Åhhh jeg er så bange, NF i morgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.397 visninger
30 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

Enayia

Åhhh, jeg kan overhovedet ikke sove af nervøsitet/spænding, men nok mest angst!

Ja i morgen kl 9 skal vi til NF scanning.

Jeg er bare så bange for at igen skulle få beskeden med hjertet ikke slår, at baby ikke er rask og skal fjernes og alt mulig andet dårligdom!

Bare tanken om igen skal sige farvel til et lille liv virker mig fuldstændig meningsløst!

Jeg håber bare af hele mit hjerte at alt er i den skønneste orden at at vi denne gang får lov til at få et levende barn!

Vil bare så gerne være mor, og ikke ud og købe kiste og blomster og alt der der ræs

Orker bare slet ikke at skulle igennem noget dårligt. Savner jo stadigvæk lille Nicklas hver dag og savnet kan jeg slet ikke beskrive med ord!

Knus fra en lidt trist og spændt

Enayia!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Hej søde

Kan godt forstå du er nervøs. Det ville jeg også være. Men jeg er sikker på at når jeg kommer hjem fra arbejde, har du skrevet et indlæg med billerder fra scanningen

Har du ringet efter det vi snakkede om?

Anmeld

23. juli 2010

Rillo

Rigtig meget held og lykke!

Forstår rigtig godt din bekymring!

fingre for alt er i den skøneste orden!

Anmeld

23. juli 2010

Mathilde

Alt skal nok være iorden jeg kan sagtens forstå at du er bange! Men det skal nok gå....

Nu er det jo lige om lidt du skal afsted... Held og lykke

Knus

Anmeld

23. juli 2010

oo

søde ven! selvfølgelig er du nervøs!! men jeg er helt overbevist om, at I om ca en halv time får besked om, at I har en sund og rask og meget livlig baby i vente

med jeres historie tror jeg simpelthen ikke det er muligt ikke at være ved at dø af angst ved scanningerne. det oplevede vi selv hver evig eneste gang, selv til MD'en var jeg overbevist om, at baby pludselig var forsvundet (for det var det jeg havde oplevet ved 1. graviditet).

jeg glæder mig til at høre opdatering senere og sige helt rigtigt og meget officielt TILLYKKE

Anmeld

23. juli 2010

Diana...

Åhh søde dig. Jeg kan godt forstå du er nervøs. Håber og  for alt er i den skønneste orden 

Alverdens tanker og kram til dig 

Anmeld

23. juli 2010

Silvermist1

Jeg viser også fuld forståelse for at du er bekymret, men det skal nok gå godt. Jeg glæder mig til at læse en dejlig positiv opdatering fra scanningen og evt. at se et par billeder af det lille pus

Håber at du får en fantastisk oplevelse. Rigtig mange varme tanker

Anmeld

23. juli 2010

lisbethita

Enayia skriver:

Åhhh, jeg kan overhovedet ikke sove af nervøsitet/spænding, men nok mest angst!

Ja i morgen kl 9 skal vi til NF scanning.

Jeg er bare så bange for at igen skulle få beskeden med hjertet ikke slår, at baby ikke er rask og skal fjernes og alt mulig andet dårligdom!

Bare tanken om igen skal sige farvel til et lille liv virker mig fuldstændig meningsløst!

Jeg håber bare af hele mit hjerte at alt er i den skønneste orden at at vi denne gang får lov til at få et levende barn!

Vil bare så gerne være mor, og ikke ud og købe kiste og blomster og alt der der ræs

Orker bare slet ikke at skulle igennem noget dårligt. Savner jo stadigvæk lille Nicklas hver dag og savnet kan jeg slet ikke beskrive med ord!

Knus fra en lidt trist og spændt

Enayia!

Hej ;-)

Jeg kender ikke din historie, men kan godt læse det ud af det du skriver og  blev meget rørt af det. Kan godt forstå du er nervøs, men du får vished i morgen. Alt det her bekymring er blot starten på at blive mor.... for fra den dag man bliver gravid og sikkert resten af ens liv vil man konstant være bekymret - først om at babyen kommer rask ud og siden hen i skole, som teenager...osv.

JEG KRYDSER MINE FINGRE FOR DIG OG HÅBER DEN LILLE HAR DET GODT.

STORT KRAM

Anmeld

23. juli 2010

lululupo

Uhhh kan godt forstå du er nervøs, men er sikker på alt er som det skal være!!!

Anmeld

23. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kan godt forstå du er nervøs og bange. Synes vi skal satse på, at det hele går rigtig fint. Stort Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.