Jeg kan da ikke være den eneste....(brok)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

Svei

Perl skriver:

Det værste er hvis man skal købe bekini! for der skal man som regel købe en lidt dyrere fordi man kan ikke købe en med samme str. for oven og for neden...!

Der har jeg købt i H&M....de skal jo bindes, så gør det ikke så meget jeg er bred rundt om... en str.42-44 foroven og 38 forneden, så er den fin...og der må man heldigvis godt blande... så de kan anbefales og så er de billige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Lillefe

Eva. skriver:

Hvis det da bare var store bryster her... mine er jo blevet så små i det efter jeg tabte mig...men altså, at jeg svarer til en 46 foroven, det er jo for vildt... men hvad, så er det bare ikke kjoler til mig...ikke dem der ikke kan give sig i hvert fald..

Ej du har da en ok str. har du ikke? syntes jeg bare at huske.. jeg er bare høj så jeg passer sammen brystmæssigt ser ikke specielt stor ud men ligger i en 75e..

Anmeld

23. juli 2010

Svei

Perl skriver:

Ej du har da en ok str. har du ikke? syntes jeg bare at huske.. jeg er bare høj så jeg passer sammen brystmæssigt ser ikke specielt stor ud men ligger i en 75e..

Ikke i forhold til hvad de var...jeg er en 75E/F, så de er jo egentlig ikke små, men heller ikke store, synes jeg...jeg er 165cm...men synes bare de blev så små efter jeg tabte mig og i forhold til hvor bred jeg er.

Ved du hvor meget du måler rundt om brystet, jeg er nemlig ret sikker på det er min brede ryg der gør det...

Anmeld

23. juli 2010

Lillefe

Eva. skriver:

Ikke i forhold til hvad de var...jeg er en 75E/F, så de er jo egentlig ikke små, men heller ikke store, synes jeg...jeg er 165cm...men synes bare de blev så små efter jeg tabte mig og i forhold til hvor bred jeg er.

Ved du hvor meget du måler rundt om brystet, jeg er nemlig ret sikker på det er min brede ryg der gør det...

Hvis jeg måler mig rundt om brystet så mener jeg det er ca. 100 cm

Anmeld

23. juli 2010

Malthesmoar

Enig enig enig

Har helt samme "problem"

Har fede lår og smal talje...hjælp, sgu ik nemt

Har fundet den perfekte kjole på Trendsales:

http://www.trendsales.dk/annoncer/helle-annemann-nyhed-sommer-romantisk-kjole/17571129?forum=100&us=0

SÅ skøn, har købt den i div farver

Også denne:

http://www.trendsales.dk/annoncer/maxidress-portofrit-sort-boheme-maxikjole-smlxl/17896456?forum=100&us=0

Skal bruges til et bryllup her i August, med div flotte smykker til..Den er SÅ rar at have på

Pøj pøj med ALLE os uden for normalen

God weekend

Anmeld

23. juli 2010

Lullaby

Jeg har også enorme bryster, korte ben, lille talje men enorm hoftemål. Den ene gang målte vi at der var 30 cm forskel på talje og hoftemål. Så er det pænt svært at finde noget der passer. Det ender med jeg køber bukser der passer på hoften, bruger bælte til livet og så klipper af forneden. Latterligt

Anmeld

23. juli 2010

SpunkenJo

Jeg har samme problem... ØV

Jeg er åbenbart bare ikke velpropotioneret som en "hel størrelse"

Min løsning har ofte været toppe/bluser/skjorter/overdele med bindebån i enten talje eller under barmen.
- Så kan man indstille blusen i rette størrelse i taljen, uanset hvor brede skuldre man skulle rende rundt med!

Knus Jo
- som ikke ejer en eneste jakke, der ikke er sprukket indvendig i foret!!!!! Damn you, brede skuldre!!!!

Anmeld

23. juli 2010

Enayia

Eva. skriver:

som ikke lever op til de perfekte mål når der skal købes tøj...jeg er ved at blive vanvittig af ikke at kunne købe en kjole, skjorte eller andet med talje, bryst og hoftemål...jeg er ikke samme mål hele vejen igennem og er sgu træt af, hvis det passer i den ene ende gør det ikke i den anden...så alt mit tøj(trøjer, kjoler, tunika) er enten bare løst eller i strækstof...

Andre der også har det problem og evt nogen der kender hjemmesider med tøj for kvinder som ikke har de perfekte mål..

Det er ikke fordi du ikke har "perfekte" mål, for du er sgu en flot pige! Tror mere det er tøjet der har nogle underlige mål, vi er jo alle forskellige

Jeg finder sjældent noget der sidder ordenligt, men nu er min mås også en del bredere end din

Men nej du er bestemt ikke den eneste!

Anmeld

23. juli 2010

Svei

Perl skriver:

Hvis jeg måler mig rundt om brystet så mener jeg det er ca. 100 cm

Ok.. men så er det måske meget normalt...

Anmeld

23. juli 2010

Svei

Lullaby skriver:

Jeg har også enorme bryster, korte ben, lille talje men enorm hoftemål. Den ene gang målte vi at der var 30 cm forskel på talje og hoftemål. Så er det pænt svært at finde noget der passer. Det ender med jeg køber bukser der passer på hoften, bruger bælte til livet og så klipper af forneden. Latterligt

Præcis..jeg har også 30cm forskel....er svært med kjoler, men bukser der er de lavtaljede ret gode, synes jeg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.