Jeg bliver lige nød til at dele det her med jer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2008

Betina_fra_Als

:))

Hejza

Kan i hjælpe mig?

Jeg ved ikke hvordan jeg opretter en ny tråd i de forskellige forum. Synes ikke jeg kan finde noget sted, hvor der står nyt indlæg eller noget!!!

knus fra betina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2008

Betina_fra_Als

Hejza

Kan i hjælpe mig?

Jeg ved ikke hvordan jeg opretter en ny tråd i de forskellige forum. Synes ikke jeg kan finde noget sted, hvor der står nyt indlæg eller noget!!!

knus fra betina.

Anmeld

30. januar 2008

SaNiNa

Hejza

Kan i hjælpe mig?

knus fra betina.

når du få ind under den kategori som du vil skrive er den en lille boks ude til højre hvor der står opret tråd/indlæg (eller sådan noget) den trykker du på.

Anmeld

30. januar 2008

st

Sådan en gang l... at lukke ud. Nå men hende om det.

Det lyder spændende med din uddannelse.Jeg håber du blver rigtig glad for det. Hvor lang tid er det nu det tager?

st

Anmeld

30. januar 2008

Heidi.

Hej st...

Det tager 14 måneder... Ja jeg er også rigtig glad for det...

Knus Heidi

Anmeld

30. januar 2008

MorCamilla

Jeg må indrømme at jeg tror ikke jeg kunne lade vær med at sige noget hvis det var mig... :-) Men ja, det var da helt utroligt hurtigt.. Mikkel kravlede da han var 8 måneder og gik omkring 1½ års alderen ca. (han var lidt bag efter pga den tidlige fødsel) Men helt ærlig 2 måneder.... Nå ja klart :-)

Anmeld

30. januar 2008

Kloster

Hej Heidi-Mus ;)

Ja jeg kan godt huske, da jeg startede på ssh udd. Sikke dog så mange forskellige slags mennesker. Der var dog også nogle, som kun tog den pga lønnen på udd, var/er større end en su :@

Men ang lektier, kan jeg kun sige, at det er meget forskelligt, om man har mange lektier for. I min klasse havde vi næsten aldrig lektier for, men i min parael klasse knoklede de virkelig.

Jeg synes dog, at det var ret meget, som var logisk i alle de ting vi skulle lave. Lærte rigtig meget også. Men jeg fik en anden måde at tænke på via den udd.
Men der var da også en del, som synes denne udd var svær.
Så på det område er det vidt forskelligt, hvordan folk tager det.

Jeg er/var lidt en stræber. Jeg har i folkeskolen og handelsskolen bare sovet til det hele, så det var et bevis for mig selv, hvor meget jeg kunne. Jeg gav den hele armen og fik virkelig gode karaktere. Både som standpunktskaraktere og til eksamen. Dybt tilfreds...

Jeg læser til ssa nu og har samme udgangspunkt som på ssh - Jeg skal have de allerbedste karaktere og udtalelser, jeg overhovedet kan hive frem!
De karaktere og udtalelser skal skaffe mig job og evt vidreuddannelse senere. Så hjælper det IKKE at sove til det hele.
Men man er jo forskellige...
Alt ialt er jeg ikke en person, der er tilfreds med "bare" at bestå.

Så jeg vil bare sige, at du skal gøre det som gør dig stolt bagefter (C)

Vil da også lige sige, at på ssa udd er det VIRKELIG også nogle sære typer. der er bl.a en i klassen, som jeg har problemer med at tage i mit nervesystem 8(
Hun er bare såååååååå belastende og hun fortæller bare ALT privat om sig selv... Som hun så synes, er fedt at vi alle ved. Og det er virkelig ALT!!
Går da også med et lille håb om, at hun er sprunget fra i 1. praktik :$

Venlig hilsen
Kloster
- Som skal i skole igen på mandag :D :D :D :D

Anmeld

30. januar 2008

Heidi.

Hej Kloster.. Ja jeg tror det er meget forskelligt.. For vi skal virkelig læse meget derhjemme, men den anden klasse af dem der er i min kommune, dem med det forlængede forløb.. De skal ikke rigtig læse noget..

Jeg kender også godt det der med at en beståelse ikke er godt nok.. Jeg kan dog ikke presse mig selv, da jeg lider af angst, og det bliver værre under stress..

Kh Heidi

Anmeld

30. januar 2008

Mimic

det lyder lidt vildt...(?)

men så alligevel, min svigerindes datter kravlede da hun var 4 måneder og 8 måneder da hun tog de første skridt...

knus Linda der er en meget stolt tante(L)

Anmeld

30. januar 2008

Heidi.

Ja.. men tro mig hende her.. Hun lyver... Det kom helt spontant som om hun skulle tænke over hvad hun ville sige....

Hun har også lukket andre usammenhænge ting ud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.