Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malene84 skriver: jojo... jeg er fuld gang med at finde en ekstra hånd... kan lige se mig selv alene med mine to supermænd, og I andre så sidder stille og roligt og hygger!!! Det kræver lige lidt ekstra men jooo... jeg vil jo vildt gerne komme
jojo... jeg er fuld gang med at finde en ekstra hånd... kan lige se mig selv alene med mine to supermænd, og I andre så sidder stille og roligt og hygger!!! Det kræver lige lidt ekstra men jooo... jeg vil jo vildt gerne komme
Hvis jeg får flyttet en anden aftale kommer jeg også. Jeg har Jeppe og Mikkel med på 4 år, så jeg har to frie hænder og ville alsker at have baby tvillinger i hænderne igen!!!
Vender tilbage.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
babymusen skriver: er der styr på om hvem der kan komme med.. ku man ik skrive en mail til hende som oprettet det og KUN for dem som kan komme med sikkerhed der skriver.. for dette er jo forvirrende synes jeg.. jeg skrev mig på den lange liste og et par sidder efter var jeg slettet igen så det er ik til at finde ud af.. folk kopi ik den rigtig liste altid.. det jo den sidste og ik den hende som har opretttet dette som man skal kopi.. det er ik for at lyde sur men det ville bare være synd at dem som vil med ik kommer med pga det.... :-)
er der styr på om hvem der kan komme med..
ku man ik skrive en mail til hende som oprettet det og KUN for dem som kan komme med sikkerhed der skriver.. for dette er jo forvirrende synes jeg..
jeg skrev mig på den lange liste og et par sidder efter var jeg slettet igen så det er ik til at finde ud af..
folk kopi ik den rigtig liste altid.. det jo den sidste og ik den hende som har opretttet dette som man skal kopi..
det er ik for at lyde sur men det ville bare være synd at dem som vil med ik kommer med pga det....
:-)
alle er velkomne, også selvom man ikke står på listen
Listen er mest for at få et overordnet indtryk af hvor mange vi bliver
milla83 skriver: Må man godt komme selvom man hverken har barn eller er er gravid endnu...? (håber p jeg er gravid til den tid ) Er jo ret ny herinde, men tænker at det nok ikke er så tit der bliver arrangeret noget, så ville egentligt godt med... Også bare for at sætte ansigt på dem man skriver med herinde. Og hvad tid er det? Skal arb den dag, men har fri kl 15.00...
Må man godt komme selvom man hverken har barn eller er er gravid endnu...? (håber p jeg er gravid til den tid ) Er jo ret ny herinde, men tænker at det nok ikke er så tit der bliver arrangeret noget, så ville egentligt godt med... Også bare for at sætte ansigt på dem man skriver med herinde.
Og hvad tid er det? Skal arb den dag, men har fri kl 15.00...
du skal være hjertelig velkommen!
Jeg regner med vi mødes allerede ved 10-tiden, men jeg kunne godt forestille mig at alle ikke er gået endnu kl.15 Er det en vagt du kan bytte?
Hej
Er det okay, hvis man ikke lige kan komme til tiden??
Hvis tror jeg gerne Charlie og jeg vil komme, hvis altså det gør bedre med kolliken
Knus en meget genert Charlie og Kristine
2606peanut skriver: Hej Er det okay, hvis man ikke lige kan komme til tiden?? Hvis tror jeg gerne Charlie og jeg vil komme, hvis altså det gør bedre med kolliken Knus en meget genert Charlie og Kristine
dét kan du tro, det er!
glæder mig til at møde Jer
Caroline86 skriver: dét kan du tro, det er! glæder mig til at møde Jer
Tak i lige måde
Caroline86 skriver: du skal være hjertelig velkommen! Jeg regner med vi mødes allerede ved 10-tiden, men jeg kunne godt forestille mig at alle ikke er gået endnu kl.15 Er det en vagt du kan bytte?
Gulp kl 10 00 Så skal vi tidligt op ,,
Muffi . skriver: Gulp kl 10 00 Så skal vi tidligt op ,,
Godt det ikke er søndagen før
Znuzke skriver: Godt det ikke er søndagen før
Ha ha ja så ville jeg slet ikke kunne dukke op på noget tidspunkt Så høj i hatten er jeg nu ,, griner..
prettybutterfly skriver: Hvad tid bliver det? Jeg stemmer helt klart også for 10-11 tiden som en anden herinde også sagde. Dog aner jeg ikke hvor SÅ MANGE med SÅ MANGE børn, sammen kan gå hen for at få noget at spise. Tror i ik det er nemmere hvis alle bare har madpakker med? Både til sig selv såvel som med sine unger?
Hvad tid bliver det? Jeg stemmer helt klart også for 10-11 tiden som en anden herinde også sagde. Dog aner jeg ikke hvor SÅ MANGE med SÅ MANGE børn, sammen kan gå hen for at få noget at spise. Tror i ik det er nemmere hvis alle bare har madpakker med? Både til sig selv såvel som med sine unger?
Jeg gik da egentligt bare udfra at vi selv har en madkurv med - er det meningen at vi skal spise samlet et eller andet sted???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128