Nyborg/Odense området :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Manakauapo

Så er jeg med igen... hehe

Jeg undskylder, og bruger begrundelse "børnemishandling". Også i de moderne dage kaldes "skole"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Trine89

Fines mor skriver:

Tine er en dejlig pige, og man kan slet ikke mærke hun er 15 år ;-) Så hun får mine anbefalinger med, og jo jeg er også med på kageholdet *GGG*

DU må gerne komme til kage leg sammen med Tine hos mig d. 30 okt. Jeg bor ca. 25 min fra Nyborg v. Ringe.

hehe det er jo også derfor hun ikke er afvist.. hun skal jo have en chance hehe. alder plejer jo ikke at have nogen betydning..

kan man have det sjovt sammen er alderen jo underordnet.. 

og jeg skal da lige se om der er nogen aftale i kalenderen ellers vil jeg da rigtig gerne med til kagedag.. kunne da være hyggeligt

Anmeld

4. oktober 2010

Trine89

Kageteenageren skriver:

Så er jeg med igen... hehe

Jeg undskylder, og bruger begrundelse "børnemishandling". Også i de moderne dage kaldes "skole"

haha godt ord igen  

jah jeg er da glad for at jeg er færdig med folkeskolen.. hehe.. tror heller ikke jeg ville kunne få lige så flot et afbevis som jeg fik dengang, hehe. der er jo kommet noget med biologi og geografi til eksamen også og det vil jeg da helt klart dumpe i ´.. haha

Anmeld

21. oktober 2010

creative

moske kan jeg bruges er selv flytte til Nyborg for 3 år siden bor centralt lige ved rådhuset sammen med min kærste og min datter gaia på 6 måneder jeg er 28 hvis det har nongen betydning. efter jeg har fået min datte er det ikke så meget jeg kommer her ind men du kan skrive til mig på creative.skov@hotmail.com hvis vi skal tage en tur på cafe en af dagne så kan vi jo se om vi siger hinanden nået 

v.h. Mette

Anmeld

21. oktober 2010

KarinaIda

Trine89 skriver:

Hej Allesammen  

Jeg er en pige på 20 (21) til september som lige er flyttet til Nyborg, hvor jeg er flyttet ind hos min kæreste som er 23 år (24 år til november). Er flyttet hertil fordi jeg skal starte elevplads op her til August som Multimedie Integrator, og jah så kunne jeg også komme til at bo sammen med kæresten vi har ikke nogen børn (endnu) kommer jo nok med tiden  

Men jeg har boet her i 1½ måned, og derfor kender jeg ikke så mange hernede.. SÅ derfor kunne det jo være dejligt hvis der var nogle dejlig piger/kvinder som man måske kunne få et fantaktisk venskab med  

Jeg er en sød og frisk pige, som efter et større kamp har fået et nyt pust til livet og jah er jo startet lidt på en frisk efter jeg er rykket fra det nordjyske Elsker hygge med veninderne, (men mangler lidt nogen her på fyn) shoppe, cafehygge, og jah bare generelt bare tøsehygge 

men er der nogen der ude så skriv skriv så bliver jeg glad

Hej...

Jeg er 23(24 til dec), kommer oprindeligt fra Nyborg, men bor nu selv i ørbæk med min lille familie... Vi venter barn nummer 2 til maj 11...

Så hvis det kan bruges, så siger du bare til

Anmeld

21. oktober 2010

Trine89

KarinaIda skriver:

Hej...

Jeg er 23(24 til dec), kommer oprindeligt fra Nyborg, men bor nu selv i ørbæk med min lille familie... Vi venter barn nummer 2 til maj 11...

Så hvis det kan bruges, så siger du bare til

Jamen jeg er åben  

Man kan jo altid lige finde ud af om man siger hinanden noget jo  

Anmeld

21. oktober 2010

KarinaIda

Trine89 skriver:

Jamen jeg er åben  

Man kan jo altid lige finde ud af om man siger hinanden noget jo  

jamen det jo det.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.