sidder perfekt omkring maven, så kan mine boobs ikke være der... Finder jeg noget der sidder perfekt om dem, ja så ligner det andet noget der løgn og med masser af udposninger..

JEg frygter det endnu mere når jeg får tabt mig... Da jeg var normaltvægtig sidst, var mine boobs stadig næsten lige så store som nu, så tror ikke det ændrer sig så meget når jeg når derned igen

Men det er da mærkeligt...bare man læser hvor mange vi er herinde....at dem der laver tøj ikek snart fatter at vi ikke alle er lige smalle hele vejen, at der er nogen der ligner kvinder...

Men måske det er fordi det er mænd der ikke lige er til damer der laver det meste tøj...

Anmeld

24. juli 2010

Halbschön

Eva. skriver:

Men det er da mærkeligt...bare man læser hvor mange vi er herinde....at dem der laver tøj ikek snart fatter at vi ikke alle er lige smalle hele vejen, at der er nogen der ligner kvinder...

Men måske det er fordi det er mænd der ikke lige er til damer der laver det meste tøj...

Garanteret det er... Men ja, jeg glæder mig til at de begynder at lave kvinde tøj ;o)

Anmeld

24. juli 2010

Svei

Renée88 skriver:

Garanteret det er... Men ja, jeg glæder mig til at de begynder at lave kvinde tøj ;o)

Ja, kunne det ikke være fedt med en faconsyet kjole som faktisk passede...måske man skal gå til en skrædder...

Anmeld

24. juli 2010

Halbschön

Eva. skriver:

Ja, kunne det ikke være fedt med en faconsyet kjole som faktisk passede...måske man skal gå til en skrædder...

Årh ja, så vil jeg ha en prinsesse kjole ;o)

Meeeen, må lige vente til projektet er slut ;o)

Anmeld

24. juli 2010

Svei

Renée88 skriver:

Årh ja, så vil jeg ha en prinsesse kjole ;o)

Meeeen, må lige vente til projektet er slut ;o)

Ja.. og så tager vi sgu ud og finder kvindetøj til kvinder...

Anmeld

24. juli 2010

Halbschön

Eva. skriver:

Ja.. og så tager vi sgu ud og finder kvindetøj til kvinder...

Det er en deal!! Så har du også været igennem det til okt ;o) Jeg begynder at spare op med det samme!! ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.