Jeg kan da ikke være den eneste....(brok)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.523 visninger
30 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

Svei

som ikke lever op til de perfekte mål når der skal købes tøj...jeg er ved at blive vanvittig af ikke at kunne købe en kjole, skjorte eller andet med talje, bryst og hoftemål...jeg er ikke samme mål hele vejen igennem og er sgu træt af, hvis det passer i den ene ende gør det ikke i den anden...så alt mit tøj(trøjer, kjoler, tunika) er enten bare løst eller i strækstof...

Andre der også har det problem og evt nogen der kender hjemmesider med tøj for kvinder som ikke har de perfekte mål..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Lillefe

Du har da en flot krop? jeg kender det kun alt for godt bliver man nogensinde tilfreds? så ser jeg en som bare set vildt flot ud i en for tunika når jeg så selv tager den på ligner jeg en flodhest.. hmm.. nogen gange tror jeg bare man er heldig? for eks. købte jeg engang et par jeans på udsalgs i h&m fordi at de passede perfekt til mig men der var masser af dem.. for jeg  passer heller ikke sammen.

Anmeld

23. juli 2010

LilyMarleen

Nej desværre! Jeg er selv en lille buttede en, korte nederdele der passer i længden er altid for små i livet eller omvente, og det samme med bukser! det er røv irriterende at de stadig ikke har forstået efter flere århundrede at vi ikke er ens alle sammen!..

Anmeld

23. juli 2010

Svei

Perl skriver:

Du har da en flot krop? jeg kender det kun alt for godt bliver man nogensinde tilfreds? så ser jeg en som bare set vildt flot ud i en for tunika når jeg så selv tager den på ligner jeg en flodhest.. hmm.. nogen gange tror jeg bare man er heldig? for eks. købte jeg engang et par jeans på udsalgs i h&m fordi at de passede perfekt til mig men der var masser af dem.. for jeg  passer heller ikke sammen.

Hihi...Tak..

Jeg er så bare ikke samme str. hele vejen igennem og det er da godt nok bøvlet...fandt en super lækker kjole og jeg er så en str.46!!!!! foroven og det passer sgu skidt med en str.36 på midten....så kan man jo ikek få det til at sidde pænt...øv...men ja, det er nok bare sådan at noget klæder nogen og andre noget andet...

Anmeld

23. juli 2010

Mettemus

Jeg kender det alt for godt! Er så heldig fra naturens hånd at være udstyret med ret store bryster, der er så godt som umulige at pakke pænt ind i skjorter mv. Passer de over brystet ligner resten et telt, og det er ganske sjældent det look jeg går efter.

Anmeld

23. juli 2010

Svei

LilyMarleen skriver:

Nej desværre! Jeg er selv en lille buttede en, korte nederdele der passer i længden er altid for små i livet eller omvente, og det samme med bukser! det er røv irriterende at de stadig ikke har forstået efter flere århundrede at vi ikke er ens alle sammen!..

Ja, de kunne i det mindste lave modeller til dem der er store foroven og smalle forneden, smalle på midten og store foroven osv osv....det må da være de færreste der er en præcis 38 feks...eller måske dte bare er mig...

Anmeld

23. juli 2010

Svei

Mettemus skriver:

Jeg kender det alt for godt! Er så heldig fra naturens hånd at være udstyret med ret store bryster, der er så godt som umulige at pakke pænt ind i skjorter mv. Passer de over brystet ligner resten et telt, og det er ganske sjældent det look jeg går efter.

Præcis...også et dumt problem her...ikek fordi jeg har store bryster, jeg er vidst bare ret stor om ryggen...i hvert fald svarer jeg til en str46!!! foroven (104cm rundt... ) og så ser det sgu dumt ud i taljen og rumpen når resten kun er en 36...

Anmeld

23. juli 2010

Lillefe

Eva. skriver:

Ja, de kunne i det mindste lave modeller til dem der er store foroven og smalle forneden, smalle på midten og store foroven osv osv....det må da være de færreste der er en præcis 38 feks...eller måske dte bare er mig...

hehe ja.. jeg er også udstyrret med nogle større nogen foroven.. men så passer det ikke ordenligt for nede. hmmf....

knus

Anmeld

23. juli 2010

Svei

Perl skriver:

hehe ja.. jeg er også udstyrret med nogle større nogen foroven.. men så passer det ikke ordenligt for nede. hmmf....

knus

Hvis det da bare var store bryster her... mine er jo blevet så små i det efter jeg tabte mig...men altså, at jeg svarer til en 46 foroven, det er jo for vildt... men hvad, så er det bare ikke kjoler til mig...ikke dem der ikke kan give sig i hvert fald..

Anmeld

23. juli 2010

Lillefe

Eva. skriver:

Præcis...også et dumt problem her...ikek fordi jeg har store bryster, jeg er vidst bare ret stor om ryggen...i hvert fald svarer jeg til en str46!!! foroven (104cm rundt... ) og så ser det sgu dumt ud i taljen og rumpen når resten kun er en 36...

Det værste er hvis man skal købe bekini! for der skal man som regel købe en lidt dyrere fordi man kan ikke købe en med samme str. for oven og for neden...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.