Trine89 skriver:
jeg havde en mindre psykisk nedtur på det sidste halve år på hhx så det var en sej kamp. og det gik lidt ud over karakterne, men hva jeg fik min hue og jeg vant.
Jamen jeg startede på Serviceøkonom uddannelsen i Randers men stoppede i februar fordi jeg ikke rigtig kunne få det til at fungere for mig og så var det vist heller ikke helt det jeg ville.. så har jeg gået hjemme siden og har være i selvbetalt praktik juni og er det og så denne mdr. i den virksomhed hvor jeg skal starte som elev her til august.
Det lyder også til at det var været en sej kamp du har været igennem for at få din Hue
men hvor er det fedt at du nu kan komme vidre og komme igang med det man virkelig gerne vil
Du er sej - hatten af - eller på, om du vil
Håber du er ovenpå med alting igen så .....
De små sejre er ligeså vigtige som de store !
Det lyder også som om, du lige har haft svært ved at finde den rette hylde .... håber det er den du har fundet nu så
Det giver lidt mere ro i sindet, når man føler, at man er havnet det rigtige sted!
Var der egentlig ikke mange der startede på den uddannelse i Randers, eller var der bare meget snak om det?
Ja - sådan op og ned ....nogen perioder har været bedre end andre
En lille måned før eksamenstid, fandt jeg mig en super dejlig kæreste, og det gav lige energien til at sparke røv til de sidste par måneder
Min datter er derudover et nemt barn, så vi har haft en god dagsrytme også. Og så er det jo bare alletiders med dem som har bakket mig 100 procent op. Mor og far der har givet aftensmad, når energien har lagt på skole og Frederikke og sådan 
Anmeld