Nyborg/Odense området :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.776 visninger
36 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

Trine89

Hej Allesammen  

Jeg er en pige på 20 (21) til september som lige er flyttet til Nyborg, hvor jeg er flyttet ind hos min kæreste som er 23 år (24 år til november). Er flyttet hertil fordi jeg skal starte elevplads op her til August som Multimedie Integrator, og jah så kunne jeg også komme til at bo sammen med kæresten vi har ikke nogen børn (endnu) kommer jo nok med tiden  

Men jeg har boet her i 1½ måned, og derfor kender jeg ikke så mange hernede.. SÅ derfor kunne det jo være dejligt hvis der var nogle dejlig piger/kvinder som man måske kunne få et fantaktisk venskab med  

Jeg er en sød og frisk pige, som efter et større kamp har fået et nyt pust til livet og jah er jo startet lidt på en frisk efter jeg er rykket fra det nordjyske Elsker hygge med veninderne, (men mangler lidt nogen her på fyn) shoppe, cafehygge, og jah bare generelt bare tøsehygge 

men er der nogen der ude så skriv skriv så bliver jeg glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

loppen82

Hej.

Jeg er fra Odense... Ka det bruges? 

Anmeld

22. juli 2010

Trine89

Selvfølgelig  
Venner kan jo altid bruges 

Anmeld

22. juli 2010

M&F&C

Trine89 skriver:

Hej Allesammen  

Jeg er en pige på 20 (21) til september som lige er flyttet til Nyborg, hvor jeg er flyttet ind hos min kæreste som er 23 år (24 år til november). Er flyttet hertil fordi jeg skal starte elevplads op her til August som Multimedie Integrator, og jah så kunne jeg også komme til at bo sammen med kæresten vi har ikke nogen børn (endnu) kommer jo nok med tiden  

Men jeg har boet her i 1½ måned, og derfor kender jeg ikke så mange hernede.. SÅ derfor kunne det jo være dejligt hvis der var nogle dejlig piger/kvinder som man måske kunne få et fantaktisk venskab med  

Jeg er en sød og frisk pige, som efter et større kamp har fået et nyt pust til livet og jah er jo startet lidt på en frisk efter jeg er rykket fra det nordjyske Elsker hygge med veninderne, (men mangler lidt nogen her på fyn) shoppe, cafehygge, og jah bare generelt bare tøsehygge 

men er der nogen der ude så skriv skriv så bliver jeg glad

Det er godt nok ikke så relevant - men har du gået på handelsskolen i Hobro?  Fra 2005-08?

Har nemlig selv gået der - og synes jeg har set dig før, i den forbindelse  Kan dog ik lige bidrage med café ture og tøsehygge, da jeg selv stadig bor i Nordjylland

Anmeld

22. juli 2010

loppen82

Jeg er dog 27 og har 3 børn. De 2 kun hver 2 weekend.

Anmeld

22. juli 2010

Trine89

Malene&Frederikke skriver:

Det er godt nok ikke så relevant - men har du gået på handelsskolen i Hobro?  Fra 2005-08?

Har nemlig selv gået der - og synes jeg har set dig før, i den forbindelse  Kan dog ik lige bidrage med café ture og tøsehygge, da jeg selv stadig bor i Nordjylland

Jo det har jeg nemlig hihi.. 

Anmeld

22. juli 2010

Trine89

loppen82 skriver:

Jeg er dog 27 og har 3 børn. De 2 kun hver 2 weekend.

Alderen burden vel ikke spille en rolle  

hvis man kan have det hyggelig sammen

Anmeld

22. juli 2010

M&F&C

Trine89 skriver:

Jo det har jeg nemlig hihi.. 

Vi sad vist i elevråd sammen, i en kort periode så?  Gik i C-klassen....men nåede aldrig at blive student med jer, da jeg blev så syg og dårlig - det var så en uventet graviditet  Så blev først student her i Juni i år og har en datter på 2, lige om lidt

Anmeld

22. juli 2010

Trine89

Malene&Frederikke skriver:

Vi sad vist i elevråd sammen, i en kort periode så?  Gik i C-klassen....men nåede aldrig at blive student med jer, da jeg blev så syg og dårlig - det var så en uventet graviditet  Så blev først student her i Juni i år og har en datter på 2, lige om lidt

Hvor dejligt  

Jamen det skal da nok passe på mit 3 år var jeg jo elevrådsformand også.. men jah det lykkedes mig (men også kun lige) at bestå så jeg kunne få min hue  

Men tillykke med at du også har fået det gjort færdigt, var det ikke en lettelse??  

Anmeld

22. juli 2010

M&F&C

Trine89 skriver:

Hvor dejligt  

Jamen det skal da nok passe på mit 3 år var jeg jo elevrådsformand også.. men jah det lykkedes mig (men også kun lige) at bestå så jeg kunne få min hue  

Men tillykke med at du også har fået det gjort færdigt, var det ikke en lettelse??  

Hehe - kun lige? Har da altid haft det indtryk af dig, at du var super skarp til tingene  Hvad har du så lavet indtil nu?

Joo - er du tosset  Var så tæt på ikke at gå ind til den sidste eksamen, min stemme knækkede, tårer i øjnene, dødnervøs og fattede ikke at når jeg var færdig så skulle jeg have hue på - den hue jeg har ventet på i 2 ÅR  Da jeg var færdig måtte jeg lige græde lidt, total lettelse og glæde over at være færdig med handelskole og alle de fag man bare vil have overstået så man kan komme igang med sin drømmeuddannelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.