Nyborg/Odense området :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

Trine89

Malene&Frederikke skriver:

Hehe - kun lige? Har da altid haft det indtryk af dig, at du var super skarp til tingene  Hvad har du så lavet indtil nu?

Joo - er du tosset  Var så tæt på ikke at gå ind til den sidste eksamen, min stemme knækkede, tårer i øjnene, dødnervøs og fattede ikke at når jeg var færdig så skulle jeg have hue på - den hue jeg har ventet på i 2 ÅR  Da jeg var færdig måtte jeg lige græde lidt, total lettelse og glæde over at være færdig med handelskole og alle de fag man bare vil have overstået så man kan komme igang med sin drømmeuddannelse

jeg  havde en mindre psykisk nedtur på det sidste halve år på hhx så det var en sej kamp. og det gik lidt ud over karakterne, men hva jeg fik min hue og jeg vant.  

Jamen jeg startede på Serviceøkonom uddannelsen i Randers men stoppede i februar fordi jeg ikke rigtig kunne få det til at fungere for mig og så var det vist heller ikke helt det jeg ville.. så har jeg gået hjemme siden og har være i selvbetalt praktik juni og er det og så denne mdr. i den virksomhed hvor jeg skal starte som elev her til august.  

Det lyder også til at det var været en sej kamp du har været igennem for at få din Hue men hvor er det fedt at du nu kan komme vidre og komme igang med det man virkelig gerne vil  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

M&F&C

Trine89 skriver:

jeg  havde en mindre psykisk nedtur på det sidste halve år på hhx så det var en sej kamp. og det gik lidt ud over karakterne, men hva jeg fik min hue og jeg vant.  

Jamen jeg startede på Serviceøkonom uddannelsen i Randers men stoppede i februar fordi jeg ikke rigtig kunne få det til at fungere for mig og så var det vist heller ikke helt det jeg ville.. så har jeg gået hjemme siden og har være i selvbetalt praktik juni og er det og så denne mdr. i den virksomhed hvor jeg skal starte som elev her til august.  

Det lyder også til at det var været en sej kamp du har været igennem for at få din Hue men hvor er det fedt at du nu kan komme vidre og komme igang med det man virkelig gerne vil  

Du er sej - hatten af - eller på, om du vil   Håber du er ovenpå med alting igen så .....  De små sejre er ligeså vigtige som de store !

Det lyder også som om, du lige har haft svært ved at finde den rette hylde .... håber det er den du har fundet nu så  Det giver lidt mere ro i sindet, når man føler, at man er havnet det rigtige sted!

Var der egentlig ikke mange der startede på den uddannelse i Randers, eller var der bare meget snak om det?

Ja - sådan op og ned ....nogen perioder har været bedre end andre  En lille måned før eksamenstid, fandt jeg mig en super dejlig kæreste, og det gav lige energien til at sparke røv til de sidste par måneder  Min datter er derudover et nemt barn, så vi har haft en god dagsrytme også. Og så er det jo bare alletiders med dem som har bakket mig 100 procent op. Mor og far der har givet aftensmad, når energien har lagt på skole og Frederikke og sådan

Anmeld

22. juli 2010

Trine89

Du er sej - hatten af - eller på, om du vil   Håber du er ovenpå med alting igen så .....  De små sejre er ligeså vigtige som de store !

Det lyder også som om, du lige har haft svært ved at finde den rette hylde .... håber det er den du har fundet nu så  Det giver lidt mere ro i sindet, når man føler, at man er havnet det rigtige sted!

Var der egentlig ikke mange der startede på den uddannelse i Randers, eller var der bare meget snak om det?

Ja - sådan op og ned ....nogen perioder har været bedre end andre  En lille måned før eksamenstid, fandt jeg mig en super dejlig kæreste, og det gav lige energien til at sparke røv til de sidste par måneder  Min datter er derudover et nemt barn, så vi har haft en god dagsrytme også. Og så er det jo bare alletiders med dem som har bakket mig 100 procent op. Mor og far der har givet aftensmad, når energien har lagt på skole og Frederikke og sådan

Mange tak for det.. OG kan da også kun tage hatten af for dig  

Jo der var okey mange der startede der. I den klasse jeg kom i var vi 32 til at starte med hehe.. men det tal faldt også hurtigt da vi startede på 2 år tror jeg vi var lige omkring de 20 

men jo jeg tror jeg er på den rette hylde nu.. syntes hvertfald at livet kører som det skal nu hehe. mangler dog lige nogle flere bekendt skaber her på fyn da mine veninder befinder sig henholds vis i Hobro, Aabenraa og i københavn (eller det er hvertfald der over ad hihi.. kan ikke helt huske hva by det egentlig her, men det er jo lidt københavn det hele) 

Men hvor det dejligt at høre at det også køre for dig.. hva er det så for en uddannelse du vi igang med?? 

