Jeg bliver lige nød til at dele det her med jer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.041 visninger
24 svar
0 synes godt om
30. januar 2008

Heidi.

:))

Jeg er jo lige startet på ny uddannelse, og på mit hold er der en pige som er lidt underlig..

I dag sad vi så og snakkede om vores børn, og om hvornår de begyndte at gå osv...

Og det var rimlig ens for os alle af de var begyndt med kravleriet omkring de 6-8 måneder- og de var bagyndt at gå omkring 1 år sådan pluds/minus...

Så siger hende her at Det vat godt nok lang tid de var om det, for hendes datter var startet med at kravle da hun var 2 måneder- og hun gik da hun var 5(?)(?)(?)
???!!???!!

Sikke noget P.. at lukke ud... jeg skulle virkelig bide mig selv i tungen for ikke at brøle ud i lokalet at hun var fuld af løgn... Men indeni var og er jeg stadig flad af grin...

Knus Heidi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2008

Honningblomst

Der kan man bare se...og jeg som troede mine børn var hurtige...spændende;)
Hvilken uddannelse er du startet på??
knus...

Anmeld

30. januar 2008

Heidi.

Hej Eva..

Jeg tror hun er lyst løgner, nu går jeg ikke i klasse med hende da hun er på et forlænget forløb.. Men hun har sagt nogle ting der er meget mystiske..

Jeg er i gang med SSH uddannelsen..

Knus Heidi

Anmeld

30. januar 2008

Honningblomst

Var også skrevet MEGET ironisk..;)
Stakkels pige, hun må da virkelig mangle opmærksomhed...
Er du glad for din uddannelse..*S*

Anmeld

30. januar 2008

Heidi.

Altså nu er jeg jo lige startet.. Men det virker som en rigtig god uddannelse.. Der er mange lektier..
I morgen skal i intropraktik i en uge så det bliver spændende..

Anmeld

30. januar 2008

SaNiNa

Altså nu er jeg jo lige startet.. Men det virker som en rigtig god uddannelse.. Der er mange lektier..
I morgen skal i intropraktik i en uge så det bliver spændende..

hej heidi hvis det er som da jeg tog uddannelse for snart 2 år siden behøves du ikke læse for lærerne læse det som står i bøgerne jeg læse kun til sundhedsfag og fik mellem 9-11 i alle fag.
Men der er jo osse rigtig stor forskel på skolerne.

Men tilbage til din historie, det lyder godt nok mystisk har aldrig hørt om et barn der kravlede som 2 måneder det skulle da have være i en rekor bog. hun må have en livlig fantasi

Sanne

Anmeld

30. januar 2008

Honningblomst

Lyder godt..*S*
Og så er det altid så spændende i starten...man er helt høj og lidt småforelsket på en eller anden mærkelig måde, eller sådan havde jeg det i hvert fald da jeg startede for 5 mdr. siden...min søster starter fredag og jeg er VILDT misundelig på hende..;)

Anmeld

30. januar 2008

Heidi.

Hej Eva...
Jeg håber da det bliver ved med at være lige spændende...:)Men mon ikke??

Hej Sanne..
Ja jeg tror hun har en meget meget livlig fantasi...

Knus Heidi

Anmeld

30. januar 2008

gda

Det var tidlig. Josephine var 6 måneder da hun kravlede og 8 da hun begyndte at gå.

Anmeld

30. januar 2008

Heidi.

Ja den hopper jeg bedre på:))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.