Åhhh altså, jeg de jeg elsker jer sgu, hver og en! Hvis jeg havde lange lange arme havde jeg skisme givet jer en kæmpe krammer!
Det er så vidunderligt med alt den gode opbakning, det er GULD værd! Tak for det!

Jeg var ved at skide i bukserne af skræk, heldigvis kender dem på Herning sygehus vores historie, og det FØRSTE hun viser er at hjertet slår! Lille og fint! Jeg smilede helt op til ørene ! Var også ved at hyle af glæde og lettelse

Dog havde lægen glemt at sende blodprøverne, så skulle lige have taget en ny, så nu kan jeg vente vente 1-2 uger på det Æv.
Men den lille så fin ud og var ufattelig doven! Muligvis har den mit sovehjerte, nej vel, host host.
En lille sjov ting. Da vi havde vadet hele vejen op af de dumme trapper fik vi lige af vide afdelingen var flyttet . Tror jeg lignede en hoppe i løbetid sådan som jeg prustede og stønnede. Så kom der heldigvis en rar sygeplejeske der viste os på rette ved mod den modsatte ende haha 
Nu glæder jeg mig bare til at slappe lidt af herinde og så tror jeg lige jeg skal have en lille dukkert i poolen, efterfulgt af en god nats søvn, efter kun 2 timer i nat!!
Knus en MEGET lettet Anne Mette
Anmeld