Anmeld

23. juli 2010

M&F&C

Trine89 skriver:

Mange tak for det.. OG kan da også kun tage hatten af for dig  

Jo der var okey mange der startede der. I den klasse jeg kom i var vi 32 til at starte med hehe.. men det tal faldt også hurtigt da vi startede på 2 år tror jeg vi var lige omkring de 20 

men jo jeg tror jeg er på den rette hylde nu.. syntes hvertfald at livet kører som det skal nu hehe. mangler dog lige nogle flere bekendt skaber her på fyn da mine veninder befinder sig henholds vis i Hobro, Aabenraa og i københavn (eller det er hvertfald der over ad hihi.. kan ikke helt huske hva by det egentlig her, men det er jo lidt københavn det hele) 

Men hvor det dejligt at høre at det også køre for dig.. hva er det så for en uddannelse du vi igang med?? 

Tak  Jamen så er det jo super det hele, ved dig også

Vil rigtig gerne læse jura - så håber rigtig meget på at komme ind. Det er næsten ikke til at holde ud, at vente på svar

Anmeld

23. juli 2010

Trine89

Tak  Jamen så er det jo super det hele, ved dig også

Vil rigtig gerne læse jura - så håber rigtig meget på at komme ind. Det er næsten ikke til at holde ud, at vente på svar

Årrrh det Lyder da også spændende  

Krydser alt hva jeg kan for at du kommer ind

Anmeld

23. juli 2010

M&F&C

Trine89 skriver:

Årrrh det Lyder da også spændende  

Krydser alt hva jeg kan for at du kommer ind

Tak tak  GOD weekend til dig, og din kæreste

Anmeld

23. juli 2010

Trine89

Tak tak  GOD weekend til dig, og din kæreste

Mange tak og lige måde da

Anmeld

24. juli 2010

mor til lille emma

Hej

Jeg bor i Munkebo er 27 og bor med min kæreste 25.. Jeg snakker ikke rigtig med nogen fra området, da jeg selv er tilflytter Hvis du har lyst kan du skrive privat til mig.. Kunne da være hyggeligt..

Anmeld

4. oktober 2010

Trine89

jeg fik sår'n en lyst til lige at oppe denne engang, dam jeg stadig meget gerne vil finde nogle veninder i området.. 

er der mon en derude der vil være venner med mig?? 

Anmeld

4. oktober 2010

Manakauapo

Trine89 skriver:

Hej Allesammen  

Jeg er en pige på 20 (21) til september som lige er flyttet til Nyborg, hvor jeg er flyttet ind hos min kæreste som er 23 år (24 år til november). Er flyttet hertil fordi jeg skal starte elevplads op her til August som Multimedie Integrator, og jah så kunne jeg også komme til at bo sammen med kæresten vi har ikke nogen børn (endnu) kommer jo nok med tiden  

Men jeg har boet her i 1½ måned, og derfor kender jeg ikke så mange hernede.. SÅ derfor kunne det jo være dejligt hvis der var nogle dejlig piger/kvinder som man måske kunne få et fantaktisk venskab med  

Jeg er en sød og frisk pige, som efter et større kamp har fået et nyt pust til livet og jah er jo startet lidt på en frisk efter jeg er rykket fra det nordjyske Elsker hygge med veninderne, (men mangler lidt nogen her på fyn) shoppe, cafehygge, og jah bare generelt bare tøsehygge 

men er der nogen der ude så skriv skriv så bliver jeg glad

Altså... Jeg er med på lidt af hvert...

Men ved ikke hvor meget du er obs på alder? Er 15, og har ingen børn... Er her kun pga. kageklubben ( )

Og jeg bor i Nyborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.