Hej Heidi-Mus ;)
Ja jeg kan godt huske, da jeg startede på ssh udd. Sikke dog så mange forskellige slags mennesker. Der var dog også nogle, som kun tog den pga lønnen på udd, var/er større end en su :@
Men ang lektier, kan jeg kun sige, at det er meget forskelligt, om man har mange lektier for. I min klasse havde vi næsten aldrig lektier for, men i min parael klasse knoklede de virkelig.
Jeg synes dog, at det var ret meget, som var logisk i alle de ting vi skulle lave. Lærte rigtig meget også. Men jeg fik en anden måde at tænke på via den udd.
Men der var da også en del, som synes denne udd var svær.
Så på det område er det vidt forskelligt, hvordan folk tager det.
Jeg er/var lidt en stræber. Jeg har i folkeskolen og handelsskolen bare sovet til det hele, så det var et bevis for mig selv, hvor meget jeg kunne. Jeg gav den hele armen og fik virkelig gode karaktere. Både som standpunktskaraktere og til eksamen. Dybt tilfreds...
Jeg læser til ssa nu og har samme udgangspunkt som på ssh - Jeg skal have de allerbedste karaktere og udtalelser, jeg overhovedet kan hive frem!
De karaktere og udtalelser skal skaffe mig job og evt vidreuddannelse senere. Så hjælper det IKKE at sove til det hele.
Men man er jo forskellige...
Alt ialt er jeg ikke en person, der er tilfreds med "bare" at bestå.
Så jeg vil bare sige, at du skal gøre det som gør dig stolt bagefter (C)
Vil da også lige sige, at på ssa udd er det VIRKELIG også nogle sære typer. der er bl.a en i klassen, som jeg har problemer med at tage i mit nervesystem 8(
Hun er bare såååååååå belastende og hun fortæller bare ALT privat om sig selv... Som hun så synes, er fedt at vi alle ved. Og det er virkelig ALT!!
Går da også med et lille håb om, at hun er sprunget fra i 1. praktik :$
Venlig hilsen
Kloster
- Som skal i skole igen på mandag :D :D :D :D
Anmeld