Jeg bliver lige nød til at dele det her med jer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2008

Mimic

er i sikre på at hun i det hele taget har børn...?? og ikke som hende der netop er stoppet i min klasse... hun havde iflg. hende selv 4 børn, men der er aldrig nogen der har set hende med børnene og hvis du spurgte om deres alder og så videre skulle hun virkelig tænke over svarene og ofte fik man to forskellige svar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2008

H+S Skjolgborg.

hejsa tro lige hun overdriver nået.har aldrig hørt et barn/baby går når de er 5 mdr..kravle ja men 5 mdr nejjj må hun længer ud med..og kravle nej de kravler sku ikke som to mdr de løfter sig og kan skubbe sig mini frem.Jeg tro heller ikke på hende jeg tro heller ikke jeg have holdt min mund lukke....
Mvh henriette

Anmeld

31. januar 2008

Tullebobs

:D:D:D Hun får da topkarakter for underholdningsværdien, man må jo grine, men osse være noget bekymret på hendes vegne, da hun tydeligvis har problemer. Det må man simplethen have, når man lyver i sådan en grad, at det er klart for alle andre, at det er løgn, men hun tror måske selv på det, stakkels hende:'( Kendte en pige en gang der havde lignende problemer, det gik bare på heste, for det var vores store interesse dengang.Hendes hest havde sprunget 3:-o meter, og det kostede 40.000 kr om måneden at have den opstalet :):) Kram fra st, som allerhøjest stikker en hvid- løgn som fx, at når Is-bilen ringer, er det fordi, der er udsolgt8D

Anmeld

31. januar 2008

SaNiNa

[citat]:D:D:D Hun får da topkarakter for underholdningsværdien, man må jo grine, men osse være noget bekymret på hendes vegne, da hun tydeligvis har problemer. Det må man simplethen have, når man lyver i sådan en grad, at det er klart for alle andre, at det er løgn, men hun tror måske selv på det, stakkels hende:'( Kendte en pige en gang der havde lignende problemer, det gik bare på heste, for det var vores store interesse dengang.Hendes hest havde sprunget 3:-o meter, og det kostede 40.000 kr om måneden at have den opstalet :):) Kram fra st, som allerhøjest stikker en hvid- løgn som fx, at når Is-bilen ringer, er det fordi, der er udsolgt8D[/citat] vau 3 m det var højt og 40.000kr om måneden der vil jeg ikke have opstalet mine heste så vi må da håbe det så var incl alt... Ja der er jo nogle som lever på en løgn det er så ærgeligt at de ikke får hjælp det må da være underligt. kan selv godt stikke en hvidløgn men så er det som regl at der ikke er noget kål i maden eller blad selleri. kæresten siger han ikke kan lide det men spiser det når han ikke kan se det er i :P

Anmeld

31. januar 2008

Tullebobs

Ja hvad sker der lige med mænd og bladselleri? :)):))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.