Åhhh jeg er så bange, NF i morgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

VIPpigen

Enayia skriver:

Nå ja, i skal da ikke snydes for et billede

Tror den lille har arvet sin mors lidt mere spidse næse hehe

Så blev terminen også rykket til d. 4 Februar

Det fine luksushotel... Hvor er det godt at høre alt er iorden, så har du kun små 28 uger tilbage til termin... Tillykke med det lille liv i maven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Diana...

Ej det var dejligt at høre  Og der ligger den godt og trygt der inde  

Knus Diana 

Anmeld

23. juli 2010

Rillo

Sikke en dejlig update

Anmeld

23. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
Enayia skriver:

Åhhh altså, jeg de jeg elsker jer sgu, hver og en! Hvis jeg havde lange lange arme havde jeg skisme givet jer en kæmpe krammer!

Det er så vidunderligt med alt den gode opbakning, det er GULD værd! Tak for det!

Jeg var ved at skide i bukserne af skræk, heldigvis kender dem på Herning sygehus vores historie, og det FØRSTE hun viser er at hjertet slår! Lille og fint! Jeg smilede helt op til ørene ! Var også ved at hyle af glæde og lettelse

Dog havde lægen glemt at sende blodprøverne, så skulle lige have taget en ny, så nu kan jeg vente vente 1-2 uger på det Æv.

Men den lille så fin ud og var ufattelig doven! Muligvis har den mit sovehjerte, nej vel, host host.

En lille sjov ting. Da vi havde vadet hele vejen op af de dumme trapper fik vi lige af vide afdelingen var flyttet . Tror jeg lignede en hoppe i løbetid sådan som jeg prustede og stønnede. Så kom der heldigvis en rar sygeplejeske der viste os på rette ved mod den modsatte ende haha

Nu glæder jeg mig bare til at slappe lidt af herinde og så tror jeg lige jeg skal have en lille dukkert i poolen, efterfulgt af en god nats søvn, efter kun 2 timer i nat!!

Knus en MEGET lettet Anne Mette

Hvor dejligt  Håber du får lidt søvn i nat.

Anmeld

23. juli 2010

Dansker I Holland

Enayia skriver:

Nå ja, i skal da ikke snydes for et billede

Tror den lille har arvet sin mors lidt mere spidse næse hehe

Så blev terminen også rykket til d. 4 Februar

Åhhh altså hvor fint Tillykke med at baby er ok Smiler... Der er nok noget om det der med den spidse næse hihi... Ej pjat søde, jeg kender dig ikke, men jeg håber du kan tage lidt positiv drilleri

Mange knus og tanker fra Sussie 23+4

Anmeld

24. juli 2010

Enayia

NR3ønskebarn skriver:

Åhhh altså hvor fint Tillykke med at baby er ok Smiler... Der er nok noget om det der med den spidse næse hihi... Ej pjat søde, jeg kender dig ikke, men jeg håber du kan tage lidt positiv drilleri

Mange knus og tanker fra Sussie 23+4

Hihi tak Jo jeg kan Sagtens tage noget gas

Anmeld

24. juli 2010

Enayia

Wow, tusind tak for jeres dejlige hilsner, Jo har sovet som en sten! Men lur mig lige om ikke jeg kan sove snart igen

Anmeld

24. juli 2010

Chamomile

Jeg håber at baby har det godt, kram

Anmeld

24. juli 2010

Enayia

Chamomile skriver:

Jeg håber at baby har det godt, kram

Tusind tak, det tror jeg den har

Krammer

Anmeld

24. juli 2010

Low

Hvordan gik din scanning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.