baby.dk møde i københavn. Tilmelding :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malene84 skriver:

søde... om jeg kan komme eller ej, så vil lige rose dig for din gode idé!!!

JAAAH, tak!

Men jeg håber altså at I kommer... Har næsten lovet Laura at I kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

JAAAH, tak!

Men jeg håber altså at I kommer... Har næsten lovet Laura at I kommer

jojo... jeg er fuld gang med at finde en ekstra hånd... kan lige se mig selv alene med mine to supermænd, og I andre så sidder stille og roligt og hygger!!! Det kræver lige lidt ekstra  men jooo... jeg vil jo vildt gerne komme

Anmeld

24. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malene84 skriver:

jojo... jeg er fuld gang med at finde en ekstra hånd... kan lige se mig selv alene med mine to supermænd, og I andre så sidder stille og roligt og hygger!!! Det kræver lige lidt ekstra  men jooo... jeg vil jo vildt gerne komme

hæhæ... ja, det er jo ikke bare én håndfuld, men 2 Tror nok der skal være masser af hjælpende hænder, men kan godt forstå du synes det er lidt lettere med en medhjælper

Anmeld

24. juli 2010

ekzunz

Malonde1985 skriver:

Hvis man må komme med større børn end babyer,vil jeg og Dianna (4 år) også meget gerne komme ..

Hvad tid og hvor henne i Kongens Have??

Altså jeg kommer - og jeg har en 4 årig eller en 5 årig med. Eva har også en 4 årig med, og jeg mener også der er andre der har større børn med.

Det er jo et baby.dk møde og ikke et baby møde (som Caroline så fint fik formuleret)

Anmeld

24. juli 2010

babymusen

er der styr på om hvem der kan komme med..

ku man ik skrive en mail til hende som oprettet det og KUN for dem som kan komme med sikkerhed der skriver.. for dette er jo forvirrende synes jeg..

jeg skrev mig på den lange liste og et par sidder efter var jeg slettet igen så det er ik til at finde ud af..

folk kopi ik den rigtig liste altid.. det jo den sidste og ik den hende som har opretttet dette som man skal kopi..

det er ik for at lyde sur men det ville bare være synd at dem som vil med ik kommer med pga det....

:-)

Anmeld

24. juli 2010

Happiness

Må man godt komme selvom man hverken har barn eller er er gravid endnu...? (håber p jeg er gravid til den tid ) Er jo ret ny herinde, men tænker at det nok ikke er så tit der bliver arrangeret noget, så ville egentligt godt med... Også bare for at sætte ansigt på dem man skriver med herinde.

Og hvad tid er det? Skal arb den dag, men har fri kl 15.00...

Anmeld

24. juli 2010

smokin

Anke skriver:

Nø, hvor hyggeligt! Jeg kommer da også..  

Caroline og Laura

Natasja og Feluca

Tanja og Silja

Mona og Natalie

Eva og Konrad

Lizette og Malou

Maria & Malou Rose

Alexis - forhåbentligt(selvf.) med baby i maven til den tid.

Dorthe og Runa

Tanja og Alexander

Znuzke og Klara/Lukas

Natasja og Villads

Maria og Noah

Mette og Emma

Tanja og Lærke

Michala og Silke

Linda og Jessica (forsigtig tilmelding)

Dea og Livia

Sarah og Anthon

Lone H og Julie

Tine

Liv og Vanessa

Tanja og Freya

Lisbeth og Elina

Becky (Tutter) - En meget forsigtig tilmelding, da jeg ikke er sikker på arbejdsweekender endnu

Laura og Vilma (5 mdr til den tid)

Christina og Kenya

Anke og Elina

Wow Anke - lever du endnu????

Anmeld

24. juli 2010

smokin

babymusen skriver:

er der styr på om hvem der kan komme med..

ku man ik skrive en mail til hende som oprettet det og KUN for dem som kan komme med sikkerhed der skriver.. for dette er jo forvirrende synes jeg..

jeg skrev mig på den lange liste og et par sidder efter var jeg slettet igen så det er ik til at finde ud af..

folk kopi ik den rigtig liste altid.. det jo den sidste og ik den hende som har opretttet dette som man skal kopi..

det er ik for at lyde sur men det ville bare være synd at dem som vil med ik kommer med pga det....

:-)

Det er da ikke så vigtigt at stå på den liste - du kommer da bare hvis du kan komme! Tror ikke Caroline står med tjekliste og ser hvem der kommer eller ej!

Anmeld

24. juli 2010

prettybutterfly

Hvad tid bliver det? Jeg stemmer helt klart også for  10-11 tiden som en anden herinde også sagde. Dog aner jeg ikke hvor SÅ MANGE med SÅ MANGE børn, sammen kan gå hen for at få noget at spise. Tror i ik det er nemmere hvis alle bare har madpakker med? Både til sig selv såvel som med sine unger?

Anmeld

24. juli 2010

Svei

prettybutterfly skriver:

Hvad tid bliver det? Jeg stemmer helt klart også for  10-11 tiden som en anden herinde også sagde. Dog aner jeg ikke hvor SÅ MANGE med SÅ MANGE børn, sammen kan gå hen for at få noget at spise. Tror i ik det er nemmere hvis alle bare har madpakker med? Både til sig selv såvel som med sine unger?

God idé... og så skal vi da næsten have navneskilte på, så mange vi bliver...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.